معرفی بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV)

معرفی بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی

علاقمندان به بازی های ورزشی که اپل تی وی (Apple TV) داشته و از آن استفاده می‌کنند، بدون تردید از این مقاله اختصاصی لذت خواهند برد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV)

شما به واسطه اپل تی وی (Apple TV) می‌توانید به مجموعه عظیمی از بازی های مختلف و جالب دسترسی داشته باشید و انجام آن ها از بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون خود تجربه کنید. پیش از این در مقاله “معرفی بهترین بازی های چند نفره اپل تی وی (Apple TV)” لیستی از بهترین بازی های چند نفره موجود برای اپل تی وی (Apple TV) را خدمتتان معرفی کردیم، اما حالا نوبت به بازی های ورزشی می‌رسد!

بازی های ورزشی اپل تی وی

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

بازی های ورزشی همواره در بین گیمر ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده‌اند. حال ما قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV): بازی Snowboard Party 2

بازی های ورزشی اپل تی وی

اگر فکر می‌کنید که بازی های ورزشی فقط شامل فوتبال، بیسبال، بسکتبال و غیره می‌شوند در اشتباه هستید! اسکی روی برف هم یک ورزش است و بازی Snowboard Party 2 به خوبی انجام آن را در صفحه نمایش تلویزیون شما شبیه سازی می‌کند. در این بازی مجموعه ای از ترفندهای مختلف ارائه شده و گیمر با بیش از 21 لوکیشن یا موقعیت مکانی مختلف رو به رو می‌شود. متاسفانه بازی Snowboard Party 2 به صورت رایگان منتشر نشده و برای دانلود و اجرا آن از طریق اپل تی وی (Apple TV) باید هزینه ای در حدود 2 دلار پرداخت شود.

بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV): بازی Hit Tennis 3

بازی های ورزشی اپل تی وی

حالا نوبت به علاقمندان به ورز تنیس می‌رسد. بازی Hit Tennis 3 یکی از جذاب ترین و بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV) است که به واقع شما را سرگرم می‌کند. در این بازی شما نقش یک تنیس باز را ایفاء می‌کنید و به مرور در مسابقات مختلف شرکت خواهید کرد و سکه جمع‌آوری نموده و از این سکه ها برای ارتقاء توانایی های خویش استفاده می‌نمایید. در این بازی زیبا بیش از 24 تورنمنت مختلف طراحی شده که تجربه آن ها بر روی نمایشگر تلویزیون بسیار لذت بخش خواهد بود. از همه مهم تر آنکه برای دانلود بازی Hit Tennis 3 نیاز به صرف هیچ هزینه ای نخواهید داشت و این بازی به صورت رایگان قابل دانلود است.

تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV): بازی League Star Bowling

بازی های ورزشی اپل تی وی

بازی League Star Bowling مربوط به ورزش منحصر به فرد و زیبای بولینگ می‌شود. انجام این بازی بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون و از طریق اپل تی وی (Apple TV) به واقع تجربه ای لذت بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد. متاسفانه این بازی به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن ملزم به پرداخت هزینه ای در حدود 2 دلار خواهید بود.

 بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV): بازی Cueist

بازی های ورزشی اپل تی وی

طرفداران ورزش بیلیارد باید همین حالا بازی Cueist را از طریق اپل تی وی (Apple TV) نصب و در تلویزیون خود اجرا کنند. گرافیک این بازی بسیار زیبا طراحی شده و از طریق آن می‌توانید به رقابت های مختلفی دسترسی داشته باشید. مشاهده میز بیلیارد و محیط بازی در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون به واقع تجربه ای لذت بخش و نزدیک به واقعیت را برایتان به همراه خواهد داشت. متاسفانه برای دانلود بازی Cueist هم باید مبلغی در حدود 2 دلار پرداخته شود.

بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV): بازی Flick Quaterback TV

بازی های ورزشی اپل تی وی

در بازی بسیار زیبای Flick Quaterback TV شما باید تلاش کنید که به یک بازیکن خط حمله قدرتمند در ورزش فوتبال آمریکایی تبدیل شوید. بدین منظور باید سختی های زیادی را پشت سر بگذارید، تمرین کنید و در مسابقات مختلف شرکت نموده و تجربه کسب نمایید. کنترل شخصی بازی در جریان مسابقات و انجام اقدامات مثل پاس دادن، شوت زدن و غیره همگی از طریق سیری ریموت (Siri Remote) یا همان کنترلر اپل تی وی (Apple TV) انجام می‌شوند و این مسئله لذت بازی را بیش از پیش می‌کند. متاسفانه بازی Flick Quaterback TV به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه ای در حدود 3 دلار صرف شود.

تعمیرات اپل

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل  

بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV): بازی Spin Sports

بازی های ورزشی اپل تی وی

بازی Spin Sports از نظر گرافیک و سبک با سایر بازی های نام برده شده تفاوت دارد، اما با این حال سبک ورزشی را ارائه می‌کند و انجام آن بسیار لذت بخش است. بنابراین در لیست بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV) ما جای گرفته است. در این بازی شما ورزش هاکی را به شیوه منحصر به فردی تجربه می‌کنید. محیط بازی به گونه ای است که گویا بازی در یک جعبه بازی انجام می‌شود. بازی Spin Sports از حالت مولتی پلیر لوکال (Local Multiplayer) هم پشتیبانی می‌کند. برای دانلود این بازی جذاب می‌بایست مبلغی در حدود 2 دلار پرداخت شود.

بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV): بازی Beat Sports

بازی های ورزشی اپل تی وی

بازی Beat Sports یک بازی منحصر به فرد با کاراکتر های عجیب و رنگارنگ است که تلفیقی از ورزش های مختلف نظیر والیبال، بیسبال و غیره در آن ارائه شده‌اند. این بازی به دلیل درگیر بودن با موزیک حس خوبی را به گیمر منتقل خواهد کرد و سبب افزایش هیجان در او می‌شود. به نظر ما بازی Beat Sports به قدری جالب و سرگرم کننده است که می‌تواند در لیست بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV) جای بگیرد. متاسفانه این بازی هم به صورت رایگان قابل دانلود نیست و برای انجام آن باید هزینه ای در حدود 10 دلار پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر تخصصی آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بهترین بازی های ورزشی اپل تی وی (Apple TV) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بازی های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 7 Plus

گلس آیفون ایکس

قیمت دوربین اصلی آیفون ایکس اس

تعمیرات موبایل

منبع imore

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments