بروزرسانی جدید iOS 14.6 منتشر شد

اپل به تازگی بروزرسانی جدید سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند خود را منتشر کرد. بروزرسانی iOS 14.6 برای آیفون‌های 6s به بعد در دسترس است. هرچند که این یک آپدیت بزرگ برای محصولات اپل نیست اما دو ویژگی جدید و کاربردی را در دل خود جای داده است. بیایید نگاه کوتاهی به بروزرسانی جدید iOS داشته باشیم.

اولین ویژگی پشتیبانی از کارت اعتباری خانوادگی اپل یا Apple Card Family است. این ویژگی برای خانواده‌هاست و این امکان را برای آنها فراهم می‌کند تا یک گروه خانوادگی بسازند و تا با استفاده از یک کارت اعتباری اپل، خرید کنند و هزینه‌های خود را مدیریت کنند. در این ویژگی جدید والدین می‌توانند کارت اعتباری خود را با کودکان به اشتراک بگذارند و برای خرید آنها محدودیت تعیین کنید تا به یک باره حساب شما را خالی نکنند! البته این ویژگی در حال حاضر برای ایالات متحده آمریکا فعال است.

ویژگی‌های جدید iOS 14.6

ویژگی دیگری که با بروزرسانی جدید فعال می‌شود، پشتیبانی از پادکست‌های اپل است. این ویژگی به کاربران 170 کشور دنیا اجازه می‌دهد با اشتراک ویژه از محتوای پادکست‌های اپل بهره‌مند شوند. با این اشتراک شما بدون تبلیغات به محتوا دسترسی خواهید داشت و جزو اولین نفراتی خواهید بود که به پادکست‌های جدید دسترسی خواهید داشت. شرکت‌ها و استدیوهای زیادی تاکنون به لیست ارائه‌دهندگان محتوا برای پادکست اپل اضافه شدند؛ Tenderfoot TV، Pushkin Industries، Radiotopia from PRX، QCODE، the Los Angeles Times و Sony Music Entertainment از جمله این استدیوها هستند.

به‌ جز این دو ویژگی ممتاز، با بروزرسانی iOS 14.6 امکانات جدید دیگری نیز به سیستم‌عامل اپل اضافه می‌شود. یکی از این امکانات، تغییراتی است که در حالت گم شدن (Lost Mode) و تگ اپل (AirTag) اضافه شده است؛ امکان اضافه کردن ایمیل به جای شماره‌ تلفن. در نهایت آخریت تغییر امکان باز کردن قفل گوشی بعد از ری‌استارت گوشی تنها با دستور صوتی است.

در کنار بروزرسانی iOS 14.6، اپل بروزرسانی‌های iPadOS 14.6، macOS 11.4، watchOS 7.5، tvOS 14.6 و HomePod OS 14.6 را نیز منتشر کرده است.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
تیمور نوروزی
تیمور نوروزی
2 سال گذشته

سلام چرا نمیتونم با ایفون چیزی دانلود کنم