آموزش بازیابی اکانت یاهو حذف شده؛ بازیابی آیدی یا ایمیل یاهو

بازیابی اکانت یاهو

اگر بنا به هر دلیلی پس از حذف کردن اکانت یاهو خود نظرتان تغییر کرد و تمایل داشتید تا اکانت حذف شده خود را بازیابی کنید، این مقاله راهنمای عالی برایتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه بازیابی اکانت یاهو حذف شده بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه به بازیابی اکانت یاهو

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله “آموزش تصویری غیر فعال یا حذف اکانت یاهو Delete Yahoo Account” به آموزش نحوه حذف اکانت یاهو پرداخته بودیم. اما این احتمال وجود دارد که شما پس از حذف اکانت یاهو خود بنا به هر دلیل پشیمان شوید و تمایل داشته باشید که بار دیگر اکانت یاهو خود را بازیابی نمایید. انجام این عمل تحت شرایط خاصی امکانپذیر است. این شرایط به شرح زیر هستند:

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

  • بازیابی اکانت یاهو پس از گذشت 90 روز از حذف آن امکانپذیر نخواهد بود. به بیان دیگر اگر امروز اکانت یاهو خود را حذف کرده باشید، تنها ظرف 90 روز آینده قادر به بازیابی آن خواهید بود. در روز نود و یکم انجام این عمل غیرممکن می‌شود.
  • اکانتی که قصد بازیابی آن را دارید باید حتما ظرف 12 ماه گذشته فعال بوده باشد. به بیان دیگر اگر اکانت یاهویی داشتید که سال‌ها پیش از آن استفاده می‌کردید و حداقل یک سال است که دیگر از آن استفاده نکرده‌اید، امکان بازیابی اکانت یاهو وجود ندارد.
  • تنها اکانت‌هایی قابل بازیابی هستند که قوانین یاهو را نقض نکرده باشند. بنابراین اگر اکانت یاهو شما به دلیل نقض قوانین و ضوابط یاهو غیر فعال شده باشد، امکان بازیابی آن وجود نخواهد داشت.

بنابراین اگر موضوعات فوق را با شرایط خود مقایسه کرده و مغایرتی مابین آن‌ها مشاهده نکردید، قادر به بازیابی اکانت یاهو خود خواهید بود. در ادامه این مقاله به طور دقیق نحوه بازیابی اکانت یاهو را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه بازیابی ایمیل، آیدی یا اکانت یاهو

بازیابی اکانت یاهو پروسه چندان پیچیده‌ای را به همراه ندارد. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا با کلیک بر روی این قسمت به صفحه‌ای مراجعه کنید که برای بازیابی اکانت یاهو شما را راهنمایی می‌کند.
  • در این صفحه آیدی یاهو یا ایمیل یاهو خود را وارد کنید و بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.

بازیابی اکانت یاهو

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

  • سپس پاسخ سوال امنیتی که بر روی صفحه نمایش داده می‌شود را وارد کنید تا هویت شما تایید شود. دقت داشته باشید که در غیر این صورت امکان بازیابی اکانت یاهو وجود ندارد.

پس از وارد کردن صحیح پاسخ سوال امنیتی ارائه شده، پیغامی از سوی یاهو بر روی نمایشگر دستگاهتان نمایان می‌شود که خبر از بازیابی موفقیت‌آمیز اکانت یاهو دارد. در این شرایط شما وارد اکانت یاهو خود شده‌اید. بنابراین پروسه ورود به اکانت یاهو هم به طور اتوماتیک انجام شده است. بنابراین اکانت یاهو مورد نظرتان بازیابی شده و دوباره قادر به استفاده از آن هستید. در این شرایط به دو نکته توجه داشته باشید:

  • ایمیل‌ها، مخاطبین و سایر اطلاعات پیشین شما قابل بازیابی نیستند و نمی‌توانید بار دیگر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • ایمیل‌هایی که در مدت زمان حذف شده بودن اکانت یاهو شما برایتان ارسال شده باشد، با بازیابی اکانت یاهو برایتان ارسال نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه بازیابی اکانت یاهو پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی iPhone 11 Pro Max

قیمت تاچ ال سی دی جی 7 2016

قطعات گوشی آیفون 6 پلاس

تعمیرات موبایل

منبع yahoo

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سپیده
سپیده
2 سال گذشته

با سلام من ایمیلی که برای اینستام ثبت کرده بودم به دلیل عدم استفاده طولانی مدت غیرفعال شده و الان رمز اینستام رو فراموش کردم برای بازیابی یاهو اجازه ارسال پیام نمیده چکار باید بکنم؟

علی کلا
علی کلا
2 سال گذشته

سلام من زیاد استفاده نمیکنم راهی وجود نداره بعد ۱۲ ماه استفاده نکردن یاهوم از بین نره??

شیرین کریمی
شیرین کریمی
2 سال گذشته

سلام لطفا کمک کنید من باید چیکار کنم ک جیمیل ام دوباره برگرده

الهام بهشتی
الهام بهشتی
2 سال گذشته

سلام
خیلی خیلی ممنونم.من هم تونستم با کمک مطالب مفیدتون ایمیلم رو دوباره بازیابی کنم.
خدا خیرتون بده

سارا
سارا
3 سال گذشته

سلام وقتتون بخیر
من‌میخوام به دوست قدیمیم ایمیل ارسال کنم
اما ارور ۵۵۴میده.
متاسفانه هیچگونه دسترسی ندارم‌به این دوستم جز همین‌ایمیل ادرس.البته قبلا ایمیلم ارسال میشد اما نمیدونم چرا ارسال نمیشه و باید چه کار کنم.