معرفی و دانلود برنامه Sarahah (صراحه):ارسال و دریافت پیام

برنامه Sarahah (صراحة)

برنامه Sarahah (صراحه) امکان ارسال و دریافت پیام ناشناس را برای کاربران خود به ارمغان آورده و به تازگی مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه Sarahah (صراحه) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن Sarahah یا صراحه

اپلیکیشن Sarahah (صراحه) یک شبکه اجتماعی دریافت و ارسال پیام ناشناس است. بدین معنی که کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن مذکور به صورت ناشناس برای دوستان و آشنایان خود پیام ارسال کند و یا از بازخورد و نظرات صادقانه سایر افراد در رابطه با خود مطلع شود. لغت صراحه در زبان عربی به معنای صراحت است. بنابراین از آنجایی که فرایند ارسال و دریافت پیام به صورت ناشناس صورت می‌گیرد، کاربران می‌توانند نظرات صادقانه و صریح خود را ارسال و یا دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برای مثال تصور کنید که شما سرپرست یک تیم یا رئیس یک شرکت هستید و تمایل دارید تا نظرات و انتقادات صادقانه سایر زیر دستان خود را بشنوید. در این شرایط اپلیکیشن صراحه (Sarahah) کاربرد بسیار عالی دارد! کافیست که یک حساب کاربری در آن ایجاد و لینک ثبت نظر را برای سایر کارمندان خود ارسال کنید. حال کارمندان شما می‌توانند برایتان پیام های پیشنهادی و انتقادی ارسال کنند. از آنجایی که این پیام ها ناشناس هستند، شما نمی‌توانید متوجه شوید که هر پیام از جانب چه کسی برایتان ارسال شده است.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن Sarahah (صراحه) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه Sarahah (صراحه)

برنامه Sarahah (صراحه) برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده و کاربران بسیاری را به خود اختصاص داده است. به منظور دریافت پیام در برنامه صراحه (Sarahah) نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. سپس می‌توانید پروفایل خود را از طریق سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا سایر افراد بتوانند برای شما پیام ناشناس ارسال کنند.

برنامه Sarahah (صراحه)

برنامه Sarahah (صراحه) به چهار بخش Search، Explore، Profile و Messages تقسیم بندی شده است. به منظور به اشتراک گذاری پروفایل خود از طریق سایر شبکه های اجتماعی به بخش Profile مراجعه کرده و نام کاربری خود را لمس کتید.

برنامه Sarahah (صراحه)

توجه داشته باشید که به منظور ارسال پیام به کاربران این برنامه نیازی به نصب اپلیکیشن و یا ایجاد حساب کاربری نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی و تنها با داشتن نام کاربری شخص مورد نظر، از طریق مرورگر نسبت به ارسال پیام اقدام نمایید.

برنامه Sarahah (صراحه)

با لمس آیکون به شکل چرخ دنده در گوشه بالا و سمت راست صفحه Profile به تنظیمات برنامه دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال با مراجعه به بخش Account می‌توانید نسبت به ویرایش اطلاعات حساب کاربری خود اقدام نموده و یا تصویر پروفایل خود را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

برنامه Sarahah (صراحه)

برنامه Sarahah (صراحه) از قابلیت جستجو هم بهره می‌برد. کاربران می‌توانند با مراجعه بخش Search و وارد کردن نام کاربری مورد نظر خود به جستجوی آن بپردازند.

برنامه Sarahah (صراحه)

در صورتی که مایل هستید تا حساب کاربری شما در نتایج جستجو نمایش داده نشود، به بخش تنظیمات مراجعه کرده و اسلایدر گزینه Appear In Search را در حالت غیر فعال قرار دهید.

برنامه Sarahah (صراحه)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، افراد می‌توانند بدون ایجاد حساب کاربری به کاربران برنامه Sarahah (صراحه) پیام ارسال کنند. با این وجود با مراجعه به بخش تنظیمات و غیر فعال کردن گزینه Allow Unauthorized Users To Post، تنها افرادی که دارای حساب کاربری باشند، قادر به ارسال پیام به شما خواهند بود.

برنامه Sarahah (صراحه)

پیام های دریافتی و ارسالی شما در بخش Messages قابل دسترسی هستند. بخش مذکور شامل سه قسمت مختلف می‌شود. در قسمت Received به پیام های دریافتی خود دسترسی خواهید داشت.

برنامه Sarahah (صراحه)

در صورت تمایل می‌توانید با لمس آیکون به شکل قلب پیام مورد نظر خود را به لیست علاقه‌مندی ها اضافه کنید و در قسمت Favorite به آن دسترسی داشته باشید. امکان حذف، فوروارد و بلاک کردن شخص ارسال کننده پیام از دیگر قابلیت های برنامه Sarahah (صراحه) به شمار می‌رود.

برنامه Sarahah (صراحه)

برخلاف سایر شبکه های اجتماعی، کاربران قادر نخواهند بود تا از طریق برنامه صراحه (Sarahah) به پیام های دریافتی خود پاسخ دهند. همچنین پیام‌ها به صورت کاملا ناشناس ارسال می‌شوند. بنابراین به هیچ عنوان از هویت شخص ارسال کننده مطلع نخواهید داشت.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه Sarahah (صراحه) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • ارسال و دریافت پیام ناشناس
  • قابلیت جستجو کاربران
  • امکان به اشتراک گذاری پروفایل از طریق سایر شبکه های اجتماعی
  • امکان حذف و فوروارد پیام
  • امکان بلاک کردن شخص ارسال کننده پیام
  • امکان اضافه کردن پیام به لیست علاقه مندی ها

نقاط ضعف:

بیشتر بخوانید:

قیمت باتری آیفون 6s

قیمت ال سی دی آیفون 6

قطعات گوشی iPhone 6 Plus

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments