معرفی و دانلود برنامه کافه گردش(CafeGardesh) – تور مسافرتی

برنامه کافه گردش

برنامه کافه گردش (CafeGardesh) این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین نسبت به رزرو بلیط هواپیما اقدام نمایند و به اطلاعات کامل تورهای مسافرتی داخلی و خارجی دسترسی داشته باشند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه کافه گردش (CafeGardesh) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کافه گردش (CafeGardesh)

اپلیکیشن کافه گردش (CafeGardesh) شامل لیست کاملی از پروازهای سیستمی و چارتری می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن به لیست قیمت‌ پروازهای داخلی مختلف دسترسی داشته باشند و به صورت آنلاین نسبت به رزرو و خرید بلیط هواپیما اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: هزینه تعمیرات موبایل

علاوه بر امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما، اپلیکیشن CafeGardesh (کافه گردش) بهترین تورهای داخلی و خارجی را نیز به کاربران خود معرفی می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن کافه گردش (CafeGardesh) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی برنامه کافه گردش (CafeGardesh)

صفحه اصلی برنامه کافه گردش (CafeGardesh) از دو بخش پروازهای داخلی و تورهای مسافرتی تشکیل شده است. با انتخاب گزینه پروازهای داخلی می‌توانید با وارد کردن مبدا و مقصد به جستجو پرواز مورد نظر خود بپردازید. پس از جستجو لیستی از پروازها به همراه قیمت و ساعت پرواز نمایان می‌شود. با استفاده از گزینه‌های موجود در قسمت فوقانی صفحه می‌توانید ترتیب نمایش بلیط‌ها را بر اساس قیمت و یا ساعت تغییر دهید. همچنین امکان اعمال فیلترینگ بر اساس قیمت، نوع پرواز، ساعات پرواز و یا شرکت هواپیمایی نیز فراهم آمده است. کاربران می‌توانند با ثبت نام در برنامه CafeGardesh (کافه گردش) نسبت به پرداخت هزینه و خرید بلیت هواپیما اقدام نمایند.

برنامه کافه گردش

با مراجعه مجدد به صفحه اصلی برنامه کافه گردش (CafeGardesh) و انتخاب گزینه تورهای مسافرتی، لیستی از بهترین تورهای مسافرتی داخلی و خارجی نمایان می‌شود. اپلیکیشن کافه گردش (CafeGardesh) از قابلیت جستجو نیز بهره می‌برد. بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از کادر جستجو در قسمت فوقانی صفحه به جستجوی تورهای شهر و یا کشور دلخواه خود بپردازند. با انتخاب هر یک از تورها به اطلاعات هتل، مدارک لازم، خدمات تور نظیر ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری و غیره دسترسی خواهید داشت. در انتهای صفحه نیز اطلاعات آژانس برگزار کننده تور در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل

برنامه کافه گردش

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در کرج

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه کافه گردش (CafeGardesh) پرداختیم. به منظور دانلود برنامه کافه گردش (CafeGardesh) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • خرید آنلاین بلیط هواپیما
  • معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی
  • قابلیت جستجو

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون X

دوربین جلو آیفون X

شیشه آیفون ایکس

تعمیرات موبایل

کافه گردش | بلیط هواپیما و تور
نام کافه گردش | بلیط هواپیما و تور
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده موسسه مبنا

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments