معرفی و دانلود برنامه نسیم یاس (NasimYas)

معرفی برنامه نسیم یاس

اگر به دنبال یک اپلیکیشن مناسب و پر از منفعت معنوی برای نصب در آیفون یا آیپدتان هستید، برنامه نسیم یاس (NasimYas) یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه نسیم یاس (NasimYas) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن نسیم یاس (NasimYas)

نسیم یاس نام اپلیکیشن یا برنامه موبایلی است که می‌توان آن را هدیه‌ای برای عاشقان قرآن و اسلام دانست. این برنامه که برای سیستم عامل iOS اپل طراحی شده، قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بی‌شک لذت‌بخش و مملو از منفعت معنوی هستند. این برنامه خوب به طور رایگان از اپ استور (App Store) قابل دانلود است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آنلاین

در ادامه این مقاله قصد داریم که به معرفی کوتاه برنامه نسیم یاس (NasimYas) بپردازیم. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی برنامه نسیم یاس (NasimYas)

برنامه نسیم یاس (NasimYas) به طور اختصاصی برای عاشقان قرآن و اسلامی طراحی شده است، بنابراین جای تعجبی ندارد که به طور رایگان در اپ استور عرضه گردیده است. این اپلیکیشن رابط کاربری دلپذیری دارد و می‌تواند در هر زمان و مکانی امکان بهره‌مندی از منافع معنوی را فراهم کند.

معرفی برنامه نسیم یاس

اپلیکیشن نسیم یاس (NasimYas) قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال امکان تفکیک قرآن بر اساس حزب، سوره و جزء از ویژگی‌های خوب آن محسوب می‌شود. قابلیت تفکیک مناجات و دعاها بر اساس موضوعات و موقعیت‌های مختلف هم از دیگر ویژگی‌های خوب برنامه نسیم یاس (NasimYas) است. همچنین در حین استفاده از این برنامه دیگر نگران فونت نوشته‌های آن نباشید، چرا که امکان تغییر فونت دعاها از طریق برنامه نسیم یاس (NasimYas) فراهم شده است. کاربران حتی در صورت نیاز می‌توانند اندازه فونت دعاها را در اپلیکیشن مذکور کوچک و بزرگ کنند.

معرفی برنامه نسیم یاس

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل

از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های جالب برنامه نسیم یاس (NasimYas) باید به امکان نمایش جزئیات و توضیحات هر سوره قرآن کریم اشاره کنیم. برای مثال شما می‌توانید اطلاعات جامعی نظیر محل نزول و غیره سوره‌های مختلف مورد نظرتان را مشاهده کنید. همچنین این اپلیکیشن قابلیت جستجو در بین دعاهای مختلف را هم ارائه می‌کند.

معرفی برنامه نسیم یاس

به تازگی آپدیتی برای اپلیکیشن نسیم یاس (NasimYas) منتشر شده که قابلیت‌های آن را بیشتر و بیشتر کرده است. در نسخه جدید این برنامه امکان پخش اذان صبح و مغرب و امکان انتخاب مؤذن فراهم شده و ترجمه‌های مختلف برای سوره‌های قرآن هم به آن افزوده شده است. به طور کلی اگر به دنبال یک برنامه آی او اسی مناسب قرآنی و مذهبی برای انجام مناجات خود هستید، برنامه نسیم یاس (NasimYas) یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب می‌شود.

معرفی برنامه نسیم یاس

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی مختصر برنامه نسیم یاس (NasimYas) پرداختیم. با استفاده از آیکون ضمیمه شده در انتهای این مقاله قادر به دانلود اپلیکیشن مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این اپلیکیشن نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، تماس کوتاهی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

نقاط قوت

  • رابط کاربری مناسب
  • قابلیت‌های بسیار متنوع
  • ارائه ترجمه‌های مختلف برای سوره‌ها و دعاها
  • قابلیت تنظیم فونت و اندازه آن
  • رایگان بودن

نقاط ضعف

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

iPhone XR قطعات

قیمت باتری آیفون 6 پلاس

شیشه آیفون XS

تعمیرات موبایل

NasimYas
نام NasimYas
قیمت رایگان
سیستم عامل iOS
سازنده Sayyed Ahmad Mahroo

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments