معرفی و دانلود برنامه قرآن حبل المتین:یک اپلیکیشن جامع قرآنی

برنامه قرآن حبل المتین

برنامه قرآن حبل المتین امکان دسترسی به متن کامل قرآن همراه با صوت، تفسیر و ترجمه را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. بنابراین این برنامه می‌تواند برای علاقه‌مندان به قرآن یک اپلیکیشن خوب باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه قرآن صوتی حبل المتین بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن قرآن حبل المتین

اپلیکیشن قرآن حبل المتین برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و جزو برنامه های پرطرفدار مذهبی به شمار می‌رود. اپلیکیشن مذکور قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایش کامل متن قرآن همراه با ترجمه و پخش صوت قرآن اشاره کرد.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن قرآن حبل المتین بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه قرآن حبل المتین

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه قرآن حبل المتین برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و شامل قابلیت های متعددی می‌شود. پس از اجرای برنامه مذکور با استفاده از آیکون های موجود در قسمت انتهایی صفحه به قابلیت های مختلف این برنامه دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال در صورت تمایل به دسترسی به سوره های قرآن کریم تنها کافیست به بخش فهرست سوره‌ ها مراجعه نمایید.

برنامه قرآن حبل المتین

با لمس هر یک از سوره ها، متن کامل سوره مورد نظر همراه با ترجمه نمایان می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به جستجو سوره مورد نظر خود بپردازند.

برنامه قرآن حبل المتین

برنامه قرآن حبل المتین قابلیت هایی نظیر عدم نمایش ترجمه، بزرگ نمایی متن و انتخاب نوع قلم را در اختیار کاربران خود قرار داده که دسترسی به این قابلیت ها از طریق آیکون های موجود در قسمت فوقانی صفحه امکان پذیر است.

برنامه قرآن حبل المتین

از سوی دیگر کاربران می‌توانند از طریق نوار موجود در قسمت انتهایی صفحه به مدیریت پخش صوت بپردازند و یا قاری مورد نظر خود را انتخاب کنند.

برنامه قرآن حبل المتین

از دیگر قابلیت های برنامه قرآن حبل المتین می‌توان به امکان ختم قرآن اشاره کرد. کاربران می‌توانند توسط این برنامه در ختم های گروهی قرآن هم شرکت کنند.

برنامه قرآن حبل المتین

برنامه قرآن حبل المتین شامل ویدیوهای قرآنی هم می‌شود. در صورت تمایل به مشاهده ویدیوهای قرآنی می‌توانید به بخش ویدیو مراجعه کنید. همچنین می‌توانید ویدیو های مورد علاقه خود را جهت دسترسی سریع و آسان به لیست نشان شده ها بیفزایید و یا از طریق سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی تعمیر محصولات اپل با ضمانت خدمات

برنامه قرآن حبل المتین

کاربران می‌توانند در صفحه اصلی برنامه نسبت به افزودن میانبرهایی برای دسترسی سریع و آسان به قابلیت های مورد نظر خود اقدام کنند. به عنوان مثال با افزودن میانبر ترجمه، به ترجمه مورد نظر خود به راحتی دسترسی خواهید داشت. از سوی دیگر با لمس طولانی میانبرها امکان حذف آن‌ها فراهم می‌آید.

برنامه قرآن حبل المتین

با لمس آیکون به شکل چرخ دنده در گوشه بالا و سمت چپ صفحه وارد منوی تنظیمات برنامه قرآن حبل المتین خواهید شد که از طریق این بخش به تنظیماتی نظیر انتخاب مترجم، قاری و غیره دسترسی خواهید داشت.

برنامه قرآن حبل المتین

امکان دانلود صوت، ترجمه و تفسیر قرآن جزو دیگر قابلیت های برنامه قرآن حبل المتین به شمار می‌رود. بدین منظور آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی را لمس کنید. سپس با مراجعه به دانلود می‌توانید نسبت به دانلود صوت، ترجمه و تفسیر قرآن کریم اقدام نمایید.

برنامه قرآن حبل المتین

 بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه قرآن حبل المتین پرداختیم. با استفاده از آیکون دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • نمایش متن کامل سوره ‌های قرآن
  • فهرست بندی سوره ها
  • امکان مشاهده ویدیوهای قرآنی
  • امکان شرکت در ختم گروهی قرآن
  • امکان دانلود صوت، ترجمه و تفسیر قرآن

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت ال سی دی آیفون 11 Pro

قیمت دوربین پشت آیفون XS Max

iPhone XS Max قطعات گوشی

تعمیرات موبایل

قرآن صوتی حبل المتین
نام قرآن صوتی حبل المتین
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده موج همراه

نظرات کاربران (8)

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امیر
امیر
2 سال گذشته

App Not Available
This app is currently not available in
your country or region.
این متن خطای اپ‌استوره
من این نرم افزارو رو اندروید داشتم فوق العاده اس

ابراهیم امیری
ابراهیم امیری
2 سال گذشته

سلام ، تشکر از زحمات شما .
لطفا جهت شرکت در ختم گروهی نام شهرستان چگنی با مرکزیت سراب دوره رو به شهرهای لرستان اضافه کنید . نام این شهر در بین شهرهای لرستان در اپلیکیشن حبل المتین نیست .
شهر 《چگنی 》 یا 《سراب دوره 》.

علی
علی
2 سال گذشته

با سلام وعرض ادب این همه برنامه مضر به صورت رایگان در دسترس جوان قرار دارد ولی در کشور که اساس حکومت اسلامی است بر نامه های مذهبی با کلی هزینه در دسترس قرار می گیرد.

علی
علی
2 سال گذشته

سلام من دانلود کردم ۱۰سوره هم دانلود کردم نوشت بقیش و باید بخری پس نرم افزار رایگان نیست ضمن اینکه از برنامه خارج شدم دوباره وارد شدم دیدم اون ده سوره دانلود شده هم حذف شد و دوباره باید دانلود بشه

اصغرپور
اصغرپور
2 سال گذشته

اپ استور برنامه رو نداره