معرفی و دانلود برنامه دابسمش (Dubsmash): لب خوانی صدا و آهنگ

برنامه دابسمش (Dubsmash)

برنامه دابسمش (Dubsmash) از محبوبیت بسیاری در میان کاربران ایرانی برخوردار است و این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند صدا و یا آهنگ دلخواه خود را لب خوانی کرده و از خود فیلم برداری کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه دابسمش (Dubsmash) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن دابسمش یا Dubsmash

اپلیکیشن دابسمش (Dubsmash) به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است. کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور بر روی صدا و یا آهنگ دلخواه خود لب بزنند و ویدیو ضبط کنند.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن Dubsmash (دابسمش) می‌توان به امکان افزودن متن و استیکر به ویدیو ضبط شده اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن دابسمش (Dubsmash) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

معرفی برنامه دابسمش (Dubsmash)

در صورتی که برنامه دابسمش (Dubsmash) را برای اولین بار اجرا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا در این برنامه عضو شوید. پس از عضویت می‌توانید با مراجعه به بخش Create به آرشیوی از پرطرفدارترین صداهای موجود در برنامه دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل به پخش صدا تنها کافیست تا صدای مورد نظر خود را لمس نمایید. از سوی دیگر با لمس آیکون به شکل قلب می‌توانید صدای مورد نظر خود را جهت دسترسی سریع و آسان به لیست علاقه‌مندی‌ها بیفزایید.

برنامه دابسمش (Dubsmash)

برنامه دابسمش (Dubsmash) قابلیت جستجو صدا را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بنابراین کاربران می‌توانند با لمس آیکون به شکل ذره بین در قسمت فوقانی صفحه به جستجو صدا یا آهنگ مورد نظر خود بپردازند.

برنامه دابسمش (Dubsmash)

به منظور لب خوانی صدا و ضبط ویدیو تنها کافیست تا پس از پخش صدا مجددا آن را لمس کنید. بدین ترتیب دوربین گوشی شما فعال می‌شود. سپس به منظور شروع فرایند فیلم برداری آیکون دایره شکل موجود در قسمت انتهایی صفحه را لمس کرده و نگه دارید.

برنامه دابسمش (Dubsmash)

پس از اتمام فرایند ضبط ویدیو، می‌توانید با استفاده از آیکون های موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه می‌توانید جلوه های نوشتاری و یا استیکرهای دلخواه خود را به ویدیو اضافه کنید. از سوی دیگر کاربران می‌توانند با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه نسبت به ذخیره ویدیو در برنامه Dubsmash (دابسمش) اقدام نمایند.

برنامه دابسمش (Dubsmash)

کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Profile و لمس گزینه My Dubs به ویدیوهای ضبط شده خود دسترسی داشته باشند. برنامه دابسمش (Dubsmash) قابلیت هایی نظیر به اشتراک گذاری ویدیو از طریق سایر اپلیکیشن ها، ذخیره ویدیو در گالری و یا حذف ویدیو را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. به منظور دسترسی به این قابلیت ها تنها کافیست تا پس از پخش ویدیو، آیکون به شکل سه نقطه در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نمایید.

برنامه دابسمش (Dubsmash)

از دیگر قابلیت های کاربردی برنامه دابسمش (Dubsmash) می‌توان به امکان افزودن صدای دلخواه به برنامه اشاره کرد. بدین منظور ابتدا به بخش My Sounds مراجعه کنید. سپس آیکون به علاوه در گوشه پایین و سمت راست صفحه را لمس نمایید. در مرحله بعد کاربران می‌توانند با لمس گزینه Record a sound نسبت به ضبط صدا اقدام نمایند و یا با انتخاب گزینه Import a sound به صداها و آهنگ های موجود در حافظه گوشی خود دسترسی داشته باشند.

برنامه دابسمش (Dubsmash)

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه دابسمش (Dubsmash) پرداختیم. با استفاده از آیکون‌های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان دسترسی به آرشیو صداها
  • قابلیت افزودن صدا به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • قابلیت افزودن جلوه نوشتاری و استیکر به ویدیو
  • امکان به اشتراک گذاری ویدیو از طریق سایر اپلیکیشن ها
  • امکان افزودن صدا دلخواه به برنامه
  • قابلیت جستجو صدا

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون 11 پرو

گلس آیفون 11

قطعات آیفون ایکس

تعمیرات موبایل

Dubsmash
نام Dubsmash
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Mobile Motion GmbH

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حسین
حسین
2 سال گذشته

سلام خسته نباشید میشه بگین چطور با خط ایران وارد شم خط من ایرانسل است و کد +۹۸زدم ولی نمیشه ترو خدا بگین

خخخخخ
خخخخخ
5 سال گذشته

عایا دابسمشی که ضبط میشه واسه همه نمایش داده میشه ؟؟؟
و وقتی گزینه log out و زدیم فیلم هایی که گرفتیم حذف میشه یا نه ؟؟؟

😇
😇
5 سال گذشته

ایا ویدیوی ضبط شده برای دیگر کاربران یا صفحه عمومی میرود؟؟یا فقط برای خودته؟؟

آناهیتا
آناهیتا
2 سال گذشته
پاسخ به  😇

نمیدونم