معرفی و دانلود برنامه آپارات (Aparat) -اشتراک گذاری ویدیو

برنامه آپارات (Aparat)

برنامه آپارات (Aparat) یک سرویس اشتراک گذاری ویدیو است که امکان دسترسی به ویدیوها در دسته بندی های مختلفی اعم از آموزشی، ورزشی، سیاسی و غیره را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه آپارات (Aparat) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن آپارات (Aparat)

اپلیکیشن آپارات (Aparat) جزو یکی از پرطرفدارترین سرویس های اشتراک گذاری و تماشای ویدیو به شمار می‌رود. کاربران اپلیکیشن مذکور می‌توانند به راحتی به تماشای آنلاین ویدیو دلخواه خود بپردازند و یا نسبت به دانلود ویدیو مورد نظر خود اقدام نمایند. از سوی دیگر امکان ایجاد کانال و بارگذاری ویدیو هم در اختیار کاربران قرار داده شده است.

از دیگر قابلیت های اپلیکیشن Aparat (آپارات) می‌توان به امکان تماشای آنلاین شبکه های تلویزیونی اشاره کرد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی اپلیکیشن آپارات (Aparat) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی برنامه آپارات (Aparat)

برنامه آپارات (Aparat) به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندورید، آی او اس و ویندوز فون عرضه شده و از محبوبیت بسیاری در میان کاربران برخوردار است. پس از اجرای برنامه مذکور به صفحه اصلی منتقل می‌شوید که در این صفحه به پر بازدیدترین و محبوب ترین ویدیو های روز دسترسی خواهید داشت.

برنامه آپارات (Aparat)

برنامه Aparat (آپارات) از قابلیت پخش زنده شبکه های تلویزیونی هم بهره می‌برد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند در هر زمان و به راحتی به تماشای آنلاین شبکه های تلویزیونی مورد نظر خود بپردازند. از دیگر قابلیت های این برنامه می‌توان به تنظیم خودکار کیفیت پخش ویدیو مطابق با سرعت اینترنت کاربر اشاره کرد.

برنامه آپارات (Aparat)

برنامه آپارات (Aparat) شامل دسته بندی های مختلفی از جمله هنری، گردشگری، ورزشی و غیره می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند با انتخاب هر یک از دسته بندی‌ها به ویدیوهای مرتبط دسترسی داشته باشد و یا با لمس آیکون به شکل ذره بین موجود در گوشه بالا و سمت چپ صفحه به جستجو ویدیو دلخواه خود بپردازد.

برنامه آپارات (Aparat)

با انتخاب هر یک از ویدیوها قادر خواهید بود تا ویدیو مورد نظر خود را به صورت آنلاین تماشا کنید و یا آن را با کیفیت دلخواه دانلود نمایید. از دیگر قابلیت هایی که برنامه آپارات (Aparat) در اختیار کاربران خود قرار داده می‌توان به امکان به اشتراک گذاری ویدیو از طریق سایر اپلیکیشن ها، بازنشر ویدیو و ثبت نظر اشاره کرد.

برنامه آپارات (Aparat)

کاربران می‌توانند با دنبال کردن کانال های مورد علاقه خود به راحتی به ویدیوهای کانال مورد نظر در بخش دنبال شدگان دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر ویدیوهای دانلود شده نیز در بخش دانلودها قابل دسترسی هستند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر   

برنامه آپارات (Aparat)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه آپارات (Aparat) یک سرویس اشتراک گذاری ویدیو است. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی نسبت به ایجاد کانال و بارگذاری ویدیو از طریق این اپلیکیشن اقدام نماید. به منظور بارگذاری ویدیو در برنامه Aparat (آپارات) نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود.

برنامه آپارات (Aparat)

پس از عضویت در برنامه آپارات (Aparat) به منظور بارگذاری ویدیو آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. سپس ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برنامه آپارات (Aparat)

در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود تا عنوان و برچسب برای ویدیو مورد نظر خود در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید که عنوان ویدیو نهایتا می‌تواند شامل 100 کاراکتر شود. از سوی دیگر توصیه می‌شود تا در انتخاب برچسب ها دقت کافی به خرج دهید و برچسب هایی مرتبط با ویدیو خود انتخاب کنید. سپس نیاز است تا دسته‌بندی مرتبط با ویدیو را انتخاب کرده و وضعیت نظر دهی را مشخص نمایید.

برنامه آپارات (Aparat)

با لمس گزینه ارسال ویدیو، فرایند آپلود ویدیو آغاز می‌شود. به منظور دسترسی به ویدیوهای آپلود شده خود تنها کافیست تا به منوی برنامه مراجعه کرده و گزینه های ویدیوهای من را لمس کنید. سپس به بخش ارسال شده‌ها مراجعه نمایید. در نهایت با لمس آیکون به شکل سه نقطه در کنار نام ویدیو مورد نظر، امکان حذف و یا به اشتراک گذاری ویدیو فراهم می‌آید.

برنامه آپارات (Aparat)

بیشتر بخوانید:  بهترین گارانتی موبایل در ایران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه آپارات (Aparat) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان دسترسی به ویدیوهای محبوب و پربازدید
  • پخش آنلاین شبکه های تلویزیونی
  • دسته‌بندی ویدیوها
  • امکان دانلود ویدیو با کیفیت دلخواه
  • امکان به اشتراک گذاری ویدیو از طریق سایر اپلیکیشن ها
  • امکان ثبت نظر
  • امکان بارگذاری ویدیو و ایجاد کانال

نقاط ضعف:

  • این برنامه نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قیمت گلس iPhone 7 Plus

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 7

قطعات گوشی آیفون 7 Plus

تعمیرات موبایل

آپارات
نام آپارات
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده شرکت صبا ایده

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments