معرفی و دانلود بازی Subway City Runner ؛ سرعت، هیجان

معرفی بازی Subway City Runner

بازی Subway City Runner یکی دیگر از بازی های موبایلی سبک رانر (Runner) یا توقف ممنوع (Non-Stop) محسوب می‌شود که می‌تواند برای ساعت‌های متوالی شما را درگیر خود کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی Subway City Runner بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Subway City Runner

حتما با بازی های سبک رانر یا توقف ممنوع آشنا هستید. در این سبک از بازی های موبایل توقف هیچ معنایی ندارد و شما باید دائما کاراکتری را کنترل کنید که در حال حرکت است. در بازی های سبک رانر، کاراکتر مورد نظر در حال دویدن است و شما باید وی را در طول مسیر کنترل کرده و از برخورد او با موانع مختلف جلوگیری کنید.

بازی Subway City Runner دقیقا به همین سبک طراحی شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم مروری بر این بازی داشته باشیم. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بررسی و معرفی بازی Subway City Runner

در بازی زیبای Subway City Runner شما می‌توانید کاراکترهای مختلفی را انتخاب کنید و توسط آن‌ها از مسیر های مختلف درون شهری عبور نمایید. کاراکتری که انتخاب کرده‌اید در حین دویدن در مسیرهای مختلف شهری با موانع متعددی از جمله اتوبوس‌های غول پیکر رو به رو می‌شود. موانع این بازی بسیار متنوع هستند و این مسئله جذابیت آن را بیشتر می‌کند.

معرفی بازی Subway City Runner

برای عبور یا گذر از موانع باید از روش های مختلفی استفاده کنید. برای مثال ممکن است بتوانید با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه نمایش گوشی و تغییر مسیر، از یک مانع عبور کنید. اما برخی موانع دیگر فقط با پریدن یا لیزر خوردن از زیر آن‌ها قابل عبور هستند. برای انجام این کارها باید انگشت خود را در زمان مناسب بر روی نمایشگر قرار داده و به سمت بالا یا پایین بکشید تا پریدن و لیز خوردن شبیه سازی شود.

معرفی بازی Subway City Runner

در طول مسیر ممکن است با روش های عبور از موانع جالبی نظیر سوار شدن بر روی جت و یا ایستادن بر روی سقف اتوبوس هم مواجه گردید که این مسائل هم جذابیت های بازی را افزایش می‌دهد. در مسیر بازی سکه هایی ارائه شده‌اند که با جمع آوری آن‌ها می‌توانید قابلیت های کاراکتر خود را آپدیت کنید یا حتی کاراکترهای جدیدی خریداری کرده و از آن‌ها برای طی کردن مسیر بازی استفاده نمایید.

معرفی بازی Subway City Runner

بازی Subway City Runner از نظر گرافیکی هم سطح خوبی دارد، اما نمی‌توان مدعی شد که این ویژگی از نقاط قوت آن است، چرا که بدون تردید جای کار بیشتری بر روی گرافیک آن وجود دارد. همچنین صداگذاری بازی هم می‌توانست بهتر باشد و در نظر گرفتن یک موزیک پس زمینه هیجان انگیزتر می‌توانست زیبایی بازی را دو چندان کند. در نهایت باید بگوییم که بازی مذکور به طور رایگان قابل دانلود است.

معرفی بازی Subway City Runner

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی Note 20 Ultra سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Subway City Runner پرداختیم. با استفاده از آیکون انتهای مقاله قادر به دانلود این بازی خواهید بود. چنانچه در مورد این بازی نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 

نقاط قوت

  • رایگان بودن
  • تنوع کاراکترهای
  • تنوع آیتم ها و مسیر های بازی

نقاط ضعف

  • گرافیک و صداگذاری بازی می‌توانست بهتر باشد

بیشتر بخوانید:

iPhone XS Max دوربین پشت

قاب پشت آیفون SE 2020

قطعات iPhone 11

تعمیرات موبایل

Subway City Runner
نام Subway City Runner
قیمت رایگان
سیستم عامل
سازنده Micoro Action

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments