معرفی و دانلود بازی زرد ؛ حدس کلمه از روی تصویر

معرفی بازی زرد

اگر از بازی هایی که مربوط به حدس کلمات می‌شوند خوشتان می‌آید، بازی جالب زرد یکی از بازی های موجود در این سبک است که می‌توانید دانلود کنید. این بازی با گیم پلی جذاب خود ذهن شما را به چالش خواهد کشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی زرد بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی موبایل زرد

تجربه نشان داده که بازی های موبایلی که به سبک حدس کلمات توسعه داده می‌شوند بسیار مورد توجه کاربران واقع شده‌اند. این بازی ها با گیم پلی ساده و در عین حال جذاب خود ذهن گیمر را به چالش می‌کشند و این مسئله منجر به محبوبیت آن‌ها در بین گیمر ها شده است.

بازی زرد یکی از جالب‌ترین بازی هایی است که در این سبک شاهد انتشار آن هستیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی زرد بپردازیم. اگر در مورد این بازی هرگونه سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بررسی و معرفی بازی زرد

بازی زیبای زرد به سبک حدس کلمات طراحی شده است. اگرچه ظاهر و رابط تجربی بازی می‌توانست بهتر طراحی شود، اما گیم پلی و طراحی مراحل بازی خوب صورت گرفته است. روند بازی مانند سایر بازی های مشابه خواهد بود. شما در هر مرحله تصویری را مشاهده می‌کنید و با دیدن این تصویر و توجه به جزئیات آن باید حدس بزنید که کلمه مورد نظر چیست.

معرفی بازی زرد

برخی از مراحل بازی زرد بسیار ساده هستند و برخی مراحل دیگر می‌توانند ساعت‌ها شما را درگیر کنند. بنابراین اگر چند مرحله ساده آن را پشت سر گذاشتید، تصور نکنید که با یک بازی راحت رو به رو شده‌اید. متاسفانه همانطور که گفتیم بازی از نظر رابط کاربری و محیط بصری به هیچ وجه خوب طراحی نشده است. پس از اگر به این مسئله اهمیت می‌دهید از دانلود این بازی صرف نظر کنید.

معرفی بازی زرد

اما اگر به دنبال یک بازی ساده و با حجم کم در سبک حدس کلمات هستید و به زیبایی و رابط کاربری محیط بازی اهمیتی نمی‌دهید، بازی زرد می‌تواند یکی از گزینه‌های پیش رویتان محسوب شود. امیدوار هستیم که از انجام این بازی لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی و معرفی بازی زرد پرداختیم. با استفاده از آیکون های انتهای این مطلب می‌توانید این بازی را دانلود کنید. اگر در مورد این بازی هرگونه سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

نقات قوت

  • سبک جالب و طراحی مراحل مناسب
  • رایگان بودن

نقات منفی

  • رابط کاربری بسیار ضعیف

بیشتر بخوانید:

دوربین جلو iPhone 6s

دوربین جلو iPhone 6 Plus

iPhone X قطعات

تعمیرات موبایل

زرد
نام زرد
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده Chenar Lab

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments