معرفی قابلیت های پنهان برنامه Google Photo (گوگل فوتو)

قابلیت های برنامه Google Photo (گوگل فوتو)

اپلیکیشن Google Photo (گوگل فوتو) یکی از برنامه‌هایی است که به طور پیش فرض در دستگاه‌های اندرویدی نصب و ارائه می‌شود. شاید هدف اصلی این برنامه دسته بندی و تهیه بکاپ از مجموعه عکس‌های کاربران باشد، اما قابلیت های این برنامه بیشتر از آنچه هستند که فکر می‌کنید! در این مقاله قصد داریم که به معرفی قابلیت های کاربردی و پنهان برنامه Google Photo (گوگل فوتو) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با قابلیت های کاربردی و پنهان برنامه Google Photo (گوگل فوتو)

برنامه Google Photo (گوگل فوتو) برنامه‌ای است که به طور پیش فرض در دستگاه‌های اندرویدی نصب و ارائه می‌شود. این اپلیکیشن کاربران دستگاه‌های اندرویدی را قادر می‌سازد تا مجموعه عکس های ضبط شده با دوربین دستگاهشان را به صورت زمانبندی شده مشاهده کنند و در صورت تمایل از این عکس ها به طور ابری بکاپ تهیه کنند. این فایل بکاپ با آدرس جیمیل شما سینک یا همگام می‌شود و پس از آن هر زمان که تمایل داشته باشید، از هر دستگاه هوشمند دیگری قادر به دانلود و ذخیره عکس هایتان خواهید بود. بدین صورت شما دیگر نیازی به ذخیره کردن دائمی عکس هایتان در حافظه داخلی گوشی یا تبلت اندرویدی نخواهید داشت و می‌توانید پس از بکاپ گرفتن از آن‌ها نسبت به حذف این تصاویر وارد عمل شوید.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن تعمیرات موبایل

اما آیا برنامه Google Photo (گوگل فوتو) فقط قابلیت بکاپ گرفتن از عکس های ضبط شده توسط دوربین دستگاه و ارائه آن‌ها در قالب یک آرشیو مرتب شده به تاریخ را دارد؟ آیا قابلیت های کاربردی دیگری هم در Google Photo (گوگل فوتو) وجود دارند که شاید از آن‌ها بی‌خبر باشیم؟ پاسخ این سوال را در جریان این مقاله اختصاصی دریافت خواهید کرد. در این مقاله ما قصد داریم که به معرفی قابلیت های کاربردی و پنهان برنامه Google Photo (گوگل فوتو) بپردازیم. احتمالا شما به هیچ وجه با قابلیت های کاربردی که در این مقاله معرفی می‌شوند آشنایی ندارید و شاید تصور نداشتید که اصلا اپلیکیشن Google Photo (گوگل فوتو) این قابلیت‌ها را ارائه کند. چنانچه در رابطه با هر یک از قابلیت های کاربردی نام برده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

قابلیت های کاربردی و پنهان برنامه Google Photo (گوگل فوتو): ویرایش عکس

برنامه قابلیت های کاربردی و پنهان برنامه Google Photo (گوگل فوتو) علاوه بر مرتب کردن عکس های دوربین شده بر اساس تاریخ و ارائه امکان بکاپ گرفتن از آن‌ها به یک بخش ویرایش اختصاصی مجهز است که شاید اغلب کاربران از وجود آن مطلع نباشند. این بخش ویرایشی قابلیت های جالبی را ارائه می‌کند. به عنوان مثال با استفاده از قابلیت ویرایش عکس برنامه Google Photo (گوگل فوتو) شما قادر به اضافه کردن فیلترهای مختلف به عکس‌هایتان می‌شوید. همچنین امکان چرخش عکس در زوایا مختلف، بریدن بخشی از آن و تنظیم نور، رنگ و غیره هم توسط ابزار ویرایش عکس برنامه Google Photo (گوگل فوتو) ارائه می‌شوند.

قابلیت های برنامه Google Photo (گوگل فوتو)

به منظور استفاده از ابزار ویرایش عکس در برنامه Google Photo (گوگل فوتو) کافیست که پس از اجرای این اپلیکیشن، عکس مورد نظرتان را در آرشیو انتخاب کنید. سپس آیکون شبیه به مداد موجود در بخش زیرین صفحه را لمس نمایید تا وارد حالت ویرایش عکس در برنامه Google Photo (گوگل فوتو) شوید. بدون تردید ابزار ویرایش عکس موجود در برنامه Google Photo (گوگل فوتو) یکی از قابلیت های کاربردی و پنهان آن محسوب می‌شود که بسیاری از شما اطلاعی در مورد وجود آن نداشتید!

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

قابلیت های کاربردی و پنهان برنامه Google Photo (گوگل فوتو): ساخت کلیپ ویدیویی کوتاه از مجموعه عکس هایتان

قابلیتی که هم اکنون معرفی می‌کنیم به واقع یکی از بهترین و جالب‌ترین قابلیت های کاربردی و پنهان برنامه Google Photo (گوگل فوتو) محسوب می‌شود که مطمئنا بسیاری از شما از وجود آن مطلع نیستید. برنامه Google Photo (گوگل فوتو) این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا آرشیوی از عکس های مورد نظرتان را در لیست آن انتخاب کنید و سپس از مجموعه تصاویر انتخاب شده یک کلیپ ویدیویی کوتاه بسازید. این قابلیت به واقع جالب است و بی‌شک شما از آن لذت خواهید برد.

قابلیت های برنامه Google Photo (گوگل فوتو)

برای انجام این عمل کافیست که پس از اجرای برنامه Google Photo (گوگل فوتو) انگشت خود را بر روی یکی از عکس های مد نظرتان قرار داده و کمی نگه دارید. سپس تمام عکس هایی که تمایل دارید در کلیپ ویدیویی شما نمایش داده شوند را انتخاب کنید. پس از انتخاب عکس های مد نظرتان کافیست که آیکون “بعلاوه” موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید و گزینه Movie را انتخاب نمایید. در این شرایط پروسه ساخت کلی ویدیویی تشکیل شده از عکس های مد نظرتان آغاز می‌شود. برنامه Google Photo (گوگل فوتو) به طور اتوماتیک برای کلیپ مورد نظر آهنگ یا موزیک در نظر می‌گیرد. با این حال شما قادر خواهید بود که پس از ساخت کلیپ از طریق خود برنامه Google Photo (گوگل فوتو) بخش‌های مختلف آن را ویرایش کنید.

قابلیت های برنامه Google Photo (گوگل فوتو)

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی Note 8 سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی قابلیت های کاربردی و پنهان برنامه Google Photo (گوگل فوتو) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از قابلیت های کاربردی نام برده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قطعات موبایل

تاچ ال سی دی آیفون 6 اس پلاس

قیمت تاچ ال سی دی Samsung A5

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments