آموزش فعال سازی دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل

دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل

شما می‌توانید تنظیمات اعلان اکانت جیمیل خود را به گونه‌ای بهینه‌سازی کنید که قابلیت نمایش دسکتاپ نوتیفیکیشن در ازای دریافت ایمیل جدید را داشته باشد. اما دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل چگونه عمل می‌کند و چطور باید آن را فعال کنیم؟ در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه فعال سازی دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با فعال سازی دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل

بسیاری از افراد بنا به دلایل خاص تمایل دارند تا ایمیل های خود را طریق مرورگر کامپیوتر یا لپ ‌تاپ بررسی کنند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، توصیه می‌کنیم که به این مقاله توجه ویژ‌ه‌ای داشته باشید، چرا که این مقاله به دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل مربوط می‌شود! اما منظور از دسکتاپ نوتیفیکیشن چیست؟ دسکتاپ نوتیفیکیشن در واقع اعلانی است که بر روی صفحه نمایش کامپیوتر یا لپ تاپ ارائه می‌شود. به عنوان مثال در حین استفاده از نسخه دسکتاپی برنامه تلگرام (دسکتاپ تلگرام)، اعلانی که با دریافت هر پیام در گوشه سمت راست و پایین صفحه کامپیوتر نمایان می‌شود، در واقع یک دسکتاپ نوتیفیکیشن است.

ارائه دسکتاپ نوتیفیکیشن برای سرویس جیمیل هم امکانپذیر است، اما دارای شرایط و ضوابط منحصر به فردی خواهد بود. شما می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات یا همان Settings اکانت جیمیل خود در نسخه تحت وب آن، تنظیمات موجود را به گونه‌ای بهینه‌سازی کنید که قابلیت نمایش دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل فعال شود. در این شرایط هر زمان که در مرورگر کامپیوترتان صفحه تحت وب سرویس جیمیل چه به صورت کامل یا به صورت یک تب مجزا فعال باشد، در ازای دریافت هر ایمیل جدید، دسکتاپ نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید. دقت داشته باشید که ارائه دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل فقط در شرایطی امکانپذیر است که در یکی از تب‌های مرورگر کامپیوترتان صفحه تحت وب سرویس جیمیل بارگذاری و شما در اکانت خود ورود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

اما قابلیت نمایش دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل به طور پیش فرض فعال نیست و شما باید نسبت به فعال سازی دستی آن اقدام کنید. برای انجام این کار نیازی به طی کردن مراحل پیچیده وجود ندارد. در ادامه این مقاله داریم که به آموزش نحوه فعال سازی قابلیت دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

فعال کردن قابلیت نمایش دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، به منظور فعال سازی دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل نیازی به طی کردن مراحل پیچیده وجود ندارد. بدین منظور کافیست که اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهید:

دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تحت وب بررسی ایمیل های اکانت جیمیل مراجعه کنید. در صورت نیاز مشخصات اکانت خود را وارد و ساین این (Sign in) نمایید.
  • بر روی آیکون چرخ دنده موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب نمایید.
  • در همان تب General بخشی تحت عنوان Desktop notifications وجود دارد. برای این بخش سه گزینه قابل انتخاب هستند. گزینه اول New mail notifications on است که با انتخاب آن قابلیت نمایش دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل در ازای دریافت هر ایمیل جدید فعال می‌شود. گزینه دوم Important mail notifications on است که با انتخاب آن فقط در ازای ایمیل های حائز اهمیت (Important) دسکتاپ نوتیفیکیشن ارائه می‌شود. گزینه آخر یا سوم هم Mail notifications off است که با انتخاب آن قابلیت نمایش دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل به کل غیر فعال خواهد شد.
  • بنابراین گزینه New mail notifications on را انتخاب و سپس از بخش زیرین صفحه بر روی گزینه Save Changes کلیک کنید تا تغییرات اعمالی ذخیره شود.

بار دیگر اشاره می‌کنیم که  قابلیت نمایش دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل فقط در شرایطی عمل می‌کند که در یکی از تب‌های مرورگر کامپیوترتان صفحه تحت وب جیمیل فعال و شما وارد اکانت خود شده باشید. در غیر این صورت دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل دریافت نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه فعال سازی دسکتاپ نوتیفیکیشن جیمیل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب پشت آیفون 8

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A7 2016

قطعات گوشی J7 Max

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (5)

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سیدمحسن
سیدمحسن
2 سال گذشته

من هر کاری کردم نشد.ایمیل میاد هشدار نمیده.تنظیماتشم فعال کردم نشد

امیر
امیر
2 سال گذشته

بسیار عالی دم شما گرم

سمانه
سمانه
2 سال گذشته

عالی بود متشکرم

سعیده حجت
سعیده حجت
3 سال گذشته

خیلی خیلی متشکرم

علی حشمتی
علی حشمتی
6 سال گذشته

متشکرم