آموزش انتقال ایمیل ها از اکانت دیگر به جیمیل (Gmail)

تغییر عکس پروفایل اکانت جیمیل

آیا این امکان وجود دارد که لیست مخاطبین و ایمیل های یک اکانت غیر گوگل را به اکانت گوگل یا جیمیل خود منتقل کنیم؟ خوشبختانه این امر امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه انتقال ایمیل ها از اکانت دیگر به جیمیل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با انتقال ایمیل ها از اکانت دیگر به جیمیل

تصور کنید که تا به امروز از اکانت یاهو به منظور رد و بدل ایمیل استفاده می‌کردید و حال یک اکانت گوگل یا جیمیل ساخته‌اید و از این پس تمایل دارید که از جیمیل به منظور رد و بدل ایمیل استفاده کنید. در این شرایط تکلیف مخاطبین و ایمیل های قبلی که در اکانت پیشین شما آرشیو شده‌اند چه می‌شود؟ آیا باید از آن‌ها صرف نظر کنید و همه چیز را با جیمیل خود از صفر شروع کنید؟ خوشبختانه این چنین نیست و شما می‌توانید لیست مخاطبین و حتی ایمیل های اکانت قبلی و غیر گوگلی خود را به اکانت جیمیل جدیدتان منتقل کنید. روشی که در این مقاله آموزش داده می‌شود حتی برای انتقال ایمیل ها و مخاطبین اکانت جیمیل قدیمی به جیمیل جدید هم می‌تواند کاربرد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

اما چگونه می‌توانیم نسبت به انتقال ایمیل ها از اکانت دیگر به جیمیل وارد عمل شویم؟ انجام این عمل به سادگی امکانپذیر است. برای انجام این کار کافیست که به صفحه تنظیمات اکانت جیمیل خود در نسخه تحت وب (از طریق مرورگر) مراجعه کنید. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه انتقال ایمیل ها از اکانت دیگر به جیمیل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

انتقال ایمیل ها از اکانت دیگر به جیمیل

نحوه انتقال ایمیل ها از اکانت دیگر به جیمیل

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، به منظور انتقال ایمیل ها از اکانت دیگر به جیمیل نیازی به طی کردن مراحل پیچیده وجود ندارد. بدین منظور کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه بررسی ایمیل اکانت خود در سرویس جیمیل مراجعه کنید. اگر لازم بود مشخصات اکانت جدید (جیمیل) خود را وارد و ساین این (Sign in) شوید.
  • بر روی آیکون چرخ دنده موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • به تب با عنوان Accounts and Import مراجعه کنید.
  • بخشی تحت عنوان Import mail and contacts در این قسمت وجود دارد. بر روی گزینه آبی رنگ Import mail and contacts کلیک کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که یک پنجره پاپ آپ در این شرایط نمایان می‌شود. آدرس ایمیل اکانت قبلی خود که قصد دارید مخاطبین و ایمیل های آن به اکانت جدید منتقل شود را در آن وارد کنید و بر روی گزینه Continue کلیک نمایید.
  • رمز عبور اکانت قبلی خود را وارد کنید تا مشخص شود شما صاحب آن اکانت هستید.

سپس لازم است تا چند مرحله کوتاه دیگر را طی کنید که ممکن است با توجه به نوع اکانت پیشین شما نسبت به یکدیگر متفاوت باشد. پس از اتمام این پروسه تمام مخاطبین و ایمیل های اکانت قبلی شما به اکانت جیمیل فعلی منتقل می‌شوند و قادر به تعامل با آن‌ها خواهید بود. در نظر داشته باشید که آرشیو ایمیل هایی که از اکانت قبلی شما به اکانت جیمیل و جدیدتان منتقل می‌شود فقط شامل آرشیو 30 روز گذشته ایمیل هایتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی اپل

توقف انتقال ایمیل ها از اکانت دیگر به جیمیل

حال تصور کنید که قصد داریم پروسه انتقال ایمیل ها از اکانت دیگر به جیمیل را متوقف کنید. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه بررسی ایمیل اکانت خود در سرویس جیمیل مراجعه کنید. اگر لازم بود مشخصات اکانت جدید (جیمیل) خود را وارد و ساین این (Sign in) شوید.
  • بر روی آیکون چرخ دنده موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • به تب با عنوان Accounts and Import مراجعه کنید.
  • بخشی تحت عنوان Import mail and contacts در این قسمت وجود دارد. در این بخش نام اکانت غیر گوگلی خود را مشاهده می‌کنید. در گوشه سمت راست آن گزینه Delete ضمیمه شده است. با کلیک بر روی این گزینه دستور توقف انتقال ایمیل ها از آن اکانت به اکانت جیمیل صادر می‌شود.

پس هر زمان که تمایل داشته باشید با طی کردن مراحل فوق می‌توانید تعامل مابین اکانت قبلی و غیر گوگلی خود با اکانت جدید و جیمیل خود را متوقف کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه انتقال ایمیل ها از اکانت دیگر به جیمیل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت باتری آیفون 6 Plus

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ سی 7 پرو

قطعات گوشی A7 2016

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
㋛︎🇦 🇲 🇮 🇷 シ︎🇭 🇻 🇹 ♫︎
㋛︎🇦 🇲 🇮 🇷 シ︎🇭 🇻 🇹 ♫︎
2 سال گذشته

سلام من ی اکانت خریدم و نمیتونم جیمیل رک رویه گوشیه خودم سیو کنم اگه کمکم کنین ممنون 😊

فاطمه معارف وند
فاطمه معارف وند
2 سال گذشته

سلام من میخوام اکانت جیمیلمو از گوشی قبلیم به گوشی جدیدم انتقال بدم گوشیم ios هستش اگه کمکم کنید ممنون میشم

یه دختر
یه دختر
2 سال گذشته

تونستی؟

محمد
محمد
2 سال گذشته

M

محمدرضا عبدالسلام
محمدرضا عبدالسلام
2 سال گذشته

۰۰۰

امین عباسی
امین عباسی
4 سال گذشته

اقا من الان ی اکانت دیگه دارم میخوام تو برنامه لاگین کنم سایگن میزنه چیکار کنم بتونم اکانتمو لاگین کنم لطفا لطفا بگید تو اپلیکیشن جیمیل و تو گوشی s8+