ضمیمه کردن فایل از گوگل درایو در ایمیل جیمیل (نسخه تحت وب)

اضافه کردن مخاطب به اکانت جیمیل

سرویس جیمیل می‌تواند به طور مستقیم با اکانت گوگل درایو (Google Drive) شما ارتباط داشته باشد. به این صورت که شما می‌توانید در حین تایپ یک ایمیل، به طور مستقیم از گوگل درایو فایلی را ضمیمه ایمیل کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ضمیمه کردن فایل از گوگل درایو در ایمیل جیمیل (نسخه تحت وب) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ضمیمه کردن فایل از گوگل درایو در ایمیل جیمیل (نسخه تحت وب)

سرویس جیمیل این قابلیت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا بتوانند فایل های آپلود شده و موجود در اکانت گوگل درایو خود را به طور مستقیم ضمیمه ایمیل کنند. انجام این امر هم از طریق نسخه تحت وب جیمیل و هم از طریق نسخه اندرویدی و آی او اسی برنامه جیمیل امکانپذیر است، اما ما در این مقاله قصد داریم که فقط به نسخه تحت وب آن اشاره کنیم. در مقالات آتی نحوه ضمیمه کردن فایل از گوگل درایو در ایمیل از طریق برنامه جیمیل هم به شما آموزش داده می‌شود.

بنابراین در این مقاله به آموزش نحوه ضمیمه کردن فایل از گوگل درایو در ایمیل از طریق نسخه تحت وب جیمیل (مرورگر کامپیوتر) می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

ضمیمه کردن فایل از گوگل درایو در ایمیل جیمیل (نسخه تحت وب)

اگر از نسخه تحت وب جیمیل استفاده می‌کنید، این آموزش می‌تواند برایتان بسیار کاربردی باشد. به منظور ضمیمه کردن فایل از گوگل درایو در ایمیل هایتان از طریق نسخه تحت وب جیمیل باید مراحل زیر طی شود:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تحت وب بررسی ایمیل های اکانت جیمیل مراجعه کنید. در صورت نیاز مشخصات اکانت خود را وارد و ساین این (Sign in) نمایید.
  • برای نوشتن ایمیل جدید از منوی سمت چپ بر روی گزینه Compose کلیک کنید. اما اگر تمایل دارید که فایل مد نظرتان را در پاسخ به یک ایمیل دریافتی ارائه کنید، باید ایمیل دریافت شده را باز و با کلیک بر روی آیکون پاسخ (Reply) سایر مراحل نام برده شده را در پنجره تایپ پاسخ ایمیل ادامه دهید.
  • از منوی زیرین صفحه بر روی آیکون “گوگل درایو” که با توضیح Insert files from Drive موجود است کلیک نمایید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده فایل مد نظرتان را انتخاب کنید.
  • در بخش زیرین و سمت راست صفحه می‌توانید دو حالت مختلف را انتخاب کنید. حالت اول Drive Link نام دارد که با انتخاب آن لینک دانلود فایل انتخابی شما در گوگل درایو ضمیمه ایمیل می‌شود، بنابراین کاربر با کلیک بر روی آن قادر به دانلود فایل مد نظرتان خواهد بود. اما گزینه دوم Attachment نام دارد که با انتخاب این گزینه، فایل مورد نظرتان به طور مستقیم ضمیمه ایمیل خواهد شد. بنابراین حالت مد نظرتان را در این بخش انتخاب کنید.
  • نهایتا بر روی گزینه Insert کلیک کنید.

به همین سادگی پروسه ضمیمه کردن فایل از گوگل درایو در ایمیل جیمیل (نسخه تحت وب) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

حذف فایل ضمیمه شده به ایمیل در نسخه تحت وب جیمیل

ممکن است بنا به هر دلیل پس از ضمیمه کردن یک فایل به ایمیل خود، تغییر عقیده داده و تصمیم بگیرید که آن را حذف نمایید. به منظور حذف هر یک از فایل های ضمیمه شده به ایمیل کافیست که بر روی آیکون ضربدر موجود در گوشه سمت راست آن فایل کلیک کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ضمیمه کردن فایل از گوگل درایو در ایمیل از طریق نسخه تحت وب جیمیل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت گلس iPhone SE 2020

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ A6 پلاس 2018

قطعات گوشی S7

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments