آموزش ارسال ایمیل با آدرس ایمیل دیگر در سرویس جیمیل

بازیابی جیمیل

سرویس جیمیل گوگل این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید در حین تایپ یک ایمیل اکانت ارسال کننده آن را تغییر دهید و ایمیل مد نظر را از سایر اکانت‌های خود ارسال نمایید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ارسال ایمیل با آدرس ایمیل دیگر (اکانت فرعی) در جیمیل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال ایمیل با آدرس ایمیل دیگر (اکانت فرعی) در سرویس جیمیل

اگر از چند اکانت ایمیل مختلف استفاده می‌کنید و تمایل دارید که به سادگی هرچه تمام‌تر در حین تایپ ایمیل مشخصات فرستنده (From) آن را تغییر دهید، نگران نباشید چرا که جیمیل یکی از بهترین روش‌های ممکن را در این راستا ارائه می‌کند. شما می‌توانید آدرس ایمیل های مختلفی را در جیمیل خود اضافه کنید و در حین تایپ یک ایمیل جدید از طریق منوی From فرستنده ایمیل را تغییر دهید. ما به این قابلیت اصطلاحا ارسال ایمیل با آدرس ایمیل دیگر یا ارسال ایمیل با اکانت فرعی می‌گوییم.

بنابراین در این مقاله نحوه ارسال ایمیل با آدرس ایمیل دیگر (اکانت فرعی) در سرویس جیمیل به شما عزیزان آموزش داده می‌شود. در نظر داشته باشید که اکانت فرعی شما می‌تواند مربوط به هر سرویس دیگری نظیر یاهو، اوتلوک و غیره باشد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل  

نحوه ارسال ایمیل با آدرس ایمیل دیگر (اکانت فرعی) در سرویس جیمیل

به منظور ارسال ایمیل با آدرس ایمیل دیگر (اکانت فرعی) در سرویس جیمیل باید ابتدا آدرس ایمیل فرعی مورد نظرتان را در اکانت اصلی جیمیل خود وارد کنید. برای انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تحت وب اکانت جیمیل اصلی خود مراجعه کنید. در صورت نیاز مشخصات اکانت را وارد و ساین این (Sign in) نمایید.
  • بر روی آیکون چرخ دنده موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب نمایید.
  • به تب Accounts and Import مراجعه کنید.
  • در سمت راست بخشی که با عنوان Send mail as مشخص شده است، یک گزینه آبی رنگ با عنوان Add another email address می‌بینید. بر روی این گزینه کلیک کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده، نام و آدرس ایمیل فرعی خود را وارد کنید.
  • بر روی گزینه Next کلیک کنید.
  • بر روی گزینه Send Verification کلیک کنید.

در این شرایط آدرس ایمیل اکانت ثانویه شما در بخش Send mail as اکانت جیمیل اضافه می‌شود. پنجره پاپ آپی که باز شده است را ببندید. به اینباکس ایمیل فرعی که  وارد کرده بودید مراجعه کنید و بر روی لینک فعال سازی ارائه شده کلیک نمایید. به این صورت فرآیند تایید اکانت ثانویه یا فرعی شما به پایان می‌رسد. حال به منظور ارسال ایمیل با آدرس ایمیل دیگر یا همان اکانت فرعی خود به شرح زیر عمل کنید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تحت وب اکانت جیمیل اصلی خود مراجعه کنید. در صورت نیاز مشخصات اکانت را وارد و ساین این (Sign in) نمایید.
  • از منوی سمت چپ بر روی گزینه Compose کلیک کنید.
  • در بخش From بر روی آدرس ایمیل خود کلیک کنید. مشاهده خواهید کرد که قادر به انتخاب آدرس ایمیل فرعی اضافه شده هم خواهید بود.

بنابراین به این صورت می‌توانید نسبت به ارسال ایمیل با آدرس ایمیل دیگر (اکانت فرعی) در سرویس جیمیل اقدام کنید. اگر بنا به هر دلیل تمایل داشتید تا آدرس ایمیل فرعی خود را از جیمیل حذف کنید، کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

  • با کلیک بر روی این قسمت به صفحه تحت وب اکانت جیمیل اصلی خود مراجعه کنید. در صورت نیاز مشخصات اکانت را وارد و ساین این (Sign in) نمایید.
  • بر روی آیکون چرخ دنده موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید.
  • گزینه Settings را انتخاب نمایید.
  • به تب Accounts and Import مراجعه کنید.
  • در سمت راست بخشی که با عنوان Send mail as مشخص شده است، لیست اکانت‌های ایمیل خود را می‌بینید. در سمت راست اکانت فرعی شما گزینه‌ای با عنوان Delete ارائه شده است. بر روی این گزینه کلیک کنید و سپس در پنجره جدید نمایش داده شده هم گزینه OK را انتخاب کنید.

بنابراین به این صورت می‌توانید یک اکانت فرعی را از لیست اکانت‌ های قابل استفاده در بخش “فرستنده ایمیل” (From) سرویس جیمیل حذف کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال ایمیل با آدرس ایمیل دیگر (اکانت فرعی) در سرویس جیمیل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 7

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ جی 4

قطعات گوشی J4 Plus

تعمیرات موبایل

منبع google

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments