دسترسی به تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام

تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang)

اپلیکیشن بومرنگ (Boomerang) به عنوان جدیدترین برنامه‌ای که توسط تیم اینستاگرام توسعه داده شده از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. نکته جالب در رابطه با این اپلیکیشن مربوط به بهره‌مندی آن از تنظیمات مخفی (Hidden Settings) می‌شود! در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه دسترسی به تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang)

برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام جدیدترین اپلیکیشنی است که توسط این تیم توسعه داده شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید نسبت به ساخت ویدیو کلیپ‌های چرخشی یا اصطلاحا لوپ (Loop) شبیه به گیف (GIF) اقدام کنید. این ویدیوها از یک سناریوی اصلی 1 ثانیه‌ای تشکیل می‌شوند و بدون صدا هستند. سناریوی اصلی به صورت رفت و برگشت پخش شده و یک لوپ یا چرخه را ارائه می‌کند. چنانچه تمایل دارید در رابطه با اپلیکیشن بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام و نحوه استفاده از آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید به مطالعه مقاله “معرفی و آموزش استفاده از برنامه بومرنگ اینستاگرام (Boomerang)” بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

یکی از ویژگی‌های اصلی اپلیکیشن بومرنگ (Boomerang) مربوط به رابط کاربری ساده و روان آن می‌شود. در محیط این اپلیکیشن تقریبا هیچ گزینه اضافه‌ای وجود ندارد و کاربر با کمترین دانش ممکن می‌تواند از این برنامه جالب توجه استفاده کند. شاید تصور کنید که اپلیکیشن بومرنگ (Boomerang) شامل بخش تنظیمات یا همان Settings نمی‌شود! در نگاه اول برداشت شما صحیح است، اما باید بدانید که این اپلیکیشن از یک منوی تنظیمات مخفی یا به اصطلاح Hidden Settings بهره می‌برد!

به منظور دستیابی به تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام باید به شیوه خاصی عمل کنید. هدف ما در این مقاله آموزش نحوه دسترسی به تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام است. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چگونگی دسترسی به تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام

اگر قصد دارید که به تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام دسترسی پیدا کنید، ابتدا این اپلیکیشن را اجرا نمایید. حال با استفاده از چهار انگشت خود، چهار بار پیاپی بر روی صفحه نمایش دستگاه به آرامی ضربه بزنید. دقت داشته باشید که مسئله زمان‌بندی دقیق در ضربه‌های لمسی نقش مهمی در اجرای منوی تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام ایفا می‌کند. اگر بعد از چهار بار ضربه پیاپی منوی تنظیمات مخفی اپلیکیشن اجرا نشد، این عمل را به صورت پیاپی و برای دفعات بیشتری تکرار کنید تا تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام نمایان شود.

تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang)

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات آیفون

در منوی تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام قابلیت تعیین وضوح تصویر یا اصطلاحا رزولوشن کلیپ‌های ویدیویی ارائه شده است. شما می‌توانید وضوح تصویر کلیپ‌های تهیه شده توسط این اپلیکیشن را از حالت فول اچ دی به اچ دی تغییر دهید. همچنین امکان تغییر نحوه چرخه پخش ویدیو هم در تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام وجود دارد. در این راستا شما با چهار گزینه مختلف مواجه هستید که به ترتیب به شرح زیر عمل می‌کنند:

  • گزینه Forward and Back: این گزینه که حالت پیش فرض نمایش کلیپ در اپلیکیشن بومرنگ (Boomerang) است منجر می‌شود که سناریوی 1 ثانیه‌ای شما به صورت رفت و برگشت پخش شود.
  • گزینه Forward and Back Pause: با انتخاب این گزینه سناریوی 1 ثانیه‌ای شما یک بار از ابتدا به انتها پخش شده و سپس از انتها به ابتدا پخش می‌شود و نهایتا متوقف می‌گردد.
  • گزینه Forward Only: با انتخاب این گزینه سناریوی 1 ثانیه‌ای مورد نظر تنها از ابتدا به انتها پخش می‌شود و این عمل به طور دائم تکرار می‌گردد.
  • گزینه Back Only: این گزینه برعکس حالت گزینه Forward Only را ارائه می‌کند. با انتخاب این گزینه سناریوی 1 ثانیه‌ای شما به طور دائم از انتها به ابتدا پخش می‌شود.

تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang)

بیشتر بخوانید: نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران

همانطور که در عکس فوق مشاهده می‌کنید، گزینه‌های دیگری هم در منوی تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام ارائه شده است. گزینه Capture Frame Rate در واقع نرخ فریم سناریوی 1 ثانیه‌ای ضبط شده را مشخص می‌کند. گزینه Playback Frame Rate مربوط به تعیین نرخ فریمی ویدیوی نهایی است. گزینه Loop Repetitions تعداد دفعات نمایش ویدیو در هر چرخه را مشخص می‌کند. گزینه Default Camera Position هم به شما این امکان را می‌دهد تا دوربین اصلی یا سلفی گوشی خود را به عنوان دوربین پیش فرض انتخاب شده در اپلیکیشن بومرنگ (Boomerang) تعیین نمایید. بنابراین اپلیکیشن بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام هم شامل منوی تنظیمات می‌شود و شما با مراجعه به آن می‌توانید تنظیمات پیش فرض اپلیکیشن را دچار تغییر کنید. تنها نکته موجود مربوط به مخفی بودن منوی تنظیمات این اپلیکیشن می‌شود که نحوه دسترسی به آن در جریان این مقاله به شما عزیزان آموزش داده شد.

جمع‌بندی

همانگونه که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه دسترسی به تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) اینستاگرام پرداختیم. با مراجعه به تنظیمات مخفی برنامه بومرنگ (Boomerang) می‌توانید تغییرات جالبی را در آن اعمال کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت گلس آیفون 11 پرو مکس

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ نوت 20

قطعات گوشی Note 20

تعمیرات موبایل

Boomerang from Instagram
نام Boomerang from Instagram
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Instagram
منبع iphone-tricks

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments