معرفی و دانلود برنامه الفبا: آموزش کتاب‌ درسی به دانش آموزان

بررسی برنامه الفبا

اپلیکیشن الفبا جزو یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن ‌ها در زمینه آموزش کتاب‌های درسی به حساب می‌آید. این اپلیکیشن به دانش آموزان دوره ابتدایی (اول تا ششم) در یادگیری کتاب‌های درسی کمک خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برنامه الفبا بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن الفبا

امروزه بسیاری از والدین هزینه‌های سنگینی را صرف خرید کتاب‌های کمک آموزشی برای فرزندان دانش آموز خود می‌کنند. در حالی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی تحولات بسیار چشمگیری نیز در زمینه آموزش صورت گرفته است. در حال حاضر برنامه الفبا  جزو یکی از بهترین و کاربردی‌تری اپلیکیشن ‌ها در زمینه آموزش کتاب‌های درسی به حساب می‌آید. این برنامه کتاب‌های درسی را با بالاترین کیفیت آموزش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: شرکت تعمیرات موبایل

بنابراین دانش آموزان با استفاده از این اپلیکیشن نیازی به خرید کتاب‌های کمک آموزشی و صرف هزینه برای معلم خصوصی نخواهند داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی اپلیکیشن الفبا بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از برنامه الفبا

هنگامی که برای نخستین بار اپلیکیشن الفبا را اجرا می‌کنید از شما خواسته می‌شود تا شماره تلفن خود را به منظور دریافت کد 6 رقمی ورود به این برنامه، در کادر مربوطه وارد کنید. پس از ورود به برنامه نیاز است تا اطلاعات کاربری خود را نیز وارد نمایید. همچنین از شما خواسته می‌شود تا پایه تحصیلی مورد نظر را به منظور نمایش کتاب‌های درسی انتخاب کنید.

بررسی برنامه الفبا

دانش آموزان می‌توانند با استفاده برنامه الفبا پاسخ سوالات کتاب درسی خود را مشاهده کنند. به منظور استفاده از این قابلیت آیکون زرد رنگ قابل مشاهده در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس کرده سپس از صفحه کتاب درسی مورد نظر خود عکس بگیرید. بدین ترتیب عملیات جستجو پاسخ سوالات آغاز خواهد شد. پس از گذشت چند ثانیه پاسخ سوالات همراه با آموزش آن‌ها برای شما به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

بررسی برنامه الفبا

در صفحه اصلی برنامه کتاب‌های درسی پایه‌ تحصیلی مورد نظر قابل مشاهده خواهند بود. با لمس هر کدام از این کتاب‌ها می‌توانید به محتویات و ویدئوهای آموزشی آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید به منظور جستجو کتاب مورد نظر، نام آن را در کادر جستجو موجود در قسمت فوقانی صفحه تایپ کنید.

بررسی برنامه الفبا

پس از مشاهده محتویات کتاب، با لمس صفحاتی که دارای کادر آبی رنگ هستند، ویدئو آموزشی مربوط به آن صفحه برای شما پخش خواهد شد.

بررسی برنامه الفبا

به منظور مشاهده ویدئوهای آموزشی نیاز است تا گوشی شما به اینترنت متصل باشد. با این وجود با لمس اولین آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید ویدئوهای آموزشی را در کیفیت‌های دلخواه دانلود کنید. پس از دانلود ویدئوها، امکان مشاهده آن‌ها بدون نیاز به اتصال به اینترنت فراهم می‌آید.

 بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

بررسی برنامه الفبا

توجه داشته باشید که روزانه تنها امکان مشاهده 5 عدد از ویدئوهای آموزشی به صورت رایگان فراهم آمده، بنابراین در صورت تمایل به مشاهده ویدئوهای آموزشی بیشتر نیاز است تا آن‌ها را خریداری کنید. بدین منظور وارد جزوه مورد نظر شده سپس همانند تصویر زیر آیکون مربوط به خرید ویدئوهای آموزشی را لمس کنید.

بررسی برنامه الفبا

در صفحه اصلی برنامه با لمس آیکون سه نقطه موجود در گوشه بالا و سمت چپ به برخی از تنظیمات برنامه الفبا دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال می‌توانید پایه تحصیلی خود را تغییر داده و یا از طریق گزینه تنظیمات حساب کاربری، اطلاعات خود را ویرایش کنید.

بررسی برنامه الفبا

برنامه الفبا این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند جزوات خود را اسکن کرده و آن‌ها را به این برنامه اضافه کنند. بدین منظور در صفحه اصلی برنامه آیکون به شکل به علاوه موجود در گوشه بالا و سمت چپ برنامه را لمس کنید. سپس فیلدهای مورد نیاز را پر کرده و گزینه ایجاد را لمس نمایید. پس از ورود به جزوه ایجاد شده می‌توانید از صفحات کتاب مورد نظر خود عکس گرفته و آن‌ها در جزوه خود ذخیره کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 7

بررسی برنامه الفبا

از دیگر قابلیت‌های برنامه الفبا می‌توان به قابلیت اصلاح ویدئو آموزشی اشاره کرد. در صورتی که مایل به آموزش بخشی از جزوه هستید، آیکون به شکل میکروفون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. پس از آن، قسمت مورد نظر از جزوه را انتخاب کنید. سپس گزینه شروع به ضبط کردن را لمس نمایید.

بررسی برنامه الفبا

پس از اتمام آموزش، گزینه پایان را لمس نمایید. سپس با لمس گزینه ارسال به شبکه می‌توانید آموزش‌های ضبط شده خود را بر روی جزوات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بررسی برنامه الفبا

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی A71 سامسونگ 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه الفبا پرداختیم. اپلیکیشن الفبا جزو یکی از کامل‌‌ترین و بهترین اپلیکیشن ‌های کمک آموزشی به حساب می‌آید. به منظور استفاده از این برنامه نیازی به پرداخت هزینه بالا نخواهید داشت. از این رو دانش آموزان پایه ابتدایی می‌توانند با بهره‌گیری از این برنامه و پرداخت هزینه ناچیز به راحتی ویدئوهای آموزشی مربوط به دروس تحصیلی خود مشاهده کنند. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • کاهش هزینه‌های آموزشی
  • کم حجم بودن ویدئوهای آموزشی
  • قابلیت به اشتراک گذاری جزوه‌ها
  • امکان دانلود ویدئوهای آموزشی
  • عدم نیاز به خرید کتاب‌ها آموزشی

نقاط ضعف:

  • نیاز به پرداخت هزینه برای مشاهده ویدئوهای آموزشی
  • عدم پشتیبانی از تمامی دروس

بیشتر بخوانید:

دوربین پشت آیفون ایکس

دوربین جلو آیفون ایکس آر

قطعات آیفون 6

تعمیرات موبایل

الفبا
نام الفبا
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده الفبا

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
اردلان
اردلان
6 سال گذشته

کد تخفیف ده درصدی خرید اشتراک برنامه:
ar10