ترفندی جالب برای خواندن پیام در تلگرام بدون خوردن تیک دوم

خواندن پيام در تلگرام بدون خوردن تيك دوم

اگر در تلگرام پیامی دریافت کرده‌اید و تمایل دارید تا بدون دو تیک خوردن و اطلاع فرستنده آن را بخوانید، از ترفندی که در این مقاله اشاره می‌کنید استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه خواندن پیام در تلگرام بدون تیک دوم خوردن بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با خواندن پیام در تلگرام بدون تیک دوم خوردن

هنگامی که در تلگرام یک پیام دریافت شود و شما آن را باز کنید یا بخوانید، آن پیام برای فرستنده دو تیکی می‌شود. بنابراین فرستنده پیام به محض اینکه ببیند پیام ارسالی وی دو تیک خورده است، متوجه می‌شود که آن پیام توسط گیرنده خوانده شده است. اما ممکن است در برخی شرایط تمایل نداشته باشیم که فرستنده پیام از خوانده شدن آن توسط ما مطلع شود! آیا روشی برای انجام این کار وجود دارد؟

خوشبختانه ترفندی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به خواندن پیام در تلگرام بدون تیک دوم خوردن اقدام کنید. در این مقاله قصد آموزش این ترفند را داریم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

خواندن پیام در تلگرام بدون خوردن تیک دوم

تصور کنید که اینترنت گوشی شما وصل است و یک پیام از سوی شخصی در تلگرام دریافت می‌کنید. حال قصد دارید که بدون اطلاع رسانی به وی و دو تیک دار شدن پیام، آن را بخوانید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا نوتیفیکیشن پیام را از نوتیفیکیشن بار دستگاه حذف کنید.
  • اینترنت گوشی خود را خاموش کنید.
  • دکمه اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) را بزنید.
  • برنامه تلگرام را از لیست اپلیکیشن‌های اخیر حذف کنید.
  • وارد تلگرام شوید و با خیال راحت پیام مورد نظر را مطالعه کنید.
  • پس از مطالعه پیام، از برنامه تلگرام خارج شوید.
  • بار دیگر دکمه اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) را بزنید.
  • باز هم برنامه تلگرام را از لیست اپلیکیشن‌های اخیر حذف کنید.
  • اینترنت دستگاه را وصل نمایید.

به این صورت قادر به خواندن پیام در تلگرام بدون تیک دوم خوردن می‌شوید. با طی کردن مراحل فوق، حتی اگر بعد از وصل کردن اینترنت وارد اپلیکیشن تلگرام شوید، اما پنجره گفتگویی که پیام جدید در آن ارسال شده بود را اجرا نکنید، همچنان آن پیام با یک تیک برای فرستنده نمایش داده می‌شود. امیدوار هستیم که از این ترفند لذت برده باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

آموزش ویدئویی خواندن پیام در تلگرام بدون خوردن تیک دوم

 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش ترفند خواندن پیام در تلگرام بدون تیک دوم خوردن پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون اس ای 2020

تاچ ال سی دی آیفون 8 پلاس

تاچ ال سی دی S10 Plus

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments