معرفی و دانلود برنامه کارتوشه :ثبت آگهی برای خدمات مورد نیاز

برنامه کارتوشه

برنامه کارتوشه این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند خدمات مورد نیاز خود را در این برنامه آگهی کرده و از سرویس کاران پیشنهاد همکاری دریافت نموده یا پیشنهادات ارائه سرویس خاص خود را برای کارفرمایان ارسال کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه کارتوشه بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن کارتوشه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای انجام خدمات خاصی به دنبال یک سرویس کار خوب باشید و پیدا کردن این فرد برایتان دشوار باشد. در چنین شرایطی پیشنهاد می‌کنیم از برنامه کارتوشه استفاده کنید. با استفاده از برنامه کارتوشه می‌توانید علاوه بر استخدام متخصصین برای انجام پروژه های خاص، خودتان هم به عنوان پیمانکار (ارائه دهنده یک سرویس یا خدمات) فعالیت داشته باشید و به کسب درآمد بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید عرضه شده و به صورت رایگان قابل دانلود است، اما متاسفانه هنوز شاهد انتشار نسخه آی او اسی این برنامه نیستیم. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی اپلیکیشن کارتوشه بپردازیم. به منظور دانلود این برنامه می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با اپلیکیشن کارتوشه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

هزینه استفاده و سازگاری برنامه کارتوشه

اپلیکیشن کارتوشه به صورت کاملا رایگان عرضه شده و این موضوع یکی از اصلی ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود. هیچکدام از طرفین معامله شامل پیمانکار و کارفرما به موجب استفاده از سرویس های این اپلیکیشن نیازی به پرداخت هزینه یا حتی کمیسیون ندارند. تنها کاری که برای استفاده از خدمات این اپلیکیشن باید انجام دهید، ثبت نام در آن است.

ضمنا برنامه کارتوشه هیچ تبلیغات درون برنامه‌ای را هم ارائه نمی‌کند، بنابراین در حین استفاده از آن با هیچ محدودیت آزاردهنده‌ای مواجه نیستید. اپلیکیشن کارتوشه با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و می‌توانید آن را از گوگل پلی استور یا بازار دانلود کنید، اما متاسفانه در حال حاضر نسخه سازگار با iOS این برنامه منتشر نشده و قرار است به زودی شاهد انتشار آن باشیم. پس فعلا نمی‌توانید از نرم افزار کارتوشه در آیفون و آیپد های اپل استفاده کنید.

رابط و تجربه کاربری برنامه کارتوشه

برنامه کارتوشه از یک رابط کاربری ساده بهره می‌برد و استفاده از آن بسیار آسان است. به محض اجرای برنامه مذکور می‌توانید به لیستی از پروژه های موجود در آن در سه دسته بندی جدید، در حال اجرا و اتمام یافته دسترسی داشته باشید. در هر یک از دسته بندی ها جزییات مربوط به هر پروژه نظیر توضیحات، تاریخ ثبت، و تعداد پیشنهادات ارائه شده قابل مشاهده خواهد بود. همانطور که گفته شد شما می‌توانید در برنامه کارتوشه هم نقش کارفرما را ایفاء کرده و هم به عنوان پیمانکار فعالیت داشته باشید. یعنی هم می‌توانید درخواست یک سرویس را ثبت کرده و کارفرما شوید و هم برای سرویس های درخواستی سایر کاربران پیشنهاد انجام کار ثبت کنید و پیمانکار باشید.

برنامه کارتوشه

اگر قصد دارید به عنوان یک پیمانکار در برنامه فعالیت داشته باشید، باید به منوی “جدید” مراجعه کنید تا لیست پروژه‌های فعلی فعال در این بخش نمایش داده شوند. در این لیست می‌توانید درخواست هایی که با توانایی شما سازگاری دارند را مشاهده کرده و برای انجام هر یک از آن ها پیشنهاد قیمت ثبت کنید. جزئیات مربوط به هر سرویس یا پروژه با لمس کردن تیتر آن ارائه می‌شود.

اما اگر قصد ثبت درخواست خدمات به عنوان کارفرما را در برنامه کارتوشه دارید، کافیست آیکون قرمز رنگ بعلاوه موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه را لمس کنید. سپس جزییات مربوط به پروژه و مهلت ارائه پیشنهادات را وارد نمایید و سایر فیلدهای الزامی ایجاد یک پروژه جدید را پر کنید. بدین ترتیب با ایجاد پروژه در این برنامه می‌توانید از سرویس کاران پیشنهاد همکاری دریافت کرده و از درون برنامه به مذاکره بپردازید. سپس سرویس کار مورد نظر خود را جهت همکاری انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون اپل

برنامه کارتوشه

توجه داشته باشید که جهت استفاده و دسترسی به قابلیت های برنامه کارتوشه نظیر ارائه پیشنهاد (به عنوان پیمانکار) و یا ثبت درخواست (به عنوان کارفرما) نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. شما می‌توانید از منوی کشویی برنامه جهت عضویت استفاده کنید. در هنگام عضویت در برنامه کارتوشه از شما خواسته می‌شود تا لیست مهارت های خود را مشخص کنید. بدین ترتیب در صورتی که آگهی درخواست خدمات مرتبط با مهارت های شما در این برنامه ثبت شود، از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده خواهد شد. این مسئله یکی از نقاط قوت اپلیکیشن کارتوشه محسوب می‌شود.

برنامه کارتوشه

هر یک از اعضای برنامه کارتوشه دارای پروفایل اختصاصی خود هستند. با لمس نام کاربری هر یک از اعضا می‌توانید به صفحه پروفایل آن‌ها مراجعه کنید. در صفحه پروفایل قادر به مشاهده تاریخ عضویت و موقعیت مکانی سرویس کار مورد نظر خواهید بود. از سوی دیگر می‌توانید مهارت ها و لیست پروژه های انجام شده و در حال انجام وی را هم مشاهده نمایید. یکی دیگر از اصلی ترین اطلاعاتی که در این صفحه ارائه شده مربوط به رتبه پیمانکاری کاربر می‌شود.

هر پیمانکار بعد از اتمام هر پروژه با توجه به کیفیت سرویس دهی که داشته است در برنامه کارتوشه از سوی کارفرمای خود مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نتیجه این ارزیابی در پروفایل وی به تصویر کشیده خواهد شد. بنابراین اطلاعات این بخش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به نوعی رزومه پیمانکار را نشان می‌دهند. هرچه پیمانکار رتبه بهتری داشته و ارزیابی مناسب‌تری از کارفرمایان دریافت کند، اعتماد سایر کارفرمایان به وی هم بیشتر شده و شانس او برای دریافت پروژه‌های دیگر هم افزایش می‌یابد.

برنامه کارتوشه

کارفرمایان می‌توانند پس از اتمام پروژه به مهارت، مسئولیت پذیری، قیمت و وقت شناسی سرویس کار امتیاز دهند. نکته‌ای که در این بین قابل ذکر است مربوط به عدم رتبه‌بندی کارفرمایان می‌شود! متاسفانه در برنامه کارتوشه فقط پیمانکاران دارای رتبه‌بندی هستند و هیچ رتبه بندی برای کارفرمایان ارائه نشده است. این مسئله به نظر ما یکی از نقاط ضعف برنامه مذکور به شمار می‌رود.

بنابراین در صورتی که دارای مهارت خاصی باشید، می‌توانید به راحتی از اپلیکیشن کارتوشه جهت کسب درآمد استفاده کنید. کافیست از لیست پروژه‌های در دسترسی موارد مورد نظرتان را انتخاب و برای آن ها پیشنهاد ثبت کنید. به منظور ارسال پیشنهاد کافیست بعد از انتخاب پروژه مورد نظرتان، آیکون سبز رنگ بعلاوه را لمس کرده و مبلغ پیشنهادی و زمان تحویل پروژه را وارد نمایید. بدین ترتیب پیشنهاد شما برای کارفرما ارسال خواهد شد. کارفرما می‌تواند در صورت تمایل پس از بررسی پیشنهاد، از درون برنامه با شما ارتباط برقرار کند.

برنامه کارتوشه

برای برقرار ارتباط مابین کارفرما و پیمانکار در برنامه کارتوشه قابلیت چت کردن یا بهتر بگوییم گفتگو ارائه شده است. بنابراین شما می‌توانید به عنوان پیمانکار یا کارفرما با طرف مقابل خود صحبت کنید و حتی بر سر قیمت و سایر مسائل چانه بزنید و نهایتا بهترین حالت ممکن را ایجاد کنید. این مسئله هم یکی دیگر از نقاط قوت اپلیکیشن کارتوشه محسوب می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی موبایل سامسونگ  

ایده برنامه کارتوشه و وجه تمایز آن نسبت به سایر برنامه های مشابه

بدون شک ایده برنامه کارتوشه یک ایده نو محسوب نمی‌شود و اپلیکیشن ها و حتی سایت های متعددی در این زمینه ارائه شده‌اند. با این وجود رایگان بودن کامل خدمات این برنامه قابلیتی است که آن را از سایر اپلیکیشن های مشابه متمایز می‌سازد. تمامی خدمات ارائه شده توسط برنامه مذکور به صورت کاملا رایگان قابل استفاده هستند. همچنین در صورت انجام و یا ثبت پروژه در این برنامه نیازی به پرداخت کمیسیون (چه به عنوان کارفرما و چه به عنوان پیمانکار) نخواهید داشت. به طور قطع این موضوع یکی از اصلی ترین نقاط قوت اپلیکیشن کارتوشه به حساب می‌آید.

ویژگی های جانبی برنامه کارتوشه

برنامه کارتوشه از قابلیت کاربردی جستجو هم بهره می‌برد و شما می‌‌توانید توسط این برنامه به جستجو پروژه ها بپردازید. بدین منظور آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. در واقع اپلیکیشن کارتوشه قابلیت جستجوی پیشرفته را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این موضوع بدان معناست که کاربران قادر به محدود کردن نتایج جستجو را بر اساس پارامترهای مختلفی از جمله شهر، مهارت و یا زمان ایجاد پروژه خواهند بود.

برنامه کارتوشه

همانطور که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره داشتیم، برنامه کارتوشه دارای یک منوی کشویی است که با مراجعه به آن می‌توانید به ویرایش اطلاعات پروفایل خود پرداخته و یا به لیست پیشنهادها و پروژه هایی که ایجاد کردید، دسترسی داشته باشید. منوی برنامه شامل بخشی تحت عنوان راهنما هم می‌شود. این بخش برای آن دسته از کاربرانی که به تازگی اقدام به نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی های خود نموده‌اند و با نحوه استفاده از این برنامه آشنایی چندانی ندارند، بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. بنابراین کاربر می‌تواند جهت آشنایی با نحوه کار برنامه به این بخش مراجعه کند.

برنامه کارتوشه

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه کارتوشه پرداختیم. برنامه مذکور امکان درخواست خدمات (به عنوان کارفرما) و همچنین ارائه خدمات (به عنوان پیمانکار) را برایتان فراهم می‌‌کند. بنابراین اگر به دنبال یک اپلیکیشن مناسب برای پیدا کردن افراد متخصص یا ارائه تخصص خود به دیگران هستید، برنامه کارتوشه را از دست ندهید. به منظور دانلود برنامه کارتوشه از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ اپل

نقاط قوت:

  • رایگان بودن تمام قابلیت های برنامه
  • ارسال نوتیفیکیشن از سوی برنامه در شرایط ایجاد یک پروژه جدید سازگار با مهارت های شما
  • عدم دریافت کمیسیون از پروژه‌ها
  • امکان پیدا کردن متخصصین یا سرویس کاران مختلف با موبایل
  • امکان انتخاب پیمانکار با بهترین قیمت ممکن
  • امکان رتبه دادن به سرویس کاران مختلف بعد از انجام پروژه
  • امکان گفتگو و چت کردن پیمانکار و کارفرما

نقاط ضعف:

  • عدم رتبه بندی کارفرمایان
  • عدم سازگاری با سیستم عامل آی او اس (تا به امروز)

بیشتر بخوانبد:

قطعات iPhone 11

باتری آیفون 8 Plus

ال سی دی آیفون SE 2020

تعمیرات موبایل

دریافت برنامه کارتوشه از بازار
نام دریافت برنامه کارتوشه از بازار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده کارتوشه

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments