معرفی و دانلود بازی مثلث مرگ : جدال با زامبی های خبیث

معرفی و دانلود بازی مثلث مرگ

در بازی زیبای مثلث مرگ باید به نبرد با زامبی ها بپردازید. یکی از اصلی ترین نقاط قوت این بازی مربوط به فارسی بودن آن و امکان انجام خریدهای درون برنامه با کارت های عضو شبکه شتاب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی بازی مثلث مرگ پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی مثلث مرگ

اگر از علاقمندان به بازی های سبک تیراندازی و مردگان متحرک باشید، بازی مثلث مرگ می‌تواند یکی از بهترین بازی هایی باشد که شما را سرگرم می‌کند. این بازی به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود که به دلیل فارسی بودن بازی امکان انجام آن ها با کارت های عضو شبکه شتاب هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی بازی مثلث مرگ پرداخته و لینک دانلود آن را خدمتتان ارائه کنیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی مثلث مرگ

بازی مثلث مرگ یک بازی فارسی و اکشن است که در آن شما باید به مبارزه با زامبی ها و از بین بردن آن ها بپردازید. این بازی از دسته بازی های تیراندازی سوم شخص محسوب می‌شود، یعنی شما بدن کاراکتر اصلی بازی را مشاهده خواهید کرد و دیدی وسیع تر نسبت به محیط بازی دارید.

معرفی و دانلود بازی مثلث مرگ

تمام منوهای بازی زیبای مثلث مرگ به صورت فارسی طراحی شده‌اند، بنابراین برای تعامل با آن هیچ مشکلی نخواهید داشت. زمانی که برای اولین بار بازی را آغاز می‌کنید، یک مرحله ابتدایی و دارای راهنمای اجرا می‌شود و شما با تیراندازی و کشتن چند زامبی، نحوه کنترل بازی را فرا خواهید گرفت. سپس وارد مراحل اصلی بازی می‌شوید. وظیفه شما در بازی مثلث مرگ کاملا مشخص است. شما باید به جنگ با زامبی ها بپردازید و سعی کنید مردم شهر را از دست این موجودات خبیث نجات دهید.

در بازی زیبای مثلث مرگ می‌توانید از سلاح های مختلفی استفاده کنید و این مسئله از نقاط قوت بازی است. همچنین تنوع زامبی ها در بازی هم از دیگر نقاط قوت آن محسوب می‌شود که گیم پلی بازی را جذاب تر می‌کنند. برای تیراندازی در بازی مثلث مرگ باید روی اهداف خود قفل کنید و این کار با قرمز شدن نشانه‌گر انجام می‌شود. سپس با لمس آیکون تیراندازی می‌توانید لیک گلوله را انجام دهید.

معرفی و دانلود بازی مثلث مرگ

گرافیک بازی زیبای مثلث مرگ یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود که بدون تردید توجه شما را جالب خواهد کرد. همچنین صداگذاری و موزیک در این بازی بسیار مهیج انجام شده و حس ترس دلهره و خشم را به گیمر منتقل می‌کند. شما برای پیشروی در بازی می‌توانید از سلاح های پیشرفته مختلفی استفاده کنید و حتی آن ها را ارتقاء دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل ایفون در تهران

به منظور ارتقاء سلاح ها و انجام برخی کارهای دیگر در بازی زیبای مثلث مرگ لازم است تا به خریدهای درون برنامه ای بازی رو آورید. خوشبختانه برای انجام خریدهای درون برنامه در بازی زیبای مثلث مرگ هم با مشکلی مواجه نخواهید بود چرا که مکان انجام این خریدها با کارت های عضو شبکه شتاب وجود دارد.

معرفی و دانلود بازی مثلث مرگ

اگر از علاقمندان به بازی های تیراندازی و ترسناک باشید، بدون تردید عاشق بازی مثلث مرگ خواهید شد و این گیم به یکی از بهترین بازی هایی تبدیل می‌شود که تاکنون انجام داده‌اید. بازی مثلث مرگ به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی مثلث مرگ پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گرافیک خوب
  • گیم پلی جذاب
  • تنوع زامبی ها
  • تنوع سلاح ها
  • امکان انجام خریدهای درون برنامه با کارت های عضو شبکه شتاب
  • منوی فارسی

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعفی ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون XS

ال سی دی iPhone SE 2020

قاب و شاسی iPhone 8

تعمیرات موبایل

مثلث مرگ
نام مثلث مرگ
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده MedrickFZE

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments