انتقال برنامه‌ از حافظه داخلی به جانبی در اس ۷ و اس ۷ اج

انتقال برنامه‌ها از حافظه داخلی به حافظه جانبی

دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارند. شما می‌توانید برنامه‌های نصب شده در این دو محصول را از حافظه داخلی به حافظه جانبی منتقل کنید، اما این عمل چگونه انجام می‌شود؟ با موبایل کمک همراه باشید.

سامسونگ در سال 2016 دو پرچمدار جدیدش را با قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی معرفی کرد. این موضوع بدان معناست که دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ قادر به پشتیبانی از اتصال رم میکرو اس دی (Micro SD) هستند. از نظر حافظه داخلی دو گوشی نامبرده شده در کل شامل دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی می‌شوند، اما در اغلب بازارهای جهانی تنها شاهد عرضه نسخه 32 گیگابایتی آن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل در تهران

اگر از گلکسی اس 7 یا گلکسی اس 7 اج سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های نصب شده در حافظه داخلی دستگاه خود را به رم میکرو اس دی و حافظه جانبی محصول متصل کنید. این موضوع می‌تواند به شدت در افزایش فضای خالی حافظه داخلی دستگاه موثر باشد. اما چگونه می‌توان برنامه‌های نصب شده در حافظه داخلی دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ را به حافظه جانبی آن منتقل کرد؟

انجام این عمل و انتقال برنامه‌ها از حافظه داخلی به حافظه جانبی دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ به راحتی انجام می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم که به آموزش این موضوع بپردازیم. دقت داشته باشید که به طور کلی انتقال اپلیکیشن‌ها از حافظه داخلی به حافظه جانبی در اغلب دستگاه‌های اندرویدی به شیوه مشابه انجام می‌شود. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده دچار مشکل شدید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش انتقال برنامه‌ها از حافظه داخلی به حافظه جانبی در گلکسی اس 7 و اس 7 اج

به منظور انجام این عمل و انتقال برنامه‌ها از حافظه داخلی به حافظه جانبی در دو گوشی مورد نظر ابتدا باید رم میکرو اس دی را متصل کرده و سپس مراحل زیر را طی کنید:

  • از منوی اپلیکیشن‌ها وارد بخش تنظیمات یا Settings دستگاه خود شوید.
  • گزینه Storage را انتخاب کنید.
  • حال به بخش با عنوان Internal Storage مراجعه کنید.
  • در لیست ارائه شده گزینه Apps را انتخاب کنید. در این بخش لیست اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های نصب شده در حافظه داخلی دستگاهتان نمایش داده می‌شوند.
  • حال اپلیکیشنی که قصد انتقال آن از حافظه داخلی به حافظه جانبی دستگاه دارید را انتخاب کنید.
  • گزینه Change را انتخاب نمایید.
  • در پنجره پاپ‌آپ نمایان شده گزینه SD card را انتخاب کنید تا داده‌های مربوط به اپلیکیشن مورد نظر از حافظه داخلی به حافظه جانبی دستگاه منتقل شوند.

بیشتر بخوانید:  تعمیر گوشی گلس شکسته سامسونگ

 انتقال برنامه‌ها از حافظه داخلی به حافظه جانبی

دقت داشته باشید که انتقال اپلیکیشن یا برنامه از حافظه داخلی به حافظه جانبی با توجه به حجم داده‌های آن اپلیکیشن ممکن است تا چند ثانیه یا دقیقه طول بکشد. بنابراین در این مدت زمان صبور باشید و سعی کنید که از دستگاه خود استفاده نکنید تا فرآیند انتقال برنامه مد نظر به پایان برسد. شما می‌توانید ویدئوها، موزیک‌ها و سایر فایل‌های ذخیره شده در حافظه داخلی دستگاهتان را هم به شیوه مشابه به حافظه جانبی منتقل کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی S7 Edge سامسونگ

بدین منظور تنها کافیست که پس از طی کردم سه مرحله شرح داده شده در بخش قبل و ورود به قسمت Internal Storage به جای گزینه Apps بخشی را انتخاب کنید که قصد انتقال فایل‌های مرتبط با آن را دارید. به عنوان مثال به منظور انتقال ویدئوها از حافظه داخلی به حافظه جانبی گلکسی اس 7 یا گلکسی اس 7 اج در این لیست گزینه Pictures, Videos را انتخاب نمایید. چنانچه در مورد هر یک از بخش‌های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی iPhone 6s

قطعات گوشی سامسونگ S20 Plus

تعمیرات موبایل

منبع cnet

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments