افزایش سیو (Save) پست در اینستاگرام

افزایش سیو (Save) پست در اینستاگرام

معرفی روش های افزایش سیو (Save) پست در اینستاگرام

خرید سیو آسان ترین روش برای افزایش ذخیره سازی پست

در این مقاله می‌ خواهیم به بررسی موثر ترین روش ها جهت افزایش سیو (Save) پست در اینستاگرام بپردازیم. برای اینکه کسب و کار شما در اینستاگرام پیشرفت کند و بین پیج هایی که فعالیتی شبیه به فعالیت شما دارند شناخته شوید، نیاز است که تعداد دفعاتی که افراد پست شما را سیو می کنند افزایش یابد. زیرا افزایش سیو (Save) پست در اینستاگرام به شما کمک می کند که پست شما وارد صفحه اکسپلور شود و به دنبال آن افراد بیشتری با پیج شما آشنا می شوند. هنگامی که به معرفی روش هایی جهت بالا بردن سیو پست در اینستاگرام پرداختیم، باید به این نکته توجه داشته باشید که با انجام این روش ها پست های شما یک روزه وارد صفحه اکسپلور نمی شوند و وارد شدن به این صفحه به مرور زمان اتفاق می افتد. یکی از ساده ترین راه ها جهت افزایش ذخیره پست، خرید سیو (save) اینستاگرام است.

خرید سیو (save) اینستاگرام

افزایش سیو (Save) پست در اینستاگرام از چه اهمیتی برخوردار است؟

امروزه افراد بسیاری دارای کسب و کار آنلاین هستند. اکثر افراد جامعه به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم از کسب و کار های آنلاین استفاده می کنند. خرید انواع محصولات،  حمل و نقل، انجام معاملات مختلف و غیره از مواردی هستند که با فضای مجازی و اینترنت در ارتباط هستند. ابتدا  برنامه اینستاگرام به عنوان یک شبکه ی اجتماعی ساخته شد. اما به مرور زمان این شبکه به یک فضا برای ایجاد انواع کسب و کار های آنلاین تبدیل شده است. کاربران برنامه اینستاگرام می توانند کسب و کار مورد علاقه خود را در این برنامه راه اندازی کنند. یکی از بهترین راه ها برای اینکه در این فضا شناخته شوید و پیشرفت داشته باشید، افزایش فالوور های خود است. راه های زیادی جهت افزایش فالوور وجود دارد. یکی از موثر ترین راه ها، رفتن به صفحه ی اکسپلور است. زمانی که پست های شما در صفحه اکسپلور وارد می شوند، تعداد افرادی که از آنها بازدید می‌ کنند، افزایش می یابد و تعداد فالوور های شما زیاد می شود. پست های صفحه اکسپلور شما با توجه به فعالیتی که در این برنامه دارید و همچنین با توجه به پست هایی که بیشتر به مشاهده آنها می پردازید، انتخاب می شوند.  یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود پست های شما در صفحه اکسپلور قرار گیرد، تعداد دفعاتی است که افراد پست های شما را سیو می کنند. افزایش Save پست اینستاگرام باعث می شود که پست شما در صفحه اکسپلور قرار گیرد و به دنبال آن تعداد فالوور های شما زیاد می شود و کسب و کار شما بین کاربران اینستاگرام شناخته می شود. بنابراین افزایش سیو پست از اهمیت بسیاری برخوردار است.

اشتراک گذاشتن محتواهای اینفوگرافیک

اینفوگرافیک یکی دیگر از محتوا هایی است که در افزایش سیو (Save) اینستاگرام تاثیر بسزایی دارد. اینفوگرافیک محتوا هایی هستند که اطلاعات به شکل خلاصه شده در یک تصویر قرار دارند. محتوا های اینفوگرافیک باعث می شوند که کاربران، اطلاعات آن محتوا را خیلی راحت متوجه شوند. کاربران با مشاهده این محتوا ها، اطلاعات مفیدی را به دست می آورند و اگر موضوع آن مورد علاقه کاربران واقع شود به ذخیره کردن آن پست می پردازند. محتوای اینفوگرافیک در افزایش شیر پست هم تاثیر زیادی دارد. اگر محتوای شما جذاب و جدید باشد کاربران آن را با دیگران به اشتراک می گذارند. به دنبال افزایش شیر پست‌، میزان دفعاتی که کاربران آن پست را سیو می کنند هم افزایش می یابد. یکی از موثر ترین راه ها جهت افزایش اشتراک گذاری یک پست، خرید شیر (share) اینستاگرام است. با افزایش شیر نه تنها تعداد سیو بلکه تمام آمار پیج دگرگون میشود.

خرید شیر (share) اینستاگرام

تولید پست های اسلایدی

به اشتراک گذاشتن پست های اسلایدی در افزایش سیو (Save) پست در اینستاگرام تاثیر بسیاری دارند.  اگر می خواهید چند عکس و یا محتوا را به صورت هم زمان به اشتراک بگذارید، بهترین روش استفاده از گزینه اسلایدر است. سیو کردن یک پست قطعا راحت تر از سیو کردن چندین پست است.  استفاده از این روش سبب می شود که کاربران پست شما را سیو کنند تا در زمان های دیگر به پست شما که شامل چند عکس و یا ویدیوی مرتبط است، دسترسی پیدا کنند.

اشتراک گذاشتن محتوا های ویدیویی

تولید محتوا های ویدیویی می‌ توانند در افزایش سیو (Save) پست در اینستاگرام کمک بسیاری کنند. اسکرین گرفتن از محتوا هایی که به صورت عکس هستند کار ساده ای است اما اسکرین گرفتن از ویدیو علاوه بر زمان بر بودن کار دشواری هم است. بنابراین کاربرانی که می خواهند در زمان های دیگر به محتوای شما دسترسی داشته باشند آن را سیو می کنند.

تولید محتوای جذاب و جدید

در افزایش سیو در اینستاگرام ، تولید محتوای جدید و جذاب تاثیر بسزایی دارد. در تولید محتوا بهتر است از ایده های خود استفاده کنید و از محتوا های پیج های دیگران استفاده نکنید و یک محتوای جدید و جذاب تولید کنید زیرا اگر ساخت و تولید محتوا بر عهده خودتان باشد، کاربران متوجه می شوند که در پیج های دیگر نمی توانند محتوای شما را پیدا کنند. اگر محتوای شما جدید باشد و ساخت آن بر عهده خودتان باشد، کاربران برای اینکه دوباره به آن دسترسی پیدا کنند، آن را سیو می کنند. اما اگر محتوای شما جدید نباشد و کاربران آن محتوا را در پیج های دیگر هم‌ مشاهده کرده باشند، دلیلی ندارد که آن را سیو کنند. اگر محتوای شما به اندازه کافی جذاب باشد، ریچ و ایمپرشن پیج شما افزایش می یابد. بازدید مجدد کاربران از پست و پیج شما سبب افزایش ریچ و ایمپرشن می شود. جهت افزایش آمار reach impression پیج خود می توانید به خرید ریچ و ایمپرشن اینستاگرام بپردازید.

خرید ریچ و ایمپرشن اینستاگرام

فالوور های خود را بشناسید

بعد از مدتی که در این برنامه فعالیت داشته باشید می‌ توانید به یک شناخت کافی از علاقه ی فالوور های خود برسید. یکی از روش هایی که می‌ تواند به شما در شناخت علاقه فالوور ها کمک کند، تعداد لایک های هر پست می باشد. اگر محتوا های عکسی شما تعداد لایک بیشتری دارند به این معنی است که فالوور های شما به محتوای هایی که به صورت عکس هستند، علاقه بیشتری دارند. اما اگر تعداد لایک های محتوا هایی که به صورت ویدیو هستند بیشتر است، به این معنی است که فالوور های شما به این محتوا ها علاقه بیشتری دارند. شما عزیزان با توجه به علاقه فالوور های خود می توانید محتوا تولید کنید. این کار به شما کمک می کند که تعداد سیو و لایک پست های شما افزایش یابد. توجه به این موضوع می تواند به پیشرفت پیج شما کمک بسیاری کند.

به اشتراک گذاشتن پست های آموزشی

تولید پست های آموزشی یکی از موثر ترین راه ها جهت افزایش سیو (Save) پست در اینستاگرام است. اگر توانایی تولید پست های آموزشی را دارید، بهتر است این فرصت را از دست ندهید و به تولید پست های آموزشی بپردازید زیرا این روش در پیشرفت پیج شما کمک بسیاری می کند. زمانی که پست های آموزشی به اشتراک بگذارید کاربران به ذخیره آن می پردازند تا در زمان مورد نیاز به آن دسترسی داشته باشند.

محتوای ادبی تولید کنید

محتوا هایی که دارای موضوع ادبی هستند، طرفداران بسیاری دارند. محتوا هایی که دارای متن و یا شعر های کوتاه مفهومی هستند، از توجه بسیاری بین کاربران اینستاگرام برخوردار هستند. در تولید محتوا هایی با این موضوع ، به پس زمینه آنها توجه بسیاری کنید. اگر پستی که به اشتراک می گذارید دارای پس زمینه زیبایی باشد، افراد بیشتری به سیو آن می پردازند.

همچنین در صورتی که به دنبال منبع مناسبی برای خرید سیو اینستاگرام باشید، خرید ویو (www.kharidview.ir) یک وبسایت معتبر در زمینه خدمات اینستاگرام است که میتواند در این راستا با شما همراه باشد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments