مکانیزم عملکرد دزدگیر اماکن چگونه است؟

امروزه با توسعه شهر نشینی و گسترش شهرها، خطرات موجود در آنها نیز به نسبت قبل افزایش یافته است، یکی از روش‌های کارامد و موثر در ناکام گذاشتن سارقین منزل، استفاده از دزدگیر اماکن است، مطمئنا شما تا کنون در ساختمانی که به دزدگیر اماکن مجهز بوده پای گذاشته‌اید اما شاید با مکانیزم و عملکرد دزدگیر اماکن آشنا نباشید، برای همین ابتدا به مکانیزم عملکرد دزدگیر اماکن پرداخته و سپس بهترین دزدگیر اماکن موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

مکانیزم عملکرد دزدگیر اماکن چگونه است؟

مکانیزم عملکرد دزدگیر اماکن به این صورت است که ما یک دستگاه دزدگیر مرکزی را در جایی امن در ساختمان نصب می‌کنیم، اما در این حالت عملا دزدگیر بینایی لازم را در محیط نداشته و امکان تشخیص ورود یا تحرک غیر مجاز را ندارد، به همین دلیل می‌بایست از سنسورها استفاده کرد، سنسورها در واقع چشم‌های دزدگیر بوده و بدون سنسورها نمی‌توان رفت و آمد و حضور غیر مجاز را تشخیص داد، به میزان نواحی که قصد پوشش آن را دارید حتما می‌بایست از سنسورهای مختلف استفاده کنید. تا بدین جای کار امکان رصد فعالیت مشکوک و ارسال سیگنال هشدار به دستگاه مرکزی وجود دارد، اما اگر قصد دارید که در هنگام تشخیص فعالیت غیرمجاز آژیر هشدار به صدا درآید حتما می‌بایست برای دستگاه مرکزی ماژول بلندگوی آژیر را نیز تهیه نمایید.

چنانچه قصد داشته باشید که هشدار لازم در هنگام تحریک دزدگیر به اطلاع افراد معتمد برسد، می‌بایست که ماژول تلفن کننده را نیز خریداری نمایید، با این ماژول شما می‌توانید که بوسیله تماس صوتی و یا پیامک و از طریق خط سیم کارت یا خط تلفن ثابت، هشدارهای لازم را به لیست شماره‌های ذخیره شده در حافظه دستگاه مرکزی ارسال کنید.

بهترین دزدگیر اماکن بازار ایران کدامست؟

در بازار دستگاه دزدگیر مرکزی با قیمت و کیفیت‌های متنوعی وجود دارند، هرکدام از این دستگاه‌های مرکزی ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و توسط برندهای مختلفی نیز تولید می‌شوند، اما بدون شک بهترین دزدگیر اماکن در بازار ایران چیزی نیست جز دزدگیر کلاسیک Z4 Ultra .

این دزدگیر توسط برند معتبر کلاسیک تولید و روانه بازار شده است، برای اینکه با این دزدگیر با کیفیت آشنا شوید در ادامه برخی از ویژگی‌های برتر آن را به شما معرفی می‌کنیم.

دزدگیر کلاسیک Z4 Ultra در واقع یک دستگاه مرکزی بوده و جدیدترین نسل از سری دزدگیرهای اماکن شرکت معتبر ایرانی کلاسیک است. این محصول امن ترین دزدگیر اماکن و منزل در بازار است و ارتباط بین ریموت‌ها و دستگاه مرکزی با الگوریتم‌های رمز نگاری 64 بیتی رمز نگاری می‌شود که امکان کپی کردن ریموت را غیر ممکن می‌سازد. با خرید دزدگیر کلاسیک z4 ultra می‌توانید علاوه بر تامین امنیت، منزل خود را نیز هوشمند کنید، بدین صورت که با نصب رله‌های خروجی امکان مدیریت چندین دستگاه الکترونیکی نظیر آیفون منزل، کرکره برقی و … را خواهید داشت.

بهترین دزدگیر اماکن بازار ایران کدامست؟

دزدگیر خانه کلاسیک زد 4 اولترا همچنین از 4 زون با سیم پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید در هر زون تا 15 سنسور را به صورت همزمان به کار بگیرید.

دزدگیر کلاسیک z4 ultra موجود در آراز امنیت، از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره می‌گیرد و با 30 % قیمت کمتر می‌توانید آن را خریداری کنید. گارانتی این دزدگیر با کیفیت در آراز امنیت به صورت 2 ساله بوده که یکسال از تمامی رقبا بیشتر است.

علاوه بر این موارد، امکان نام گذاری زون و ریموت‌ها فراهم بوده و شما می‌توانید که نام دلخواه خود را روی ریموت‌ها و زون‌های مختلف قرار دهید.

بهترین دزدگیر منزل بازار از حافظه با ظرفیت 70 شماره‌ای بهره می‌گیرد که این امکان را برای مصرف کننده فراهم می‌آورد که به صورت پیامکی و یا برقراری تماس صوتی، هشدار لازم را به اطلاع شماره‌های موجود در لیست برساند.

دزدگیر کلاسیک زد 4 اولترا همچنین از نرم افزار مخصوص اندروید و ios بهره برده که این امکان را به شما می‌دهد که از راه دور دستگاه را به طور کامل کنترل کرده و یا رخدادهای اخیر را مشاهده نمایید.

ماژول های مکمل دزدگیر اماکن کدامند؟

دستگاه مرکزی دزدگیر کلاسیک z4 ultra به تنهایی امنیت مناسبی را برای شما به ارمغان نمی‌آورد برای اینکه بتوانید از حداکثر ظرفیت‌های موجود در این دستگاه استفاده کنید نیاز است ماژول‌های مکمل این دستگاه را نیز خریداری نمایید، هرچند برخی از دزدگیرها به صورت پک کامل عرضه می‌شوند و نیاز به خریداری کردن این ماژول‌ها ندارید، اما برای خرید تجهیزات دزدگیر اماکن می‌توانید که به صفحه دسته بندی آراز امنیت مراجعه کرده و اقدام به خرید انواع ماژول جانبی دزدگیر اماکن با ارزانترین قیمت ممکن نمایید.

در ادامه برخی از رایج‌ترین ماژول‌های مکمل دزدگیر اماکن را به صورت خلاصه بر می‌شماریم.

چشمی

سنسورهای چشمی رایج‌ترین ماژول‌ مکمل دزدگیر هستند، هیچ دستگاه دزدگیری بدون چشمی نمی‌تواند هیچ ورود غیر مجازی را تشخیص دهد. امروزه انواع اقسام چشمی با مکانیزم‌های مختلفی در بازار موجود هستند که هرکدام با یک متد خاص وجود یک فرد را تشخیص می‌دهند، برخی با سنجش حرارتی اینکار را انجام می‌دهند و برخی با نور مادون قرمز و …

حسگر دود

حسگر دود همانطور که از نامش پیداست، دود را تشخیص می‌دهد، در زمان آغاز آتش سوزی با داشتن یک سنسور دود، به راحتی می‌توانید از آتش سوزی جلوگیری نمایید.

تلفن کننده

تلفن کننده بدون شک یک جزو جدا نشدنی از دستگاه دزدگیر است، با تلفن کننده می‌توانید که ارتباط از راه دور را با سیستم مرکزی برقرار کرده و همچنین در هنگامی که دستگاه تحریک شود، وظیفه اطلاع رسانی به مالک و سایر افراد مرتبط بر عهده تلفن کننده است، تلفن کننده‌های زیادی در بازار وجود دارند، با خرید تلفن کننده کلاسیک G1 که به بهترین تلفن کننده بازار نیز شناخته می‌شود، در هنگام رخداد ورود غیر مجاز، به صورت کاملا خودکار پیامک یا تماس صوتی مبنی بر هشدار ورود را دریافت خواهید نمود.

ماژول های مکمل دزدگیر اماکن کدامند؟

آهنربا یا مگنت

ماژول آهنربا یا مگنت در واقع از دو تکه آهنربا تشکیل شده است که در بالای درب قرار می‌گیرد، در صورتی که درب باز شود و دو تکه آهنربا از یکدیگر فاصله بگیرند، هشدار ورود صادر می‌شود.

پدال

در برخی از موارد مثل طلافروشی‌ها و … با نصب پدال و لمس آن، سیستم مرکزی اقدام به عکس العمل می‌نماید.

بلندگوی آژیر

بلندگوی آژیر در هنگام تحریک دستگاه اقدام به پخش آلارم هشدار می‌نماید، برخی از بلندگوها تا صدای 125 دسی بلی صدای آلارم را پخش می‌کنند.

باطری بکاپ

به صورت معمول دستگاه دزدگیر به برق شهری متصل می‌شود اما برخی مواقع ممکن است که برق مجموعه توسط سارقان قطع شود، در این صورت حتما می‌بایست که باطری بکاپ برای دزدگیر را تهیه کرده باشید تا با قطع شدن برق هم سیستم امنیتی و ایمنی ساختمان از کار نیوفتد.

جمع بندی

در صورتی که قصد خرید دزدگیر اماکن و تجهیزات مرتبط را دارید، آراز امنیت به عنوان برترین فروشنده دزدگیر در کشور در خدمت شماست، آراز امنیت دارای نماد اعتماد الکترونیکی ( اینماد ) و همچنین مجوز ساماندهی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و تمامی محصولات موجود در آراز امنیت با ضمانت و گارانتی چندساله به مشتریان گرانقدر ارائه می‌شوند.

ماژول های مکمل دزدگیر اماکن کدامند؟

در صورتی که قصد خرید دزدگیر حضوری در تهران را دارید می‌توانید به آدرس ما مراجعه نمایید، برای گرفتن مشاوره و راهنمایی رایگان خرید انواع دزدگیر اماکن می‌توانید با شماره تماس پشتیبانی آراز امنیت 09120155633  تماس حاصل نمایید. کارشناسان فروش آراز امنیت به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته در خدمت شما هستند.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments