آموزش اضافه کردن آیکون میانبر چت تلگرام به صفحه گوشی

نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

یکی از قابلیت‌های جالبی که تلگرام ارائه می‌کند مربوط به امکان ساخت آیکون میانبر برای هر یک از پنجره های گفتگو یا چت بر روی صفحه ها یا اسکرین های گوشی است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه اضافه کردن آیکون میانبر چت تلگرام به صفحه گوشی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با ساخت آیکون میانبر چت تلگرام به صفحه گوشی

تلگرام این روزها یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرترین برنامه‌های پیام رسان موجود محسوب می‌شود. اگر زیاد از تلگرام استفاده می‌کنید، احتمالا با مشکل ورود و خروج دائمی و خسته کننده به آن رو به رو شده‌اید. در حالت عادی هر بار که قصد دارید پیام های جدید ارسال شده در چت ها، گروه ها یا کانال های تلگرام را مطالعه کنید باید این برنامه را اجرا و سپس به آن پنجره های گفتگو مراجعه نمایید. اما آیا می‌دانستید که تلگرام روش سریع‌تری را هم برای انجام این عمل و بررسی پیام های جدید پنجره های گفتگو ارائه کرده است؟

این روش مربوط به ایجاد آیکون میانبر چت تلگرام به صفحه گوشی می‌شود. به عنوان مثال شما می‌توانید برای پنجره گفتگوی یا چت خود با دوستتان یک آیکون میانبر بسازید و آن را بر روی اسکرین یا صفحه گوشی قرار دهید. در این شرایط هر زمان که نیاز باشد تا به پنجره گفتگوی خود با دوستتان در تلگرام مراجعه کنید، کافیست که آیکون میانبر چت وی را از اسکرین گوشی لمس نمایید. در این شرایط به طور اتوماتیک تلگرام اجرا و شما را به صفحه چت مورد نظر هدایت می‌کند.

ایجاد آیکون میانبر چت تلگرام فقط محدود به گفتگوهای انفرادی نمی‌شود. شما می‌توانید برای کانال ها و گروه های تلگرام هم به شیوه مشابه، آیکون میانبر چت یا اصطلاحا شورتکات (Shortcut) بسازید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه اضافه کردن آیکون میانبر چت تلگرام به صفحه گوشی بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه ساخت شورتکات چت تلگرام در صفحه گوشی

برای ساخت شورتکات یا آیکون میانبر تلگرام از پنجره گفتگو (چت)، گروه یا یک کانال باید مراحل کاملا مشابهی طی شود. این مراحل به شرح زیر است:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • وارد چت، گروه یا کانال مد نظرتان شوید.
  • نام مخاطب، گروه یا کانال را از منوی فوقانی صفحه لمس کنید تا صفحه اطلاعات آن نمایان شود.
  • آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه Add shortcut را انتخاب کنید.

با طی کردن مراحل فوق، آیکون میانبر چت تلگرام به هوم اسکرین (Home Screen) گوشی شما اضافه می‌شود. می‌توانید به هوم اسکرین مراجعه کنید و محل قرارگیری شورتکات ساخته شده را بنا به سلیقه شخصی خود تغییر دهید. از این پس هر زمان که در پنجره گفتگوی مورد نظر پیامی ارسال شود، می‌توانید به طور مستقیم از هوم اسکرین دستگاه وارد آن پنجره گفتگوی در تلگرام شوید و سریعا پیام های جدید را بررسی نمایید.

آموزش ویدئویی اضافه کردن آیکون میانبر چت تلگرام به صفحه گوشی

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه آیکون میانبر چت تلگرام به صفحه گوشی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 8 Plus

قیمت گلس آیفون 6

قیمت تاچ ال سی دی A50 اس

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (4)

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مینای میناسیان
مینای میناسیان
1 سال گذشته

با سلام ،گزینه اد تو هوم اسکرین تلگرام روی گوشی‌های شیاومی کارنمیکند ،مدلهای پوکو ،m44g,m45gو x3 pro را امتحان کردم،ممنون بابت راهنمایی

........
........
2 سال گذشته

سلام..
میخواستم بدونم وقتی مخاطبی که ما ب هوم اسکرین اظافه میکنیم اگر آیدی مخاطب تغییر کنه آیا باز دوباره در هوم اسکرین هست یا نه؟؟

v.m
v.m
3 سال گذشته

سلام و وقت بخیر …لطفا روش حذف کردن این شورتکات رو هم بفرمایین

aseman ahmadi
aseman ahmadi
4 سال گذشته

وقتتون بخیر،ممکنه همین موضوع رو درمورد تلگرام ایکس هم توضیح بدین؟