آموزش ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام ۱۰.۲۹

پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام

اینستاگرام در نسخه 10.29 اپلیکیشن محبوب خود امکان ارسال پاسخ تصویری در استوری ها را فراهم کرد. در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد این قابلیت ارائه و به آموزش نحوه ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام 10.29

اینستاگرام چندی پیش قابلیت استوری (Stories) را به اپلیکیشن محبوب خود اضافه کرد. این قابلیت اگرچه یک کپی‌برداری از برنامه اسنپ چت (Snapchat) بود اما توانست به شدت در بین کاربران اینستاگرام محبوب شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی به مطالعه دو مقاله استوری اینستاگرام (Instagram Stories) و استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) و نکات استفاده از آن بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

اینستاگرام با مشاهده بازخورد خوبی که از استوری یا استوریز به عمل آمد، هر روز سعی می‌کند تا امکانات این بخش را افزایش دهد. در همین راستا در آپدیت 10.29 اینستا قابلیت ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام ایجاد شد. در این مقاله قصد داریم به معرفی و آموزش قابلیت ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام 10.29 بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام

بیشتر بخوانید: مرجع تعمیرات موبایل

منظور از ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام 10.29 چیست؟

تا پیش از این زمانی که شما استوری کاربری را در اینستاگرام مشاهده می‌کردید، فقط می‌توانستید برای او پیام متنی ارسال کنید. مثلا بگوییم به به چه عکس زیبایی! اما هم اکنون و با آپدیت اینستاگرام 10.29 می‌توانید علاوه بر نوشته یا متن، برای استوری های دوستتان پاسخ تصویری بفرستید.

برای مثال می‌توانید بعد از مشاهده استوری دوست خود سریعا یک ویدیو یا عکس از خودتان برای او ارسال و عکس‌العمل خود را در قبال تصویر برای استوری او بیان کنید. پس منظور از ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام این است که شما به عنوان بیننده استوری سایر کاربران می‌توانید علاوه بر متن برای آن‌ها پاسخی در قالب عکس یا ویدیو بفرستید. اما چگونه می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

آموزش ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام 10.29

ارسال پاسخ ویدیویی یا تصویری برای استوری های اینستاگرام به سادگی انجام می‌شود. بدین منظور کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام

  • برنامه اینستاگرام را اجرا و به استوری مورد نظرتان بروید.
  • از منوی زیرین صفحه آیکون دوربین را لمس کنید.
  • حالا عکس یا ویدیوی مورد نظرتان را ضبط نمایید (در این شرایط عکسی که شما در حال پاسخ به آن هستید در گوشه صفحه نمایش داده می‌شود تا بدانید که ریپلای شما برای چه پستی انجام می‌شود).
  • بعد از ضبط عکس یا ویدیوی مورد نظرتان کافیست که گزینه Send را انتخاب کنید تا ارسال شود.

نکته جالب در اینجاست که اینستاگرام حتی این امکان را فراهم کرده که کاربران در حین ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام از ویژگی‌ های مکملی مثل اضافه کردن استیکر به عکس یا ویدیوی خود، ضبط به صورت بومبرنگ (Boomerang)، ریویند (Rewind) و غیره هم استفاده کنند. بنابراین شما مجبور نخواهید بود که یک عکس یا ویدیوی معمولی را به عنوان پاسخ به استوری دوست خود ارسال کنید و می‌توانید انیمیشن های مورد نظرتان را پیش از ارسال به عکس یا ویدیوی خود اضافه نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال پاسخ تصویری در استوری اینستاگرام 10.29 پرداختیم. برای دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای این مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قاب پشت آیفون اس ای 2020

قیمت ال سی دی سامسونگ S9

قطعات گوشی Samsung M30s

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments