ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis)

ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام

اگر تجربه استفاده از این قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) را داشته باشید، می‌دانید که به موجب آن تنها قادر به اشتراک گذاری ویدیوها و عکس هایی خواهید بود که ظرف 24 ساعت گذشته ضبط کرده‌اید. بنابراین با وجود این شرایط، چگونه می‌توان نسبت به ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام اقدام کرد؟ در این مقاله قصد آموزش نحوه ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام را داریم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis)

یکی از قابلیت‌های نسبتا جدیدی که عمر چندان طولانی در اینستاگرام ندارد، قابلیت استوریز (Instagram Stories) است. به موجب وجود این قابلیت کاربر می‌تواند پست‌هایی را با تاریخ انقضای 24 ساعته در پروفایل خود ارسال کند. این پست‌ها می‌توانند شامل ویدیو و عکس‌ شوند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قابلیت استوریز اینستاگرام و نحوه استفاده از آن نسبت به مطالعه مقاله “استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) و نکات استفاده از آن” اقدام کنید.

به دو روش می‌توانید نسبت به ارسال پست در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) اقدام کنید. اولین روش مربوط به ضبط آنی یک ویدیو یا عکس و ارسال مستقیم آن است و روش دوم مربوط به انتخاب یک عکس یا ویدیو از گالری دستگاه و ارسال آن در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) می‌شود. البته ظاهرا بسیاری از کاربران از وجود امکان ارسال عکس ها و ویدیوهای بخش گالری در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) بی‌خبر هستند. دلیل این امر ترفندی است که باید بدین منظور بلد باشید. به منظور آشنایی با این ترفند، توصیه می‌کنیم که به مطالعه مقاله “آموزش ارسال عکس و ویدیوهای گالری در استوریز اینستاگرام” بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بنابراین امکان ارسال عکس و ویدیو از گالری دستگاه در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) وجود دارد. متاسفانه در این راستا یک محدودیت وجود دارد. این محدودیت مربوط به زمان ضبط عکس مد نظر می‌شود. هنگامی که به منظور انتخاب یک عکس یا ویدیو از بخش گالری و ارسال آن در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) اقدام می‌کنید، تنها عکس و ویدیوهایی قابل انتخاب خواهند بود که طی 24 ساعته گذشته ضبط شده باشند. بنابراین شما در حالت عادی نمی‌توانید نسبت به ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) وارد عمل شوید، اما خوشبختانه برای رفع این مشکل هم ترفندهایی وجود دارد! در این مقاله قصد داریم که به آموزش این ترفندها و نحوه ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

روش اول: گرفتن اسکرین شات از عکس مد نظر

اولین روش یا ترفندی که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) اقدام کنید مربوط به اسکرین شات گرفتن از عکس مورد نظر و قدیمی می‌شود. نحوه ضبط اسکرین شات در گوشی‌های مختلف متفاوت است. اگر با نحوه ضبط اسکرین شات در گوشی هوشمند خود آشنایی ندارید، تماسی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کنید و با ذکر نام گوشی خود از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام

به منظور استفاده از این ترفند کافیست که به بخش گالری دستگاه و سپس عکس مد نظرتان مراجعه کنید. سپس از صفحه نمایش دستگاه یک اسکرین شات ضبط کنید. اسکرین شات ضبط شده را ویرایش کنید و بخش‌های اضافه آن را برش دهید یا به اصطلاحا کراپ (Crop) کنید. سپس آن را ذخیره نمایید. حال اگر برنامه اینستاگرام را اجرا کنید و به بخش استوری و انتخاب عکس از گالری دستگاه مراجعه کنید، عکس مورد نظرتان را خواهید یافت. بنابراین با استفاده از این ترفند جالب می‌توانید نسبت به ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) اقدام کنید.

روش دوم: تغییر دستی اطلاعات عکس

با تغییر دادن اطلاعات مربوط به تاریخ یک عکس قدیمی هم می‌توانید نسبت به ارسال آن در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) اقدام کنید. بدین منظور تنها کافیست که تاریخ ضبط آن را تغییر داده و به روز کنونی منتقل کنید. نکته جالب توجه در این است که این روش به سادگی می‌تواند به منظور تغییر تاریخ ویدیوهای قدیمی و ارسال آن‌ها در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) هم استفاده شود. به منظور انجام این عمل باید از اپلیکیشن‌های ثانویه یا سوم شخص استفاده کنید. اپلیکیشن MetaTrixer در دستگاه‌های آی او اسی این عمل را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام

بنابراین ترفند دومی که با استفاده از آن می‌توانید نسبت به ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) اقدم کنید مربوط به تغییر اطلاعات عکس مد نظر می‌شود. بار دیگر اشاره می‌کنیم که از این روش می‌توانید به منظور ویرایش تاریخ ضبط ویدیو و ارسال آن‌ها در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) هم استفاده کنید. به منظور کسب راهنمایی بیشتر در رابطه با این موضوع، تماسی با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک برقرار کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر آیفون

روش سوم: استفاده از برنامه‌های خاصی به روز کننده عکس

این روش هم تقریبا شبیه به روش پیشین است، البته با این تفاوت که در این روش از اپلیکیشن یا برنامه‌ای استفاده می‌کنیم که به طور اتوماتیک اطلاعات مربوط به زمان ضبط عکس ها را به روز کنونی تغییر می‌دهد. استفاده از این برنامه‌ها به مراتب ساده‌تر و کاربردی‌تر از استفاده از برنامه‌هایی نظیر MetaTrixer می‌شود چرا که برای استفاده از آن‌ها نیازی به انجام تغییرات دستی وجود ندارد.

ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام

یکی از اپلیکیشن‌هایی که بدین منظور در اپ استور (App Store) ارائه شده، اپلیکیشنی با نام Stories For Instagram است که البته یک برنامه رایگان محسوب نمی‌شود. این برنامه می‌تواند به طور اتوماتیک تاریخ ضبط عکس‌های مورد نظرتان را تغییر داده و به روز کند. به این صورت عکس مورد نظر در بخش گالری استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) نمایان می‌شود و شما به راحتی قادر به ارسال آن در استوری خود خواهید بود.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال عکس های قدیمی در استوری اینستاگرام (Instagram Storeis) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل و بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت باتری آیفون 6 Plus

قیمت ال سی دی سامسونگ J7 Core

Samsung J7 Pro قطعات گوشی

تعمیرات موبایل

منبع idownloadblog

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments