آموزش رفع ارور Package Installer در نصب iTunes یا ایتونز

رفع ارور Package Installer در نصب iTunes یا ایتونز

اگر شما هم در نصب برنامه ایتونز (iTunes) با ارور Package Installer مواجه شده‌اید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به آموزش رفع ارور Package Installer در نصب iTunes یا ایتونز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارور Package Installer در نصب iTunes

برخی از کاربران در نصب برنامه iTunes (ایتونز) بر روی کامپیوتر خود با اروری مواجه می‌شوند که مضمون زیر را به همراه دارد:

There is a problem with this installer package. A program required for this install to complete could not be run

ما این پیغام خطا را ارور Package Installer خطاب می‌کنیم و قصد داریم در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکل آن بپردازیم. روشی که به آن اشاره می‌کنیم در ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 قابل استفاده است. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

آموزش رفع ارور Package Installer در نصب iTunes یا ایتونز

تعمیرات اپل

آموزش رفع ارور Package Installer در نصب iTunes یا ایتونز

برای رفع این ارور و مشکل نصب برنامه iTunes یا همان آیتونز کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • ابتدا فایل برنامه iTunes را با کلیک بر روی این قسمت دانلود کنید. (اگر این فایل را دارید که نیاز به دانلود مجدد نمی‎باشد).
  • اگر برنامه iTunes در کامپیوترتان اجرا شده است آن را ببندید. توصیه می‌کنیم با فشردن کلیدهای ترکیبی Shift+Ctrl+Esc به منوی Task Manager ویندوز مراجعه کرده و تمام عملیات‌هایی که به برنامه آیتونز ارتباط دارند را متوقف سازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

آموزش رفع ارور Package Installer در نصب iTunes یا ایتونز

  • با استفاده از برنامه هایی نظیر WinRAR یا 7Zip فایل نصبی برنامه iTunes را اکسترکت کنید. با انجام این کار چند فایل مختلف با پسوند msi نمایان می‌شود.

نکته: اگر نسخه 32 بیتی برنامه آیتونز را اکسترکت کنید، عدد 64 در نام سه فایل فوق به 32 تغییر پیدا می‌کند که امری کاملا طبیعی است.

  • ابتدا بر روی فایل iTunes6464.msi کلیک راست و گزینه Install را انتخاب کنید. اگر قابلیت Repair هم برای این فایل ارائه شد، به جای Install از این گزینه (Repair) به منظور رفع مشکل استفاده کنید.
  • سپس بر روی فایل Bonjour64.msi راست کلیک و گزینه Install را انتخاب کنید. اگر برای این فایل هم گزینه Repair را مشاهده کردید، می‌توانید از آن به جای Install برای رفع مشکل استفاده کنید.
  • در آخرین مرحله هم بر روی فایل AppleMobileDeviceSupport6464.msi راست کلیک و گزینه Install را انتخاب کنید. در این مرحله هم اگر گزینه Repair را مشاهده کردید، از این گزینه به جای گزینه Install استفاده نمایید.
  • باقی فایل‌های msi موجود را نیز بعد از نصب این سه فایل، نصب نمایید.

با انجام مراحل فوق پروسه رفع ارور Package Installer در نصب iTunes یا ایتونز به اتمام می‌‌رسد. می‌توانید برنامه ایتونز را در کامپیوترتان اجرا و از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع ارور Package Installer در نصب iTunes یا ایتونز پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت قاب پشت آیفون اس ای 2020

ال سی دی A41

قطعات سامسونگ A50s

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
fateme
fateme
5 سال گذشته

خیلی عالی بود متشکرم از راهنماییتون

مطیع
مطیع
5 سال گذشته

سلام من از این راه امتحان کردم ولی وقتی می خوام apple software update رو نصب کنم به مشکل بر می خورم. و بدون نصب اون هم ایتونز باز نمی شه. وقتی هم اکسترکت کردم فقط یه دونه apple applicationsupport داشتم. کامپیوترم ۳۲ بیتی عه.

مریم
مریم
5 سال گذشته

سلام مشکلی که من داشتم که همین اینجا و هم توی مقاله ای از سایت دیگه ای هم بش اشاره شده بود این بود که از repair استفاده کنیم ولی وقتی از مسیر سایت شما جلو رفتم و این گزینه رو زدم ارور اومد که فقط برای نرم افزارهایی که نصب شدن قابل استفاده ست که با توجه به این که ارور package install رو دریافت می کنیم مسلما نرم افزار رو نصب نکردیم می شه منظورتونو از این قسمت بیشتر توضیح بدید.

کاربر
کاربر
6 سال گذشته

error occurred during installation before itunes could be configured
میشه لطفا کمک کنید برای این پیغام بالا میاد

Mahdi
Mahdi
6 سال گذشته

سلام .
روز بخیر .
ببخشید من نرم افزار iTunes رو که اجرا میکنم، یه صفحه باز میشه که سه تا گزینه باز میشه!
یکیش برای Check Online و یکی دیگه هم Close The Program و یکی دیگه هم Debug میاد …
ویندوز هم ۷ هستش …
من باید چیکار کنم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.
در ضمن چند بار نصب کردم و از Control Panel هم برنامه های مربوط به iTunes و Apple رو هم حذف کردم؛ ولی باز هم با اون اخطار مواجه میشم.

علیرضا آگاهی
علیرضا آگاهی
6 سال گذشته
پاسخ به  Mahdi

سلام
روزبخیر
سعی کنید آخرین نسخه آیتیونز را از سایت اپل دانلود کنید.