آموزش اتصال ماوس لاجیتک به موبایل توسط زیبوکالا

آموزش اتصال ماوس لاجیتک به موبایل توسط زیبوکالا

به نقل از سایت زیبوکالا ، با اتصال ماوس به موبایل می توانید فضایی شبیه به رایانه  برای خود ایجاد نمائید که در ادامه آموزش اتصال ماوس لاجیتک به موبایل را برای شما خواهیم گفت ، تا انتهای متن همراه ما باشید.

با این که موبایل ها با تاچ لمسی کار میکنند اما هنوز تاچ پد موبایل نمی تواند بسیاری از کارها را به خوبی ماوس انجام بدهد مخصوصا کارهایی که احتیاج به دقت و توجه بسیار زیادی دارند. به عنوان مثال ممکن است دوست داشته باشید تا زمان بازی کردن با موبایل از ماوس بهره گیری نمائید زیرا کار کردن با ماوس خیلی راحت و آسان تر است. خبر خوب این است که شما می توانید با روش های مختلفی ماوس را به موبایل خود متصل نمائید و کارهایتان را راحت تر انجام دهید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

چگونه ماوس لاجیتک را به موبایل متصل کنیم ؟

برای انجام این کار به یک کابل OTG مدل USB-C یا Micro-USB احتیاج خواهید داشت. دانگل USB ماوس را به کابل OTG و  کابل OTG را به موبایل خود متصل کنید و کارتان را انجام دهید. اکثر گیمر ها برای بازی کردن با گوشی این روش را انجام میدهند.

روش های اتصال ماوس لاجیتک به موبایل

  1. اتصال با کابل OTG

قبل از انجام این کار در ابتدا اطمینان حاصل نمائید که ماوس و موبایل تان از کابل OTG پشتیبانی می کند. ترکیب دانگل یو اس بی با کابل OTG روش متدوالی است. برای انجام این کار ابتدا یک طرف کابل OTG را به موبایل خود متصل کنید و طرف دیگر را به دانگل و یا کابل ماوس خود وصل نمائید. اکنون نشان گر ماوس بر روی صفحه ی موبایلتان نمایش داده می شود که شما میتوانید به دو صورت با آن کار کنید یعنی در عین این که می توانید با نشانگر ماوس کار کنید با ضربه انگشت بر روی صفحه موبایل نیز میتوانید کارتان را انجام دهید.

  1. اتصال با بلوتوث

همانگونه که میدانید سه مدل ماوس لاجیتک در بازار وجود دارد که شامل ماوس بی سیم لاجیتک ، ماوس بلوتوثی لاجیتک و ماوس سیم دار لاجیتک می شود. روش اتصال ماوس لاجیتک با دانگل USB و کابل OTG را در بالاتر برای شما توضیح دادی. با این که OTG بهترین روش برای اتصال ماوس است منتها بعضی از دستگاه ها امکان دارد OTG را پشتیبانی نکنند. نگران نباشید در صورتی که ماوس شما بلوتوثی باشد به آسانی می توانید آن را به موبایل خود متصل نمائید. برای انجام این کار ابتدا به Setting گوشی خود بروید و بلوتوث تان را روشن کنید و آن را با ماوس خود جفت کنید. اکنون ماوس شما به راحتی به موبایل تان متصل شده است و میتوانید کارهایتان را انجام دهید. توجه داشته باشید ، زمانی که بلوتوث متصل شود شما میتوانید به موبایل های متعددی وصل شوید.

در چه مواقعی میتوانیم ماوس را به موبایل متصل کنیم؟

در چه مواقعی میتوانیم ماوس را به موبایل متصل کنیم؟

  • صفحه لمسی موبایل کار نکند

اگر صفحه نمایش شما خراشیده یا آسیب دیده است، ممکن است صفحه لمسی شما دچار مشکل شده یا پاسخگو نباشد. در این حالت می توانید ماوس را وصل کرده و بدون نیاز به لمس جایی از صفحه نمایش از آن استفاده کنید. همچنین، می توانید از صفحه کلید خارجی برای تایپ متون و پیام ها در دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید.

  • انجام بازی های دقیق تر

می‌توانید ماوس و یا کیبوردتان را برای دستیابی به حرکت های دقیق تر مکان‌نما و استفاده از کنترل‌های سفارشی و میانبرهای صفحه کلید روی تلفن متصل کنید.

خرید اینترنتی ماوس لاجیتک

سایت زیبوکالا ، دیجی کالا و مقداد آی تی یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش ماوس لاجیتک هستند. فروشگاه اینترنتی زیبوکالا انواع ماوس لاجیتک را در مدل های متنوع کابلی ، دانگل و بلوتوثی با بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار میدهد تا بتوانید خرید راحت و آسانی را داشته باشید ، فقط کافی است به سایت zibokala.com مراجعه نمائید و در قسمت ماوس لاجیتک محصول مورد نیاز خود را پیدا و انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی زیبوکالا ضمانت اصالت کالا را نیز در اختیار شما قرار میدهد و می توانید بدون اتلاف وقت و نیز ماندن در ترافیک ، محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

منبع : zibokala.com

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments