چرا خرید پنل اس ام اس مادام العمر اشتباه است؟

چرا خرید پنل اس ام اس مادام العمر اشتباه است؟

یکی از موثرترین شیوه‌های توسعه کسب و کارهای مختلف، خرید پنل اس ام اس و ارسال پیامک گروهی برای ارتباط با مشتری است. می‌پرسید چگونه؟ با خرید پنل اس ام اس شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توجه بسیاری از مشتریان را به محصولات و خدمات خود جلب کنید. سایت‌های مختلفی در ایران وجود دارد که پنل‌های پیامکی را به شیوه‌های مختلفی نظیر پنل اس ام اس دائمی و پنل اس ام اس سالانه به مشتریان خود ارائه می‌دهند. ما در ادامه قصد داریم نکات جامعی در خصوص شرکت هایی که از به سامانه پیامک به عنوان ارائه خدمات همراه با پشتیبانی  (شرکت هایی که برای دریافت پشتیبانی و خدمات می بایست سالانه هزینه پرداخت نمایید) و شرکت های سامانه پیامکی با نگاه فروش نرم افزار بدون پشتیبانی (با فروش پنل پیامکی  دیگر پیشگری مشتریان و نیازهای شما را انجام نمی دهند) بیان کنیم. با ما همراه باشید.

پنل اس ام اس سالانه است یا دائمی؟

همانطور که در مقدمه به آن اشاره نمودیم، این روزها، پنل‌های اس ام اس به دو شیوه سالانه و دائمی ارائه می‌شوند و اگر در اینترنت جستجو کنید می توانید سایت های زیادی را که پنل اس ام اس را به صورت سالانه یا به صورت دائمی یا مادام العمر انجام می دهند پیدا کنید اما اگر بخواهیم این سایت ها را دسته بندی کنیم اکثر افراد و سایت هایی که به صورت حقیقی و تک نفره فعال می کنند پنل اس ام اس را به صورت مادام العمر ارائه می دهند و تمام شرکت های حقوقی ثبت شده و معتبر که جلب رضایت مشتری و حل مشکل کاربر برایشان اهمیت دارد پنل اس ام اس را به صورت سالانه ارائه می دهند در واقع در شرکت های حقوقی رضایت مشتری مهمترین اولویت شرکت است و دغدغه شرکت ارزش افرینی است اما در سایت هایی که به صورت حقیقی و تک نفره فعالیت می کنند هدف انها فقط فروش پنل پیامکی و دریافت پول شما است و دغدغه ای بابت پشتیبانی و رفع مشکلات شما ندارند به هر حال اگر هدف شما ارسال پیامک از طریق سایت یا ارسال پیامک انبوه گروهی است خرید پنل اس ام اس دائم العمر، اشتباه است زیرا افراد حقیقی از شرکت های حقوقی پنل پیامک نمایندگی را به صورت سالانه خریداری می کنند و برای رقابت این پنل های پیامکی را به صورت دائمی و مادام العمر ارائه می دهند و هیچ تضمینی برای فعالیت سال های بعدی وجود ندارد و به شما هیچ قراردادی داده نمی شود. حقیقت این است که افراد حقیقی به شغل نمایندگی پیامک به عنوان شغل پاره وقت نگاه می کنند و معمولا شغل دوم حتی سوم انها نمایندگی پیامکی است اما شرکت های حقوقی ثبت شده به صورت تخصصی و با اشراف کامل تمام دغدغه و انرژی خود را برای رفع مشکلات ارسال پیامک و توسعه زیرساخت های پیامکی صرف می کنند.

چرا خرید پنل اس ام اس مادام العمر اشتباه است؟

به طور کلی در پاسخ به این سؤال که پنل اس ام اس سالانه است یا دائمی؟ باید بگوییم که از نظر صنف و نظام صنفی پنل پیامک و ارائه خدمات به مشتریان سالانه است؛ در واقع تنها افراد حقیقی و تازه وارد هستند که پنل اس ام اس مادام العمر را بدون هیچ خدمات پس از فروشی، ارائه می‌دهند، زیرا شرکت معتبری نبوده، هیچ اعتباری در این خصوص، کسب نکرده‌اند و هیچ گونه تعهدی در برابر خدمات و پشتیبانی به شما ندارند. اینگونه افراد، پنل‌های دائمی را با قیمت‌های پایینی به مشتریان خود ارائه می‌دهند و متاسفانه بسیاری از مشتریان نیز به دلیل پایین بودن نرخ آن‌ها، اقدام به خرید پنل اس ام اس دائمی می‌کنند که کار اشتباهی است، در ادامه دلایل آن را به طور جامع، بیان خواهیم نمود. به طور کلی ارائه پنل اس ام اس مادام العمر، خلاف قوانین مخابرات و صنفی می‌باشد و افراد حقیقی تنها با عناوینی چون پنل اس ام اس ارزان و یا پنل اس ام اس دائمی یا حتی بعضا پنل اس ام اس رایگان، توجه افراد را جلب می‌کنند تا یک پولی نصیبشان شود و به جای ارزش افرینی و حل مشکلات کاربران به شیوه بازاریابی اشتباه یعنی رقابت بر سر قیمت را پیش گرفته اند که در نهایت باعث می شود که کیفیت خدمات کاهش داشته باشد و پیشرفتی در کار حاصل نشود.

بدیهی است که با خرید پنل اس ام اس مادام العمر و یا ارزان قیمت از پشتیبانی پنل پیامکی، بهره مند نخواهید شد، زیرا هنگامی که خدمات مختلف با قیمت پایین‌تر از حد معمول آن به مشتریان مختلف، ارائه می‌گردد، دیگر پولی برای خدمات پس از فروش، باقی نخواهد ماند که بتوانند کارمند برای پاسخگویی به سوالت شما از طریق تلفن یا تیکت استخدام کنند و این سایت ها که به صورت ثبت شده و حقوقی نستند مشخص نیست که تا چه زمانی به قوت خود باقی باشند ممکن است که شما پنل اس ام اس را امروز خریداری کنید و فردا أصلا سایتی برای ورود به سامانه پیامکی وجود نداشته باشد.

یکی دیگر از مشکلات خرید پنل اس ام اس دائمی، افزایش مالیات و کاهش درامد است زیرا هزینه های پرداخت شده بدون فاکتور رسمی برای سازمان امورمالیاتی قابل قبول نیست و هزینه های پرداخت شده رد می شود؛ دلیل آن هم این است که ارائه دهندگان پنل پیامکی مادام العمر، فاکتور رسمی ندارند و همین امر سبب شده تا نتوان از اداره دارایی در خصوص هزینه‌های مربوطه، تأییدیه گرفت و همچنین برای خرید شارژ از شما ارزش افزوده دریافت می شود اما هیچگونه فاکتور رسمی به شما ارائه نمی شود.

بنابر آنچه که تا به اینجا بیان نمودیم، خرید پنل اس ام اس مادام العمر، اشتباه است و طبق عرف، پنل اس ام اس، سالانه است. حتی نگاه ماکروسافت در  ویندوز نیز از حالت فروش نرم افزار به فروش سرویس تغییر کرده است زیرا کاربران به پشتیبانی نیاز دارند و رفع مشکلات کاربران نیازمند استخدام نیروی کار، اجاره دفتر، خرید تجهیزات مانند کامپیوتر، میز و… است که باعت می شود دیدگاه SAAS این روزها پررنگ تر شود.

چرا خرید پنل اس ام اس مادام العمر اشتباه است؟

چرا پنل اس ام اس سالانه است؟

تمامی شرکت‌های معتبر به صورت سالانه با اپراتور، قرارداد بسته و در نتیجه آن به صورت سالانه، پنل اس ام اس به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

در پاسخ به این سؤال که چرا پنل اس ام اس سالانه است، باید بگوییم که به دلیل ارائه بهترین پشتیبانی پنل اس ام اس، هزینه کارمندان شرکت، اجاره شرکت، هزینه سرور سامانه و … پنل‌های پیامکی به صورت سالانه است. جلب اعتماد و رضایت مشتریان، همیشه یکی از اهداف اصلی تمامی شرکت‌های معتبر بوده و هست، به همین دلیل، این شرکت‌ها هیچ گاه تنها به منافع خود فکر نکرده و حتی در وهله اول، منافع مشتریان خود را در نظر می‌گیرند و بهترین پشتیبانی پنل اس ام اس را نیز ارائه می‌دهند، شما هیچ گاه هیچ شرکت معتبری را نخواهید یافت که پنل اس ام اس دائمی به مشتریان خود ارائه دهد اگر منطقی به این قضیه نگاه کنید شرکت های معتبر برای اینکه شما در سال بعد قرارداد سامانه پیامکی را تمدید کنید تمام سعی خودشان را انجام می دهند که رضایت شما را جلب کنند اما افراد حقیقی بدون پشتوانه بعد از خرید سامانه پیامکی تعهدی در قبال عدم ارسال پیامک، توسعه سامانه پیامکی، توسعه افزونه های پیامکی، اپدیت و بروزرسانی سامانه پیامکی  ندارند زیرا شما فقط قرار است یک مرتبه به انها هزینه پرداخت کنید و این هزینه را از شما دریافت کرده اند.

به طور کلی شرکت‌های معتبر و اصلی که در زمینه ارائه پنل اس ام اس، فعالیت دارند به این دلیل که بتوانند هزینه‌های مربوط به این خدمات را پرداخت کنند و همچنین قابلیت‌های سامانه پیامکی و افزونه‌های پیامکی را توسعه دهند، هزینه‌های مربوط به ارائه پنل پیامکی را به صورت سالانه، دریافت می‌کنند.

چرا خرید پنل اس ام اس مادام العمر اشتباه است؟

سخن پایانی

ما در این مطلب، سعی کردیم نکات جامعی درباره شیوه‌های رایج ارائه پنل پیامکی بیان کنیم تا به این حقیقت، پی ببرید که خرید پنل اس ام اس مادام العمر، اشتباه است. امید است که به شما عزیزان در درک این موضوع، کمک کرده باشیم. اکنون در پایان این مقاله، شما می‌توانید سؤالات و یا تجربیات خود از خرید هر یک از این دو شیوه پنل پیامکی را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که در سامانه های ارسال پیامک این اتفاق بسیار رایج است که به دلیل اختلال اپراتور یا سایر عوامل ممکن است پیامک شما به دست مخاطب نرسد به همین دلیل شما نیازمند یک شرکتی هستید که بتوانید این موارد را به سرعت پیگیری کرده و به شما اطلاع دهد. این نکته را فراموش نکنید؛ افرادی که محصولات برندهای معتبر همانند Apple, Benz, Adidas, Toyota, Beats,… را خریداری می‌کنند هزینه را قربانی کیفیت نکرده‌اند. برای خرید سامانه پیامک پیشنهاد ما سایت پنل پیامکی فراز اس ام اس است که یکی از محصولات شرکت زرین ارتباطات آسیا است و شما می توانید خرید سامانه پیامکی را با خیال راحت از این شرکت انجام دهید.

برای خرید سامانه پیامکی به ادرس www.farazsms.com مراجعه نمایید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد رضا
محمد رضا
2 سال گذشته

سلام.
خود فراز اس ام اس قبلا پنل را مادام العمر میداد. اما حالا که به صورت سالیانه خدمات میده تبلیغ منفی درباره پنل های مادام العمر انجام میده که این شایسته سامانه فراز اس ام اس نیست