پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون با استفاده از iMyfone

پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون

اگر تمایل دارید که بدون هیچ دردسری حافظه کش (Cache) تمام برنامه های موجود در آیفون یا آیپدتان را پاک کنید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون با استفاده از برنامه iMyfone Umate Pro بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون با استفاده از برنامه iMyfone

پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون می‌تواند کمی آزاردهنده باشد. برخی از برنامه های نصب شده در آیفون نظیر مرورگر سافاری (Safari) در منوی تنظیمات دستگاه زیرشاخه‌ای اختصاصی را شامل می‌شوند که با انتخاب آن گزینه‌ای تحت عنوان Clear History and Website Data پیش رویتان قرار می‌گیرد. با لمس این گزینه قادر به پاک کردن حافظه کش مرورگر سافاری خواهید بود. اما متاسفانه تمام برنامه ها یا اپلیکیشن های نصب شده در آیفون شما شامل زیرشاخه اختصاصی در منوی تنظیمات دستگاه نمی‌شوند. در این شرایط پاک کردن حافظه کش و اطلاعات آن‌ها می‌تواند به یک معضل اساسی تبدیل شود. این موضوع در شرایطی بیش از پیش آزار دهنده خواهد بود که بخش عظیمی از حافظه داخلی آیفون شما توسط دیتا، فایل‌های موقت، فایل‌های به درد نخور و اطلاعات مربوط به اپلیکیشن های نصب شده در دستگاه اشغال شده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون

 خوشبختانه راه حلی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید با مشکل نام برده شده مقابله کنید و به سادگی نسبت به پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون وارد عمل شوید. این روش مربوط به نصب و استفاده از یک برنامه خاص تحت عنوان iMyfone Umate Pro می‌شود. شما با نصب این برنامه در کامپیوتر ویندوزی یا مک بوک خود و اتصال آیفون به آن قادر خواهید بود که بدون هیچ مشکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون با استفاده از برنامهiMyfone بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

تعمیرات اپل

آموزش پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون با استفاده از برنامه iMyfone

برنامه iMyfone Umate Pro یک برنامه رایگان است که شامل دو نسخه سازگار با سیستم عامل‌های ویندوزی و مک او اس (Mac OS) می‌شود. بنابراین برای دانلود و نصب این برنامه با مشکل خاصی مواجه نمی‌شوید. به منظور پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون با استفاده از برنامه iMyfone کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • ابتدا با کلیک بر روی این قسمت نسبت به دانلود نسخه ویندوزی برنامه iMyfone وارد عمل شوید. با کلیک بر روی این قسمت هم قادر به دانلود نسخه مک بوکی این برنامه خواهید بود.
  • پس از دانلود برنامه iMyfone آن را در کامپیوترتان نصب کنید.
  • آیفون خود را با استفاده از کابل رابط به کامپیوتر یا لپ‌تاپی که برنامه iMyfone را در آن نصب کرده‌اید متصل کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ایفون

پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون

  • برنامه iMyfone را اجرا کنید و بر روی گزینه سبز رنگ Quick Scan کلیک نمایید. در این شرایط باید چند دقیق صبر کنید و به برنامه iMyfone اجازه دهید تا وضعیت حافظه داخلی دستگاه آی او اسی شما را بررسی کنید. با توجه به حجم فایل‌های ذخیره شده در دستگاه ممکن است این پروسه تا چندین دقیق به طور بیانجامد. بنابراین صبور باشید.

پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون

  • به محض اتمام پروسه اسکن فایل‌های آیفون یا آیپدتان، تصویری شبیه به عکس فوق در برنامه iMyfone ارائه می‌شود که شامل بخش‌ها و گزینه‌های مختلفی با عناوین Junk Files، Temporary Files، Photos، Large Files و Apps است. دو بخشی که با عناوین Junk Files و Temporary Files مشخص شده‌اند، بخش‌هایی هستند که ما با آن‌ها کار دارید. حافظه کش اپلیکیشن‌های نصب شده در آیفونتان جزء این دو بخش از اطلاعات دستگاه محسوب می‌شوند.
  • بنابراین باید با کلیک بر روی گزینه Clean موجود در کنار هر یک از این دو آیکون نسبت به پاک کردن محتوای غیر ضروری آن‌ها وارد عمل شوید. برخلاف بخش پیشین، این عمل با سرعت بالایی انجام می‌شود.

بنابراین با طی کردن مراحل فوق و به همین سادگی قادر به پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون یا آیپدتان خواهید بود. دقت داشته باشید که حافظه کش، فایل‌های به درد نخور و موقت ذخیره شده در حافظه دستگاه می‌توانند به تدریج حجم بسیار بالایی از حافظه آن را اشغال کنند و به این صورت حتی منجر به کندتر شدن عملکرد دستگاه شوند.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی ایفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه پاک کردن حافظه کش برنامه های آیفون با استفاده از برنامه iMyfone پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین پشت iPhone XS

قیمت تاچ ال سی دی A40

قطعات iPhone 7

تعمیرات موبایل

منبع imyfone

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments