وکیل مهاجرت به کانادا

وکیل مهاجرت به کانادا

اگر می خواهید به کانادا مهاجرت کنید، باید یک وکیل مهاجرت به کانادا، در نظر داشته باشید. وکلای بسیاری در کانادا وجود دارند که یا به تنهایی کار می کنند و یا در موسسات مهاجرتی مشغول به کار هستند. آیا شما می دانید که کدام وکیل را برای پرونده مهاجرت به کانادا در نظر بگیرید؟ آیا شما می دانید پرونده خود را زیر نظر کدام موسسه مهاجرتی در کانادا، قرار دهید؟ آیا شما نسبت به هزینه های مهاجرت به کانادا، اطلاعی دارید؟ سوالات بسیاری در رابطه با مهاجرت به کانادا وجود دارد که شما جواب آن ها را نمی دانید. در ادامه همراه ما باشید تا تمامی سوالاتتان در رابطه با وکیل مهاجرت در کانادا، پاسخ داده شود.

وکیل مهاجرت به کانادا

موسسه مهاجرتی در کانادا

این سوال که باید سراغ کدام موسسه مهاجرتی در کانادا و وکیل مهاجرت در کانادا برویم، اولین سوالی است که برای مهاجرت به کانادا، باید از خود بپرسید. معمولا در بین موسسات مهاجرتی در کانادا، موسسه ای بهتر است که از کادر بهتری برخوردار باشد. یعنی این موسسه، وکلای بهتری نسبت به دیگر موسسات داشته باشد. وکلای یک موسسه باید همگی دارای مجوز باشند و رسمی باشند.

موسسه ای که وکلای با اخلاق و مجرب داشته باشد، سرآمد  دیگر موسسه ها است.

خدمات وکیل مهاجرتی در کانادا

به طور کلی خدمات یک وکیل مهاجرتی در کانادا، شامل تمامی کارهایی می شود که برای موکل خود انجام می دهد تا او بتواند، به کانادا مهاجرت کند. وکلایی که در تراست حضور دارند، خدمات بسیاری را از زمان عقد قرارداد تا اخذ اقامت دائم، انجام می دهند. در ادامه همراه ما باشید تا این خدمات را برایتان بازگو کنیم.

  • وکیل مهاجرت در کانادا شانس موکل خود را برای گرفتن اقامت دائم، تخمین می زند.

یکی از خدمات بسیار مهمی که وکلا مهاجرت باید آن را ارائه دهند، تخمین زدن شانس موکل برای مهاجرت است. موکل باید بداند، احتمال این که  به کانادا مهاجرت می کند، چقدر است. زیرا پس از این که در صد شانس خود را دید، می تواند تصمیم بگیرد که برای مهاجرت به کانادا، اقدام کند یا اقدام نکند.

وکیل مهاجرتی راه مناسب را برای موکل خود انتخاب می کند

معمولا وکلای مجرب و کار درست، پس از این که درمورد شانستان در رابطه با مهاجرت به کانادا با شما صحبت کردند، سعی می کنند بهترین راه را برای مهاجرت به کانادا برای شما پیدا کنند. موسسه تراست ، همیشه سعی داشته که با توجه به شغلتان، مهارت های شما و سوابق دانشگاهی و … شما بهترین راه را برای مهاجرت به کانادا برای شما پیدا کند. ممکن است اخذ اقامت در کانادا از طریق سرمایه گذاری و کشاورزی و پزشکی و … باشد.

  • وکلا لیست هزینه های مهاجرات تهیه می کنند و به موکل خود ارائه می دهند

یکی از مهم ترین عوامل برای مهاجرت به کانادا، دانستن هزینه های مهاجرت است. شما باید از هزینه های لازم برای مهاجرت باخبر شوید، زیرا اگر در یک مرحله از مهاجرات، دچار کمبود پول شوید، ممکن است نتوانید اقامت کانادا را اخذ کنید. بنابراین بهتر است از همان اول از هزینه ها باخبر باشید تا در صورت کمبود بودجه، کمی مهاجرتتان را به تاخیر بیاندازید و بودجه خود را افزایش دهید.

  • وکیل خوب و با اخلاق، تا آخر موکلش را همراهی می کند

یکی از ویژگی ها و خدماتی که یک وکیل حرفه ای و با اخلاق دارد این است که گام به گام همراه شما می آیند. معمولا وکلا مهاجرت به کانادا در تورنتو، سعی می کنند به گونه ای رفتار کنند که شما، احساس تنهایی نکنید و به عنوان یک یار شما را تا آخر مسیر مهاجرت همراهی می کنند. موسسه تراست ، دارای وکلایی دلسوز و ایرانی است که از سختی های مهاجرت با خبر هستند، به همین خاطر موکل خود را تا آخر تنها نمی گذارند.

درباره قیمت دلار کانادا بخوانید.

بهترین وکیل مهاجرت در کانادا

وکیل های مهاجرت بسیاری در حال حاضر در کانادا وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا به کانادا، مهاجرت کنید‌. حال سوال این است که بهترین وکیل مهاجرت به کانادا کیست؟ بگذارید قبل از این که به این سوال، جواب دهیم به شما بگوییم وکیل مهاجرت کیست؟

به طور کلی وکیل مهاجرت به کانادا، فردی است که تمام سعیش را در کانادا انجام می دهد تا بتواند، شما را به کانادا برساند و پرونده مهاجرت شما، پیروز شود. یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید، این است که وکیل شما در سامانه وکلای رسمی کانادا، ثبت شده باشد. اگر از وکیل غیر رسمی برای پرونده مهاجرت خود به کانادا استفاده کنید، ممکن است آینده مهاجرت شما را به خطر بیاندازد.

زیرا استفاده از وکیل غیر رسمی در کانادا، تخلف محسوب شده و شما متخلف هستید. در حال حاضر در موسسه تراست، وکلای مهاجرت مجرب و بسیار خوبی وجود دارند که می توانند، شما را در امر مهاجرت به کانادا کمک کنند. حال نوبت این رسیده بهترین وکیل مهاجرت در کانادا را به شما بشناسانیم. بهترین وکیل مهاجرت کسی است که شاخصه های زیر را داشته باشد.

بهترین وکیل مهاجرت در کانادا

 

  • وکلایی بهترین هستند که مجوز های لازمه را داشته باشند

همانطور که در بالاتر گفته شد، وکلایی که برای پرونده مهاجرت خود انتخاب می کنید باید رسمی باشند و مجوز های لازم را برای وکالت داشته باشند. مجوز های لازم برای وکیل مهاجرت در کانادا، توسط چند ارگان داده می شود که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

  • انجمنی حقوقی استانی و سرزمینی کانادا
  • دفتر اسناد رسمی کبک(فقط مختص به وکلای رسمی مهاجرت به استان کبک )
  • شورای قانون گذاری مهاجرت کانادا
  • یک وکیل خوب همیشه موکل خود را همراهی می کند و اخلاق حرفه ای دارد.

بیشتر وکلای مهاجرت، پس از عقد قرار داد با شما دیگر اخلاق قبل از اتمام قرارداد را ندارند و آن خوش رویی و خوش اخلاقی تمام می شود. به همین دلیل است که می گوییم یک‌ وکیل خوب باید اخلاق حرفه ای داشته باشد. وکیلی بهتر است که شما را تا آخر راه مهاجرت به کانادا همراهی کند و دست شما را ول نکند. در مجموعه تراست، وکلایی وجود دارند که حتی پس از تمام شدن عقد قرار داد با موکلان خود، رابطه دوستی دارند و آنها را برای زندگی در کانادا، کمکشان می کنند.

  • یک وکیل خوب به شما وعده های رویایی و غیر منطقی نمی دهد

یکی از مهم ترین مسائلی که پس از ورود به اتاق وکیل باید به آن دقت کنید، همین مسئله است. اگر وکیل مهاجرت به کانادا، به شما بگوید که به طور حتم مهاجرت برای کانادا را بریتان اوکی می کنم یا صد در صد شما اقامت کانادا را اخذ می کنید، او وکیل خوبی نخواهد بود.

  • وکلای مهاجرتی بهترین هستند که دستمزد معقولانه و مقرون به صرفه ای را از شما بگیرند

اگر به دنبال یک وکیل خوب و مورد اعتماد هستید، این را یادتان باشد که وکیلی که قیمت پایین بگوید یا وکیلی که قیمت بالا را پیشنهاد بدهد، خوب نیستند. کسی که به شما قیمت پایینی را پیشنهاد دهد، حتما یک فرد بی تجربه و کار نابلد است یا به طور کلی کلاهبردار است. او فقط می خواهد قرداد را با شما ببندد. فردی که رقم بالایی برای اخذ اقامت شما در کانادا، پیشنهاد دهد، فقط به فکر خودش است و هیچ اهمیتی به شما و مهاجرت شما نمی دهد. در مجموعه تراست، تمامی وکلا سعی در این دارند که یک قیمت مقرون به صرفه با توجه به زحمتی که شما برایشان دارید، تعیین کنند.

  • وکلایی بهترین هستند که از تمامی اخبار و اطلاعات در رابطه با مهاجرت به کانادا با خبر باشند.

همیشه و در هر کاری، فرد کارمند، باید به تمام قوانین کار خود مسلط باشد و روز به روز خود را بروز کند. به طور کلی یک وکیل خوب دارای مجوز، حتما به قوانین تسلط دارد، البته میزان تسلط آن نسبت به دیگر وکلا با پرونده های موفق آن سنجیده می شود. بنابراین شما زمانی که وارد دفتر یک وکیل شدید،  به سابقه کار او دقت کنید و در نظر داشته باشید او تا چه حد اخبار مربوط به مهاجرت کانادا را دنبال می کند. زیرا اگر یک وکیل که به قوانین تسلط نداشته باشد و اخبار را پیگیری نکند، پرونده شما را در دست بگیرد، مطمئنا شما نمی تواند اقامت کانادا را اخذ کنید. به غیر از این ممکن است به طور کلی آینده مهاجرت به کانادا شما، به خطر بیافتد.

وکیل مهاجرت به کانادا مختص چه افرادی است؟

در حالت نرمال و عادی، ممکن است شما خودتان و بدون نیاز به وکیل بتوانید، به کانادا مهاجرت کنید. گرفتن وکیل مهاجرت به کانادا، مسئله ای ضروری نیست و شما می توانید از وکیل کمک نگیرید و نسبت به اخذ اقامت کانادا، به تنهایی اقدام کنید. البته مواردی هستند که واقعا نیاز به وکیل دارند تا بتوانند، اقامت کانادا را اخذ کنند. در ادامه همراه ما باشید، شاید شما جز آن افراد باشید و با کمک وکلای مهاجرت به کانادا بتوانید به این کشور مهاجرت کنید.

  • کسانی که قبلا در کشور کانادا بوده اند و توسط این کشور ریجکت شده اند باید به سراغ وکیل بروند.
  • افرادی که در وضعیت جسمی خوبی نیستند و به نوعی ناتوان هستند، نیاز به یک وکیل دارند تا بیشتر امور آن ها را پیگیری کنند.
  • افرادی که قرار است، سراغ تمدید ویزای خود بروند یا این که ویزای خود را تغیر دهند، بهتر است به سراغ یک وکیل مهاجرت به کانادا بروند.
  • افرادی که نمی توانند ویزای تحصیلی خود در کانادا را بگیرند و به نوعی سر در گم شده اند که چه کاری انجام دهند. این افراد باید هرچه سریعتر به سراغ یک وکیل مهاجرت به کانادا بروند و کارهای خود را انجام دهند.
  • کسانی که در زمینه سرمایه گذاری در کانادا می خواهند فعالیت هایی انجام بدهند، اما نمی دانند باید چه کار کنند.
  • اگر کسی سراغ دریافت ویزای کانادا از طریق شغلش باشد اما کارفرما نامناسبی داشته باشد. در این موارد باید به یک وکیل نیز مراجعه کند.

وکیل مهاجرت به کانادا مختص چه افرادی است؟

سوالات متداول وکیل مهاجرت به کانادا

  • کسانی که از کانادا ریجکت شده اند، نیاز به وکیل دارند؟

بله،این افراد باید به سراغ وکیل مهاجرت به کانادا بروند تا بتوانند مهاجرت خود به کانادا را  اوکی کنند.

  • آیا همه افراد برای مهاجرت به کانادا، نیاز به وکیل دارند؟

خیر، بعضی از افراد می توانند به تنهایی، خود کارهای اخذ اقامت کانادا را انجام دهند.

  • وکلایی که دستمزد پایین برای مهاجرت به کانادا دریافت می کنند، خوب هستند؟

خیر، این وکلا احتمالا کلاهبردار هستند یا این که بسیار کم تجربه هستند و کار بلد نیستند.

  • اگر بخواهیم سراغ ویزای تحصیلی کانادا برویم، نیاز به وکیل مهاجرت به کانادا داریم؟

بله، بهتر است کارهایمان را به دست یک وکیل کار بلد برای ویزای تحصیلی کانادا بدهیم تا به سرعت بتوانیم، اقامت کانادا را اخذ کنیم.

  • وکلای مهاجرتی که وعده صد در صدی اقامت کانادا را به ما می دهند، معتبر هستند؟

خیر، این وکلا فقط به فکر دریافت عقد قرار داد هستند و هیچ چیز دیگر برای آن ها مهم نیست. در واقع وکلایی معتبر هستند که به ما شانس دریافت اقامت کانادا را باتوجه به شرایطمان بگویند.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments