نکات مهم در هنگام خرید دوربین های مداربسته ارزان قیمت

خرید از فروشگاههای معتبر و مطمئن

امروزه اغلب افراد در هنگام خرید دوربین های مداربسته ارزان قیمت سعی می‌ کنند که کیفیت آنها را نیز در نظر داشته باشند. مسلماً صرف اینکه یک دوربین مدار بسته دارای قیمت پایینی است، به این معنا نیست که کیفیت لازم را ندارد و نمی تواند نیازهای کاربران را پاسخ بدهد. در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین دوربین های مداربسته ارزان قیمت نکاتی را ارائه دهیم.

هیچ شکی نیست که امنیت یکی از اصلی ترین نیازهای ضروری انسان ها است. به همین دلیل باید راهکاری را انتخاب کنید تا بتوانید سیستمهای حفاظتی و امنیتی را در محل کار یا زندگی خود برقرار سازید. به همین دلیل لازم است که به دنبال دوربین های مداربسته ارزان قیمت خوب بگردید. مسلما امروزه دوربین‌ های مدار بسته ‌ای که نتوانند نیازهای کاربر را برطرف کنند و قیمت آنها به گونه ‌ای باشد که در توان خیلی از کاربران نباشند، کاربردی ندارند! به همین دلیل ما توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. چرا که می خواهیم در مورد دوربین های مداربسته ارزان صحبت کنیم.

خرید از فروشگاههای معتبر و مطمئن

در ابتدا توصیه می کنیم اگر قصد خرید دوربین های مداربسته ارزان قیمت دارید، حتماً فروشگاهی که از آن می خواهید این دوربین‌ها را بخرید فروشگاه معتبری باشد. متاسفانه خیلی از فروشگاه ها با قیمت ارزان ‌تر صرفا می‌ خواهند که کالای خود را به فروش برسانند. در حالی که هیچ اعتبار یا ضمانت‌ نامه‌ ای نمی‌دهند. ( فروشگاه مینی دی وی پرو علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسب و تخفیف های جذاب و شگفت انگیزی دارد، ضمانت نامه‌ ها و اعتبار بسیار بالایی هم ارائه می دهد.)

قبل از خرید شما باید یکی دیگر از نکات بسیار مهم آن را در نظر بگیرید، آن هم اینکه دوربین مداربسته موردنظرتان، با ویژگی ها و نیازهای شما کاملاً مطابق باشد. مثلا اگر شما قرار است که  دوربین مداربسته ای بخرید که قابلیت دید در شب داشته باشد، حتماً باید این ویژگی مورد نیاز شما باشد. اگر به هر دلیلی شما نیازمند دوربین دید در شب نیستید و بخواهید یک دوربین مداربسته با این ویژگی بخرید، صرفا هدررفت هزینه است. پس نیاز خود را به خوبی بدانید و متناسب با آن، دوربین مداربسته بخرید. امروزه دوربین مداربسته های بولت و دام جز دوربین های مداربسته ارزان قیمت محسوب می شوند. این دوربین ها هم برای محیط داخلی و هم برای محیط خارجی مناسب هستند و با قیمت بسیار مناسب و کیفیت قابل قبول در اغلب موارد و کاربردها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت را فدای کیفیت نکنید

در هنگام خرید دوربین های مداربسته ارزان قیمت همواره در نظر داشته باشید که قیمت را فدای کیفیت نکنید.  اگر شما به هر دلیلی نیاز به دوربین مداربسته با کیفیت داشته باشید، حتماً سعی کنید که با کمی سرمایه‌ گذاری بیشتر یک دوربین مداربسته خوب بخرید. فرض کنید که شما دوربین های مداربسته ارزان قیمت و با کیفیت پایینی بخرید و بعد از آن، مشکلی پیش آمده و نیاز به بررسی تصاویر داشته باشید و به واسطه کیفیت پخش پایین تصاویر، نتوانید خیلی از مسائل را بررسی کنید. در آن صورت آیا به هدف خود از خرید دوربین مداربسته رسیده‌اید؟  قطعاً خیر. پس نکته مهم این است که متناسب با نیاز خود حتماً کیفیت را در نظر بگیرید و کیفیت را فدای قیمت نکنید.

 

ما توصیه می کنیم که اگر قصد خرید دوربین های مداربسته ارزان قیمت دارید، حتماً آن را به عنوان پکیج دوربین مداربسته خریداری کنید. در پکیج دوربین مداربسته به جز خود دوربین، دستگاه های ضبط کننده و تمام متعلقات دوربین مداربسته مثل کابل به شما ارائه می شود. اما آنچه که بسیار مهم است این است که حتماً قبل از خرید دوربین مداربسته، خودتان متناسب با دانش و اطلاعاتی که دارید نیازسنجی کنید و بر اساس مکان جغرافیایی، بررسی کنید که چه تعداد دوربین نیاز دارید. پس از آن بررسی کنید کیفیت مطلوب  دوربین مدار بسته متناسب با نیاز شما چگونه است. اگر شما صرفاً قرار است از دوربین های مدار بسته  برای  کنترل اطراف ساختمان و خانه خود  استفاده کنید،  می توانید با پرداخت هزینه نسبتاً مناسب این کار را انجام دهید..

سوال متداول در مورد دوربین های مدار بسته ارزان قیمت

دوربین های مداربسته ارزان قیمت بیشتر از چه مارک هایی هستند؟ همه مارک ها و برندها به واسطه ویژگی ‌هایی که دارند، دوربین های مداربسته خاص خود را ارائه می‌دهند. اما مارک های هایک ویژن و داهوا جزو بهترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته هستند که اتفاقاً دوربین های مداربسته ارزان قیمت نیز هستند. پردازش تصویر خوبی در آنها وجود دارد. به عنوان یک توصیه از شما می‌خواهیم که برند را به عنوان اولویت دوم در نظر بگیرید. اولویت اول شما این است که به ویژگی ها و مشخصات فنی دوربین بیشتر توجه کنید. مثلاً نوع سنسور دوربین به چه صورتی است؟ چیپ ست آن چگونه است؟  آیا مادون قرمز هست یا خیر؟ اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در مورد  این مشخصات فنی  دارید، با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

آیا دوربین های بیسیم و تحت شبکه ارزانتر از  دوربین های کابلی هستند؟

اما یک سوال دیگر که خیلی از افراد در هنگام خرید دوربین مداربسته می پرسند این است که آیا دوربین های بیسیم و تحت شبکه ارزانتر از  دوربین های کابلی هستند؟ وقتی که شما از دوربین های بیسیم استفاده می کنید، تمام اطلاعات روی مموری کارت ذخیره می ‌شود و از تجهیزاتی مانند کابل و فیش و کانکتور استفاده نمی کنید و انتقال تصاویر نیز روی برد اصلی دوربین انجام می‌شود. در کل قیمت آن ها  ارزانتر است. اما مسلما دوربین های کابلی و دستگاههای ذخیره کننده ویژگی ‌های بهتری دارند. اینجاست که باید شما به خوبی نیازسنجی کنید تا ببینید که کدام نوع  برای کسب و کار شما مهم تر و بهتر است. ولی مسلما دوربین های مداربسته وای فای رم خور که مکالمه دوطرفه دارند و همچنین دوربین‌ های مداربسته عادی و معمولی، قیمت بسیار مناسب تری دارند و اتفاقاً از لحاظ ظاهری نیز جذاب و زیبا هستند. شما می توانید تمام تصاویر و اطلاعات مربوط به دوربین های مداربسته را در سایت مینی دی وی پرو مشاهده بفرمایید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments