معرفی و دانلود برنامه iHome (آی هوم): خرید و اجاره املاک

معرفی برنامه آی هوم

برنامه iHome (آی هوم) به صورت اختصاصی به منظور خرید، فروش و اجاره املاک طراحی شده است. بنابراین این برنامه می‌تواند برای بنگاه داران و افرادی که قصد خرید یا اجاره ملک را دارند، یک اپلیکیشن خوب باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه iHome (آی هوم) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن آی هوم یا iHome

بسیاری از افراد جوینده ملک زمان زیادی را صرف جستجو در بنگاه‌های مشاورین املاک می‌کنند. در حالی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی کاربران می‌توانند تنها با استفاده از گوشی خود به آگهی‌های اجاره و یا خرید ملک دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی اپلیکیشن iHome (آی هوم) بپردازیم. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامه iHome (آی هوم)

پس از اجرای اپلیکیشن iHome (آی هوم) می‌توانید با لمس گزینه جستجو در قسمت انتهایی صفحه به جستجو املاک بر اساس معیارهای مختلف نظیر نوع، موقعیت، قیمت و متراژ بپردازید.

معرفی برنامه iHome (آی هوم)

پس از انتخاب معیارهای مورد نظر، نتایج جستجو نمایان می‌شود. این نتایج به 4 بخش مختلف تقسیم‌بندی شده‌اند. با لمس گزینه ذخیره در گوشه بالا و سمت چپ این صفحه می‌توانید نتایج جستجو را در برنامه آی هوم ذخیره کنید. با لمس هر یک از آگهی‌ها به جزییات آن نظیر تصاویر، قیمت، مشخصات، امکانات و همچنین اطلاعات تماس فرد آگهی دهنده دسترسی خواهید داشت. در صورت تمایل امکان افزودن آگهی مورد نظر به لیست علاقه‌مندی‌ها با لمس آیکون به شکل قلب در گوشه بالا و سمت چپ صفحه نیز فراهم آمده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

معرفی برنامه iHome (آی هوم)

با لمس آیکون سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه اصلی منوی برنامه نمایان می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به این منو به جستجوهای ذخیره شده و یا نتایج آخرین جستجو خود دسترسی داشته باشند. برنامه آی هوم (iHome) امکان درج آگهی فروش و یا اجاره ملک را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور در ابتدا نیاز است تا یک حساب کاربری در اپلیکیشن آی هوم ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری با مراجعه مجدد به منوی برنامه می‌توانید نسبت به درج آگهی فروش یا اجاره ملک خود اقدام نمایید.

معرفی برنامه iHome (آی هوم)

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه iHome یا آی هوم پرداختیم. به منظور دانلود اپلیکیشن iHome (آی هوم) می‌توانید از منوی دانلود انتهای همین مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد این برنامه نیاز به توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • قابلیت جستجو بر اساس معیارهای مختلف
  • امکان ذخیره نتایج جستجو
  • امکان افزودن آگهی‌ها به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • امکان به اشتراک گذاری آگهی‌ها

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون ایکس اس مکس

قطعات آیفون ایکس اس مکس

قطعات گوشی iPhone SE 2020

تعمیرات موبایل

نام
قیمت
سیستم عامل
سازنده

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments