خرید لپ تاپ دست دوم ارزان قیمت، نکاتی که قبل از خرید لپ تاپ کارکرده باید بدانید

هنگامی که سخن از واژه دست ‌دوم به میان می‌آید، احتمالا ذهن شما به سمت کالاهایی می رود که با ظاهری نامناسب عرضه می شوند. با این حال باید بدانید دستگاه‌هایی نیز که حتی برای یک دقیقه مورد استفاده قرار گرفته اند را در کالای دست دوم می‌نامند. انتخاب و خرید لپ تاپ دست دوم ارزان قیمت می تواند به عنوان یک گزینه بی ‌نظیر برای جلوگیری از پرداخت هزینه‌ های زیاد، مد نظر قرار گیرد. برای خرید یک لپ تاپ دست دوم مانند سایر دستگاه‌های الکترونیکی باید سطح اطلاعات خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید. دقت و توجه زیاد در هنگام خرید لپ تاپ کارکرده به شما کمک می کند تا دستگاهی بی نظیر با پرداخت هزینه های مناسب در اختیار داشته باشید.

خرید لپ تاپ دست دوم ارزان فروشگاه آترامارت

در طرف مقابل، نادیده گرفتن برخی از فاکتورها نیز ممکن است این نتیجه را در پی داشته که لپ ‌تاپی نامناسب و ناکارآمد خریداری نمایید. با توجه به اوضاع اقتصادی کنونی و افزایش قیمت لوازم آکبند، با حرکتی هوشمندانه می توانید روی به خرید لپ تاپ کارکرده یا لپ تاپ استوک بیاورید. با این کار می توانید علاوه بر خرید یک محصول کاربردی و با کیفیت، از پرداخت هزینه های اضافی خود را در امان نگه دارید. نکات مختلفی وجود دارند که قبل از خرید لپ تاپ استوک باید آنها را به طور حتم در نظر داشته باشید. رعایت این اصول و فاکتورها کمک می‌کند تا انتخابی کاربردی بتوانید به عمل آورید.

نکته مهم: نیاز خود را بشناسید

یکی از مهمترین نکات که هم در خرید لپ تاپ است و هم در خرید لپ تاپ نو باید به آن توجه کنید، شناخت نیاز خود است. به عنوان مثال برخی از کاربران صرفا به منظور تماشای فیلم، وب گردی تایپ و یا انجام برخی پروژه های دانشگاهی، به دنبال خرید لپ تاپ کارکرده هستند. این افراد نیاز به پرداخت هزینه های سنگین برای خرید لپ تاپی قدرتمند نخواهند داشت. به همین علت یک لپ تاپ دست دوم و میان رده نیز پاسخگوی نیازهای آنها خواهد بود. مسلما در چنین شرایطی گزینه ای که انتخاب می کنید می تواند با یک رم ۴ گیگابایتی و گرافیک ۲ گیگابایتی، عملکرد مناسبی برای شما اجرا نماید. در این بین پردازنده اینتل سلرون Celeron نیز به خوبی می تواند برای پردازش های مورد نیاز شما، عملکرد خود را نشان دهد. اگر به عنوان یک کاربر نیمه حرفه ای قصد خرید لپ تاپ کارکرده را دارید، باید حداقل رم ۸ گیگابایتی را در نظر بگیرید. در کنار این مورد حداقل پردازنده‌ای که می تواند برای کاربران نیمه ‌حرفه‌ای در نظر گرفته شود، پردازنده اینتل core i3 است.

گیمرها برای پردازش های سنگین و اجرای بازی های با کیفیت باید حداقل رم ۱۲ گیگابایتی را در نظر بگیرند. توجه داشته باشید که هر پردازنده‌ ای پاسخگوی نیاز این افراد برای اجرای بازی ها نخواهد بود. به همین علت سعی کنید قبل از خرید لپ تاپ کارکرده، ابتدا نیاز خود را شناسایی نمایید.

آیا گزینه بهتری پیش روی شما وجود دارد؟

مورد بعدی که برای خرید لپ تاپ دست دوم باید آن را در نظر بگیرید، قیمت محصول است. توجه داشته باشید اگر در محدوده قیمتی لپ تاپ کارکرده یک لپ تاپ نه وجود داشته باشد، بهتر است روی به خرید گزینه آکبند بیاورید. در واقع هنگامی که شما به دنبال خرید لپ تاپ استوک و یا خرید لپ تاپ کارکرده هستید، باید گزینه ای انتخاب کنید که در محدوده قیمتی مناسب قرار داشته و ارزش خرید بالایی به همراه داشته باشد. گاهی اوقات قیمت لپ تاپ دست دوم به گونه ای است که می توانید با پرداخت اندکی هزینه بیشتر، گزینه ‌ای با کیفیت و آکبند را خریداری کنید. یک جستجوی ساده در اینترنت به خوبی می تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

خرید از یک فرد مطمئن یا مرکز فروش معتبر

اگر قصد خرید لپ تاپ دست دوم و لپ تاپ استوک را دارید، خرید از یک فرد مطمئن و مرکز فروش معتبر را فراموش نکنید. به هیچ عنوان خرید غیر حضوری از یک فروشنده نامعتبر را در دستور کار خود قرار ندهید. اگر دانش کافی در مورد تست سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ کارکرده دارید، این فرآیند را با حساسیت و دقت بالایی انجام دهید. با این حال امروزه فروشنده های معتبر و فروشگاه های فعال در حوزه فروش لپ تاپ دست دوم به خوبی می توانند خیال شما را از محصولی با کیفیت راحت کنند.

لپ تاپ دست دوم فروشگاه آترامارت

از صفحه نمایش به راحتی گذر نکنید

کیفیت ظاهری لپ تاپ کارکرده یک اصل مهم برای خرید این محصول به عنوان می شود. در عین حال بررسی سالم بودن و تست صفحه نمایش به عنوان یک اصل و فاکتور مهم همواره مورد توجه قرار می‌گیرد. فراموش نکنید که داشتن پیکسل سوخته و قسمت‌ های آسیب دیده بر روی صفحه نمایش در هنگام کار با لپ تاپ می تواند مشکلات عدیده‌ای برای شما ایجاد کند. علاوه بر این اگر قسمتی از صفحه نمایش با سوختگی پیکسل همراه شود یا قابلیت نمایش تصویر را به صورت واضح نداشته باشد، ممکن است این مشکل بزرگتر شود.

کیفیت هارد دیسک چگونه است؟

هارد دیسک ها برای استفاده در لپ تاپ ها به شکل های مختلف می توانند انتخاب شوند. به عنوان مثال حافظه های SSD با سرعت بسیار بالا امروزه مورد توجه افراد قرار گرفته اند. این نوع حافظه به خوبی برای اجرای بازی های سنگین به واسطه سرعت بالایی که دارد، کاربر را یاری خواهد کرد. در طرف مقابل هاردهای HDD گزینه های ارزان تر با سرعت کمتر و همچنین احتمال خرابی بیشتر نیز به عنوان مکانی برای ذخیره سازی داده ها می توانند مورد استفاده قرار گیرد. فراموش نکنید که برای پردازش های سنگین، یک هارد با سرعت بالا عملکرد مناسب‌ تری می‌تواند به اجرا بگذارد.

بررسی عملکرد سیستم خنک کننده

شاید در نگاه اول سیستم خنک کننده برای شما اهمیت بالایی نداشته باشد. با این حال یکی از معیارهای مهم و کاربردی برای تست سلامت دستگاه، بررسی شرایط سیستم خنک کننده خواهد بود. اگر سیستم خنک کننده معیوب باشد و نتواند دمای سخت افزارها را به میزان مناسب کاهش دهد، احتمال خرابی لپ تاپ افزایش خواهد یافت. برای بررسی این بخش از لپ تاپ دست دوم می توانید از نرم افزارهای بنچمارک استفاده کنید.

بررسی قیمت لپ تاپ دست دوم

گاهی اوقات با آگهی هایی در سایت های فروش کالاهای کارکرده مواجه می شوید که قیمت ‌های عجیبی بر روی محصولات قرار داده شده است. اگر قیمت لپ تاپ کارکرده غیرمعقول به نظر برسد، در خرید آن شک کنید. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ استوک و قیمت لپ تاپ دست دوم سعی کنید از یک مرجع فروش معتبر نیاز خود را دریافت کنید.

خرید مطمئن در آترامارت

اگر از یک مرکز فروش معتبر لپ تاپ دست دوم را خریداری کنید، می توانید با اطمینان کافی از قابلیت ‌های آن بهره ببرید. مجموعه فروشگاه اینترنتی آترامارت با بررسی تمام شرایط، انواع لپ تاپ های کارکرده را تحت برندهای مختلف در اختیار شما قرار می دهد. اگر به دنبال اطلاع از آخرین قیمت لپ تاپ دست دوم هستید، می توانید از محصولات موجود در فروشگاه ما دیدن کنید. برای خرید لپ تاپ کارکرده به صورت نقد و اقساط نیز ما خدماتی جامع برای شما در نظر گرفته ایم.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments