دو روش پس گرفتن پول بعد از خرید اشتباه برنامه از اپ استور

پس گرفتن پول بعد از خرید از برنامه اپ استور

اگر بنا به هر دلیل یک برنامه یا بازی را به اشتباه از اپ استور (App Store) خریداری کردید، نگران نباشید، چرا که امکان پس گرفتن پول شما وجود دارد! در این مقاله قصد داریم به دو روش کاربردی برای پس گرفتن پول بعد از خرید اشتباه برنامه از اپ استور بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پس گرفتن پول بعد از خرید اشتباه برنامه از اپ استور

تمام اپلیکیشن هایی که در اپ استور عرضه شده‌اند رایگان نیستند و برای دانلود برخی از آن ها باید هزینه های مشخصی پرداخت شود. اگرچه ما ایرانی ها برای خرید اپلیکیشن های پولی از اپ استور با محدودیت هایی مواجه هستیم، اما این مسئله به آن معنا نیست که هیچ راهی برای خرید برنامه های پولی اپ استور وجود نداشته باشد. پس تحت شرایط خاص امکان خرید برنامه های پولی از اپ استور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

حال تصور کنید که یک برنامه یا بازی اشتباه را از اپ استور خریداری کردید! در این شرایط تکلیف چیست؟ آیا راهی برای پس گرفتن پول شما وجود دارد؟ خوشبختانه اپل امکان پس گرفتن پول بعد از خرید اشتباه برنامه از اپ استور را فراهم کرده است. ما در این مقاله قصد داریم به آموزش دو روش انجام این عمل بپردازیم. چنانچه در مورد روش های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

روش اول پس گرفتن پول بعد از خرید اشتباه برنامه از اپ استور

اپل برای هر خریدی که شما با استفاده از اپل آیدی (Apple ID) خود از اپ استور انجام دهید یک رسید اختصاصی ارسال می‌کند. این رسید برای آدرس ایمیل ثبت شما اپل آیدی کاربر ارسال می‌شود و خوشبختانه با استفاده از آن امکان پس گرفتن پول بعد از خرید اشتباه برنامه از اپ استور وجود دارد! برای انجام این کار کافیست که به اینباکس ایمیل اپل آیدی خود مراجعه کنید و رسید خرید اپلیکیشن مورد نظر را باز کنید. سپس مثل عکس زیر بر روی گزینه Report a Problem کلیک کنید.

پس گرفتن پول بعد از خرید از برنامه اپ استور

با کلیک بر روی گزینه Report a Problem به صفحه ای از پشتیبانی اپل هدایت می‌شوید. باید در این صفحه مشخصات اپل آیدی و رمز عبور آن را وارد کنید. بعد از وارد کردن صحیح مشخصات اپل آیدی، یک فیلد اختصاصی برای شرح مشکلتان نمایان می‌شود. در این فیلد مشکل خود را به زبان انگلیسی تایپ کنید و سپس بر روی گزینه Submit کلیک نمایید. برای کسب راهنمایی در مورد نحوه نوشتن صحیح درخواست خود می‌توانید تماس کوتاهی با کارشناسان موبایل کمک برقرار کنید و از آن ها راهنمایی بخواهید. سپس باید منتظر پاسخ اپل باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

تعمیرات اپل

روش دوم پس گرفتن پول بعد از خرید اشتباه برنامه از اپ استور

روش دیگری که هم برای پس گرفتن پول بعد از خرید اشتباه برنامه از اپ استور وجود دارد. در این روش باید مستقیما به صفحه گزارش مشکلات اپل مراجعه کنید و مشکل خود را برای واحد پشتیبانی اپل شرح دهید. بدین منظور ابتدا بر روی این قسمت کلیک کنید. سپس بر روی گزینه Sign in کلیک نمایید.

پس گرفتن پول بعد از خرید از برنامه اپ استور

حال مشخصات اپل آیدی و رمز عبور آن را وارد کنید و لاگین شوید. حالا مشکل خود را در فیلد ارائه شده تایپ کنید. باز هم لازم است که مشکل شما به زبان انگلیسی شرح داده شود. برای کسب راهنمایی در مورد نحوه نوشتن و شرح مشکل خود می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یاری بخواهید. بعد از ارسال درخواست، باید منتظر بمانید تا از جانب اپل پاسخ دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش دو روش برای پس گرفتن پول بعد از خرید اشتباه برنامه از اپ استور پرداختیم. در نظر داشته باشید که شما برای انجام این کار می‌توانید تماسی با کارشناسان موبایل کمک برقرار کنید و از آن ها بخواهید تا هزینه صرف شده شما را پس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون 6

شیشه آیفون XR

ال سی دی iPhone SE 2020

تعمیرات موبایل

منبع techviral

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
مهدی
مهدی
2 سال گذشته

با سلام
چطور میتوانیم قیمت اپلیکیشن ها را قبل از دانلود کردن ان از اپ استور متوجه شویم.
با سپاس