آموزش تصویری حذف اکانت در مسنجر هایک Delete Hike Account

حذف اکانت در مسنجر هایک

اگر بنا به هر دلیلی تمایل دارید که اکانت خود را در مسنجر هایک (Hike Messenger) غیر فعال یا به اصطلاح حذف کنید، نگران نباشید. این امر به سادگی قابل انجام است و تنها با طی کردن چهار مرحله کوتاه امکانپذیر می‌شود. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت در مسنجر هایک (Hike Messenger) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با برنامه پیام رسان هایک (Hike Messenger)

هم اکنون اپلیکیشن‌های پیام رسان متعدد و متنوعی موجود هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگرچه تعداد کاربران برخی از این اپلیکیشن‌ها نسبت به سایر موارد دیگر بیشتر است اما با این حال برخی از مسنجرهای نظیر هایک (Hike Messenger) همواره طرفداران منحصر به فرد خود را دارند. هایک یا همان Hike یکی از برنامه‌های پیام رسان یا اصطلاحا مسنجر قدرتمند کنونی موجود به شمار می‌رود که از ثبات بالایی برخوردار بوده و قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه پیام رسان می‌توانید برای دوستان خود پیام متنی ارسال کنید یا با آن‌ها تماس صوتی رایگان برقرار نمایید. امکان ارسال فایل‌های مختلف نظیر ویدیو، عکس و… هم به واسطه مسنجر هایک (Hike Messenger) وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما اگر بنا به هر دلیلی تمایل داشته باشید که اکانت خود را در مسنجر هایک (Hike Messenger) غیر فعال کنید هم جای نگرانی وجود ندارد. غیر فعال کردن یا حذف اکانت در مسنجر هایک (Hike Messenger) به سادگی امکانپذیر است و بدین منظور تنها کافیست که چهار مرحله ساده را از طریق منوی تنظیمات این برنامه طی کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش تصویری نحوه غیر فعال سازی یا حذف اکانت در مسنجر هایک (Hike Messenger) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

آموزش تصویری حذف اکانت در مسنجر هایک (Hike Messenger)

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، حذف اکانت در مسنجر هایک (Hike Messenger) به هیچ عنوان پروسه پیچیده‌ای را شامل نمی‌شود. به منظور انجام این عمل مراحل زیر را طی کنید:

حذف اکانت در مسنجر هایک

ابتدا برنامه هایک یا همان Hike را اجرا کنید و وارد اکانت خود شوید. سپس مانند عکس فوق آیکون سه نقطه عمودی موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس نمایید و از منوی ایجاد شده گزینه Settings را انتخاب نمایید تا به بخش تنظیمات اپلیکیشن هایک (Hike) هدایت شوید.

حذف اکانت در مسنجر هایک

حال در بین گزینه‌های موجود گزینه Account را انتخاب کنید.

حذف اکانت در مسنجر هایک

در بخش زیرین صفحه گزینه‌ای با عنوان Delete Account وجود دارد که مربوط به ارائه دستور حذف اکانت در مسنجر هایک (Hike Messenger) می‌شود. این گزینه را لمس کنید.

حذف اکانت در مسنجر هایک

با انتخاب گزینه Continue فرآیند غیر فعال سازی یا حذف اکانت در مسنجر هایک (Hike Messenger) شما به پایان می‌رسد.

حذف اکانت در مسنجر هایک

حال می‌توانید اپلیکیشن هایک را هم از دستگاه هوشمندتان حذف نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه حذف اکانت در مسنجر هایک (Hike Messenger) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید موبایل

قیمت ال سی دی آیفون 11 Pro Max

قیمت ال سی دی سامسونگ Note 20 Ultra

قطعات گوشی iPhone 11

تعمیرات موبایل

منبع accountdeleters

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments