ثبت نام دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام + تضمین استخدام ادمینی (ابتکارینو)

چکیده : خرید دوره ادمینی ابتکاری نو با تضمین استخدام ادمینی + 3ماه پشتیبانی رایگان | بهترین فرصت ثبت نام دوره ادمین اینستاگرام

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تعداد کاربران فعالی که در اینستاگرام صاحب اکانت هستند برابر با یک هشتم جمعیت کره زمین است! اینستاگرام که توسط شرکت متا توسعه و طراحی شده است امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی شناخته میشود. بر اساس آمار های منتشر شده، اینستاگرام رتبه چهارم محبوب ترین پلتفرم های شبکه اجتماعی را پس از فیسبوک، یوتیوب و واتس‌آپ دارد. در این میان اما بسیاری از صاحبان کسب و کار با راه اندازی برند خود اقدام به بازاریابی به شیوه های مدرن میکنند که یکی از این راه ها فعالیت در اینستاگرام است و از آنجایی که این حرفه نیاز به تخصص و مهارت لازم دارد این فعالیت که ادمینی اینستاگرام نام دارد بسیار پردرآمد و ارزشمند شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما دوستان و همراهان گرامی را بیشتر با بهترین دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام آشنا کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خرید دوره ادمینی ابتکاری نو با تضمین استخدام ادمینی + 3ماه پشتیبانی رایگان

ثبت نام دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام + تضمین استخدام ادمینی (ابتکارینو)

ادمینی اینستاگرام چیست؟

در ابتدا و قبل از پرداختن به مباحث مربوط به دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام بهتر است تا کمی بیشتر با خود شغل ادمینی اینستاگرام آشنا شویم. بر اساس نظر بسیاری از مشاوران کسب و کار، امروزه دیگر روش های سنتی بازاریابی جوابگو نبوده و صاحبان کسب و کار به منظور افزایش میزان و فروش در نتیجه سود خود نیاز به استفاده از روش های مدرن دارند. یکی از این روش ها فعالیت در شبکه های اجتماعی پرطرفدار مانند اینستاگرام است.

اگر به صفحات کاری موجود در اینستاگرام مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که درصد بالایی از این صفحات هیچ گونه فعالیتی ندارند. مشکلی که پس از راه اندازی حساب کاربری، بسیاری از افراد با آن مواجه میشوند، عدم دانش و خلاقیت کافی به منظور فعالیت اینستاگرامی میباشد. به همین سبب نیز صاحبان این حساب های اینستاگرامی، افرادی که در زمینه مدیریت پیج و تولید محتوا برای اینستاگرام تخصص دارند را استخدام میکنند.

اهمیت استخدام ادمین اینستاگرام برای کسب و کارها

در این قسمت مقاله شاید این سوال برای شما عزیزان به وجود آید که اصلا چرا باید ادمین اینستاگرام استخدام کنیم؟ در جواب این سوال باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که افرادی که در دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام ابتکاری نو شرکت کرده اند از تمامی الگوریتم های این اپلیکیشن حرفه ای آگاهی کامل دارند و به همین سبب قادر خواهند بود تا در مدت زمان نسبتا کوتاهی تعداد دنبال کنندگان صفحه شما را افزایش دهند.

البته این نکته نیز حائز اهمیت است که بسیاری از افراد ترجیح میدهند تا امور مربوط به پیج را خودشان مدیریت کنند. در این صورت شما میتوانید با خرید و استفاده از دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام ابتکاری نو مطالب مربوط به تولید محتوا و همچنین الگوریتم های اینستاگرام را فرا بگیرید.

دوره ادمینی اینستاگرام

میزان درآمد ادمین اینستاگرام چقدر است؟

سوال مهمی که احتمالا شما نیز از خود پرسیده اید آن است که میزان درآمد یک ادمین اینستاگرام چقدر است؟ میزان درآمد ادمین به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از عواملی که میتواند روی میزان درآمد شما تاثیرگذار باشد عبارت است از میزان سابقه شما، مهارت شما، سطح آشنایی شما با الگوریتم های اینستاگرام و…

به طور کلی درآمد ادمینی اینستاگرام برای افرادی که به تازگی قصد ورود به بازار کار را دارند، حدود 3 الی 10 میلیون تومان میباشد. البته این نکته نیز شایان توجه است که شما پس از ورود به بازار کار، کسب مهارت ادمینی و فعالیت در صفحات معروف تر میتوانید درآمدی حتی بیش از 15 میلیون تومان نیز داشته باشید.

چرا دوره ادمینی اینستاگرام ابتکاری نو را خریداری کنیم؟

به احتمال زیاد بسیاری از افراد به جای شرکت و ثبت نام در دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام ترجیح میدهند تا با استفاده از آموزش های رایگان موجود در اینترنت اطلاعات و دانش خود را در این زمینه افزایش دهند. اما برخی از مهارت ها را شما تنها با استفاده از مشاهده ویدیو های موجود در اینترنت به دست نخواهید آورد. نخستین مهارتی که شما در دوره های آموزشی اینستاگرام ابتکاری نو یاد خواهید گرفت، خلاقیت است. امروزه صفحات زیادی در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند. اما اگر به نحوه فعالیت آنها دقت کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از آنها بدون هیچ گونه خلاقیتی فعالیت میکنند.

  • آموزش خلاقیت در مدیریت پیج اینستاگرام

شما با شرکت در دوره آموزش ادمینی اینستاگرام ابتکارینو در واقع یاد خواهید گرفت تا با استفاده از خلاقیت خود به بهترین نحو ممکن به تولید محتوا بپردازید. بر اساس نظر اساتید دوره، خلاقیت اصلی ترین عامل در تعیین شکست یا موفقیت شما به عنوان یک ادمین اینستاگرام میباشد. به همین سبب نیز از خلاقیت خود چه حین تولید محتوا و چه حین مدیریت و حتی پاسخ به دایرکت ها استفاده کنید.

  • آموزش تبلیغات اینستاگرام

از دیگر مهارت هایی که شما با شرکت در دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام ابتکاری نو فرا خواهید گرفت مهارت انجام تبلیغات صحیح میباشد. تبلیغات با وجود اینکه امری مهم در موفقیت یک پیج به شمار میرود، اما با این وجود در صورتی که تبلیغات به درستی انجام نشود، هیچ اثری روی کسب و کار شما نخواهد داشت. به همین سبب نیز شما با ثبت نام در این دوره بهترین و تاثیرگذار ترین روش های تبلیغات در شبکه های مجازی را یاد خواهید گرفت.

  • آموزش ایجاد تقویم محتوای اینستاگرام

برنامه ریزی یا تقویم محتوایی نیز یکی از عوامل کلیدی است که هر ادمین اینستاگرام باید به آن مسلط باشد. شما قبل از شروع به فعالیت نیاز دارید تا برای خود تقویم محتوایی آماده کنید. در این تقویم زمان و تاریخ تمام پست و استوری های پیج مشخص است. در این صورت شما قادر خواهید بود تا به شکلی منظم و دقیق محتوا های خود را درون پیج قرار دهید. یکی از عوامل مهمی که ربات های اینستاگرام آن را در نظر میگیرند همین عامل است. شما باید پست و استوری های خود را مطابق برنامه زمانی از پیش تعیین شده در پیج آپلود کنید.

  • آموزش ایجاد امنیت پیج اینستاگرام

امنیت پیج اینستاگرام یکی از موارد مهم دیگری است که شاید در ابتدا برای شما مهم نباشد. در ابتدای فعالیت که پیج شما دنبال کنندگان زیادی ندارد، مسئله امنیت آن نیز برای کسی اهمیت ندارد. اما پس از اینکه پیج شما معروف شد و فالوور های زیادی جذب کرد، نیاز دارید تا از امنیت پیج و لایه های امنیتی آن اطمینان حاصل کنید. امنیت به عنوان یکی از سرفصل های مهم دوره های آموزش ادمینی اینستاگرام ابتکاری نو به شمار میرود. در این دوره تمامی نکاتی که شما به عنوان یک ادمین به منظور فراهم کردن امنیت صفحه نیاز دارید گفته خواهد شد.

خرید کامل ترین دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام

در صورتی که جست و جوی کوتاهی در اینترنت داشته باشید، با دوره های آموزشی متفاوتی روبه‌رو خواهید شد. شاید انتخاب از میان این تعداد زیاد از دوره کاری سخت و یا حتی طاقت فرسا باشد. پیشنهاد ما به شما انتخاب دوره ای است که قادر باشد تا تمام نیاز های شما را به منظور ادمینی یک پیج در اینستاگرام برطرف کند. به صورتی که شما بتوانید پس از اتمام دوره مورد نظر، تمامی کار های مربوط به یک پیج اینستا را به تنهایی انجام دهید.

پیشنهاد ثبت نام دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام ابتکاری نو

پیشنهاد ما به شما دوستان گرامی شرکت در دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام ابتکاری نو میباشد! در ادامه نیز به معرفی بیشتر این دوره خواهیم پرداخت.

1- سه ماه پشتیبانی رایگان دوره ادمینی اینستاگرام

در ابتدا و قبل از هر چیزی باید به پشتیبانی دوره ای که مدنظر دارید دقت کنید. بدیهی است که شما حین مشاهده ویدیو های دوره و یا شروع به کار خود ممکن است تا با مشکلات زیادی مواجه شوید. به همین سبب نیز میتوانید با کارشناسان و اساتید سایت تماس بگیرید و در مورد مشکل خود از آنها مشورت بگیرید. دوره ادمینی ابتکاری نو دارای پشتیبانی 3 ماهه میباشد. شما میتوانید پس از خرید و شرکت در دوره ادمینی تا 3 ماه خدمات پشتیبانی رایگان دریافت کنید.

2- دسترسی مادام العمر به جلسات آموزشی ادمینی

تمام ویدیو های جلسات دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام تا مادام العمر در دسترس شما میباشد. به این صورت شما قادر خواهید بود تا هر موقع که مشکلی برای شما به وجود آمد با مراجعه به ویدیو ها مشکل به وجود آمده را برطرف کنید.

3- آموزش صفر تا صد ادمینی + معرفی نرم افزارهای تولید محتوا

همچنین با شرکت در دوره های ادمینی اینستاگرام نحوه کار با سایر پلتفرم های کاربردی اندروید مانند اینشات و… را نیز آموزش خواهید دید. همانطور که اشاره کردیم یکی از وظایف اصلی ادمین های اینستاگرام تولید محتوا های خلاقانه است. به همین صورت شما میتوانید تا با استفاده از افکت و فیلتر های مختلفی که این نرم افزار ها در اختیار شما قرار میدهند، ویدیو هایی جذاب و کاربر پسند را در صفحه قرار دهید.

4- تضمین ورود به بازار کار ادمینی استخدام صد در صدی

در صورتی که هنوز هم نسبت به خرید و شرکت در دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام ابتکاری نو ترغیب نشده اید، باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که ابتکاری نو ضمانت ورود به بازار کار ادمینی را به هنرجویان خود میدهد! به این صورت که پس از اتمام دوره های ادمینی اینستاگرام شما به طور رایگان در کانال ویژه استخدامی ما عضو خواهید شد. در این کانال میتوانید افرادی که نیاز به ادمین اینستاگرام دارند را پیدا کنید و مشغول به کار شوید و یا از سوی ما مستقیما به کارفرما معرفی خواهید شد.

دوره ادمینی اینستاگرام

ابتکاری نو؛ جدیدترین دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام!

ابتکاری نو فعالیت خود را از چندین سال پیش در حوزه دیجیتال مارکتینگ شروع کرده است. فعالیت عمده این کسب وکار در زمینه تولید محتوا، تبلیغات، بازاریابی و فروش میباشد اما کار اصلیش آموزش صفر تا صد شبکه‌های اجتماعی یا همون سوشال مدیا است.. وبسایت ابتکاری نو با هدف ارتقای سطح دانش جوانان خلاق جامعه و مشغول شدن آنها به شغل مورد علاقه خود اقدام به برگزاری دوره های آموزش ادمینی اینستاگرام کرده است. شما عزیزان با شرکت در این دوره ها تمامی مطالبی که یک ادمین در مورد اینستاگرام باید بداند را خواهید آموخت.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را بیشتر با جامع ترین دوره آموزشی ادمینی اینستاگرام آشنا کنیم. امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments