تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S8 Plus سامسونگ | موبایل کمک تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S8 Plus سامسونگ | موبایل کمک

تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S8 Plus سامسونگ | موبایل کمک

گلس ال سی دی که روی صفحه نمایش گوشی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S8 Plus) نصب است از جنس گوریلاگلس بوده و در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد. اما چطور می‌توانیم این گلس را تعویض کنیم؟ با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض گلس ال سی دی گوشی گلکسی اس 8 پلاس را با کمترین قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S8 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

منظور از گلس ال سی دی گوشی گلکسی اس 8 پلاس چیست؟

روی صفحه نمایش یا همان ال سی دی گوشی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ یک لایه از شیشه مقاوم در برابر خط و خش نصب شده که جنس آن از نوع گوریلاگلس است. به این شیشه اصطلاحا گلس ال سی دی گلکسی S8 Plus می‌گوییم. دقت داشته باشید که این قطعه به طور یکپارچه با مجموعه تاچ و ال سی دی گوشی پرس شده و مثل گلس محافظی نیست که کاربران به صورت دستی روی نمایشگر گوشی نصب می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با نحوه تعویض گلس محافظ ال سی دی گوشی سامسونگ به مطالعه مقاله آموزش تعویض گلس گوشی سامسونگ گلکسی بپردازید. بنابراین منظور از گلس ال سی دی گوشی گلکسی اس 8 پلاس، شیشه گوریلاگلس است که توسط شرکت سازنده روی مجموعه تاچ و ال سی دی آن پرس شده و وظیفه محافظت از تاچ و ال سی دی گوشی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس سامسونگ

تعویض گلس ال سی دی گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس چه زمانی قابل انجام خواهد بود؟

شیشه گوریلاگلس که به عنوان گلس ال سی دی روی صفحه نمایش گلسی اس 8 پلاس پرس شده در برابر خراشیدگی به شدت مقاومت بالایی دارد، اما متاسفانه در برابر ضربه ضعیف عمل می‌کند. در خیلی از موارد دیده شده که وارد شدن ضربه به بدنه گوشی یا صفحه نمایش آن منجر به شکستن گلس ال سی دی گوشی گلکسی اس 8 پلاس می‌شود. در این شرایط باید چه کار کرد؟ در اینگونه مواقع چند حالت ممکن است رخ دهد. اگر به کل صفحه نمایش گوشی از کار افتاده باشد و گلس روی ال سی دی دستگاه هم شکسته باشد، باید کل مجموعه تاچ و ال سی دی تعویض شود که در مقاله تعمیر تاچ ال سی دی گلکسی S8 پلاس با کمترین قیمت در موبایل کمک در رابطه با جزئیات این مسئله صحبت کردیم، اما اگر تاچ و ال سی دی گوشی سالم باشند و فقط شیشه روی آن دچار شکستگی شده باشد، می‌توان با تعویض گلس ال سی دی گوشی گلکسی اس 8 پلاس مشکل را برطرف کرد. بنابراین تعویض گلس ال سی دی گوشی گلکسی اس 8 پلاس بدون تعویض کل تاچ و ال سی دی آن در شرایطی انجام می‌شود که بنا به هر دلیل گلس روی ال سی دی گوشی دچار شکستگی شود اما تاچ و ال سی دی آن بدون مشکل کار کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S8 Plus 

 

قیمت گلس ال سی دی s8 plus - تعویض گلس s8 plus

بیشتر بخوانید: قیمت گوشی موبایل

قیمت تعویض گلس گوشی گلکسی اس 8 پلاس چقدر است؟

خوشبختانه هزینه و قیمت تعویض گلس یا شیشه بیرونی ال سی دی گوشی گلکسی اس 8 پلاس به مراتب مقرون به صرفه تر از تعویض کل مجموعه تاچ و ال سی دی آن خواهد بود. زمانی که فقط لازم باشد که گلس روی ال سی دی گوشی تعویض گردد، هزینه دریافتی هم فقط مربوط به خود گلس و دستمزد تعویض آن خواهد بود و دیگر نیازی وجود ندارد که کاربر هزینه خرید یک صفحه نمایش سوپر آمولد 6.2 اینچی کامل و اورجینال را برای گوشی پرداخت کند. بنابراین اگر با تعویض گلس ال سی دی گوشی گلکسی اس 8 پلاس مشکل شما برطرف شود، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در خزینه و قیمت تعمیر موبایل گلکسی اس 8 پلاس خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

تعویض گلس گلکسی S8 Plus چقدر زمان می‌برد؟

تعویض گلس ال سی دی گلکسی اس 8 پلاس باید با استفاده از ابزارها و دستگاه های خاصی انجام شود و نیاز به دقت بسیار بالایی دارد چون گلس این موبایل کاملا بر روی تاچ و ال سی دی آن پرس شده و جداسازی آن آسان نیست و اگر در این امر عجله صورت گیرد، ممکن است به تاچ و ال سی دی گوشی آسیب وارد شود. بنابراین عموما تعویض گلس Galaxy S8 Plus یک الی دو روز زمان می‌برد. توصیه می‌کنیم برای انجام این پروسه به هیچ عنوان عجله نکنید و اجازه دهید تا کارشناسان موبایل کمک به بهترین شکل ممکن و با بهترین کیفیت تعویض گلس گوشی شما را انجام دهند.

 

برای تعویض گلس سامسونگ S8 Plus کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

کمترین قیمت تعویض گلس LCD گلکسی S8 پلاس را با موبایل کمک تجربه کنید!

اگر می‌خواهید تعمیرات موبایل گلکسی اس 8 پلاس گلس شکسته شما با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از خدمات موبایل کمک استفاده کنید. کارشناسان موبایل کمک برای تعویض گلس گوشی مشتریان عزیز از جدیدترین روش ها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند و تعمیر مورد نظر را با ضمانت انجام خواهند داد. کاهش هزینه تعمیر و سرعت عمل بالا هم از دیگر ویژگی های خوب سرویس موبایل کمک است. به منظور ثبت سفارش تعویض گلس ال سی دی گوشی گلکسی اس 8 پلاس توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.  

بیشتر بخوانید:

قطعات اس 8 پلاس

گلس اس 8 پلاس

شیشه ال سی دی s8 plus

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ