تایید عرضه Nord 2 توسط وان‌پلاس

نسخه اصلی OnePlus Nord در ژانویه سال گذشته معرفی شد و در ماه شهریور سال پیش در دسترس قرار گرفت. حالا بعد از گذشت تقریبا 9 ماه، اطلاعات زیادی نیز درباره یک نسخه جایگزین منتشر نشده است اما این به این معنی نیست که نسخه بعدی در کا رنیست. در واقع وان‌پلاس به تازگی اطلاعاتی درباره نسخه بعدی نورد با نام Nord2 را در بخش سوالات متداول Stadia Premiere Edition که در انگلستان، آلمان و فرانسه در حال اجرا است، منتشر کرده است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید خود متن گویای هر آن چیزیست که باید بدانیم. با توجه به متنی که در سایت آمده است لیستی از گوشی‌هایی که در این مراسم معرفی می‌شوند آمده است. از آنجایی که این مراسم تا 30 دسامبر یعنی هفته اول دی ماه جاری خواهد بود، مشخص می‌شود Nord2 تا این تاریخ در دسترس خواهد بود. در غیر این صورت این شرکت چینی نام گوشی جدید سری نورد را در این لیست قرار نمی‌داد.

اطلاعاتی که تا کنون درباره Nord2 شنیده‌ایم حاکی از آن است که این گوشی به پردازنده MediaTek Dimensity 1200 مجهز خواهد بود. البته نمی‌توان روی این شایعات حساب زیادی باز کرد زیرا تا پیش از این هم شایعات زیادی درباره عدم بکارگیری پردازنده‌های کوالکام در گوشی‌های وان‌پلاس به گوش می‌رسید اما در واقع این اتفاق نیافتاد.

نکته‌ای که قطعی است معرفی گوشی جدید Nord2 در آینده‌ای نزدیک و عرضه آن تا در‌ماه سال جاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باید منتظر خبر رسمی شرکت چینی باشیم تا زمان عرضه و مشخصات نورد 2 را منتشر کند.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments