بهترین گوشی مخصوص بانوان

بهترین گوشی مخصوص بانوان

خانم‌ها تقریباً در تمام زمینه‌ها سخت‌پسند هستند. فرقی نمی‌کند مسئله خرید زیورآلات باشد، یا لوازم آرایش، لباس، یا هرچیز دیگری. خانم‌ها همیشه معیارهای خودشان را دارند. بهترین گوشی برای بانوان باید طراحی زیبا و چشمگیر با رنگ‌بندی هیجان‌انگیزی داشته باشد. شاید بتوان گفت دوربین گوشی بیشترین کاربرد را در میان بانوان دارد، بنابراین نه‌تنها طراحی، بلکه گوشی مورد نظر یک خانم هم باید از مشخصات قدرتمندی برخوردار باشد. ممکن است بانوان زمان زیادی را پای گوشی بگذرانند، بنابراین خوش‌دست بودن گوشی هم یکی از نکاتی‌ست که حین بررسی طراحی گوشی باید درنظر داشت. در کنار تمامی این موارد، از آنجایی که خانم‌ها معمولاً فراموش می‌کنند برنامه‌های درحال اجرا را ببندند، ظرفیت RAM گوشی اهمیت بالایی پیدا می‌کند.  

گوشی مخصوص بانوان باید از چه ویژگی‌هایی برخوردار باشد؟

  • بهترین گوشی مخصوص بانوان باید حافظه بالایی داشته باشد تا ظرفیت ذخیره فایل‌ها، تصاویر و موزیک‌های فراوان را داشته باشد.
  • باید عملکردش به‌طور میانگین خوب باشد تا هرلحظه هنگ نکند.
  • باید حداقل ظرفیت برای 2 سیم‌کارت داشته باشد.
  • باید پردازش خوبی برای گشت و گذار در اینترنت داشته باشد. همچنین داشتن یک نمایشگر باکیفیت برای تماشای عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده هم مهم است. 
  • از آنجایی که خانم‌ها به مکالمات تلفنی طولانی و گذراندن زمانی زیادی در شبکه‌های مجازی مشهور هستند، پس باتری بهترین گوشی مخصوص بانوان باید حداقل 3500 میلی‌آمپر ظرفیت داشته باشد تا بتواند از پس برآورده کردن انتظارات یک دختر بربیاید. 

 

بهترین گوشی مخصوص خانم‌ها

  • گوشی Apple iPhone SE (نسل دوم)

اپل همیشه با نوآوری‌هایش صنعت گوشی‌های هوشمند را شوکه می‌کند. این‌بار اپل در سال 2020 این شوک را توسط معرفی نسخه جدید iPhone SE (نسل دوم) به صنعت وارد کرد. استفاده از گوشی‌های iPhone همیشه لذت‌بخش است. چرا که اپل یک اکوسیستم به‌وجود آورده است و همه می‌خواهند بخشی از آن باشند. اپل بسیار هوشمندانه شما را با کلاس و کیفیت ساخت بالایش تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. اپل در ساخت نسل جدید گوشی‌های iPhone SE از چیپ‌ست A13 برای بهبود عملکرد استفاده کرده است.

دوربین‌های آیفون هم در دنیا مشهورند. تصاویری که با دوربین پشت 12 مگاپیکسلی این گوشی ثبت شده است با تصاویر دوربین‌های 32 مگاپیکسلی گوشی‌های میان‌رده قابل مقایسه است. پردازنده‌ی 6 هسته‌ای (2.65 GHz) این گوشی توسط سیستم‌عامل iOS v13.0، ظرفیت RAM 3 گیگابایتی و حافظه غیرقابل ارتقاء 64 گیگابایتی پشتیبانی می‌شود. باتری این گوشی 1821 میلی‌آمپر ظرفیت دارد، اما صفحه نمایش 4.7 اینچی آن باعث می‌شود باتری iPhone SE فراتر از انتظار ظاهر شود. اپل سعی کرده است با قابلیت‌هایی از قبیل ضدآب بودن، خوش‌دست بودن و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، خلاءهای قابل مشاهده در این گوشی را پر کند. طراحی این گوشی طوریست که می‌توان به‌آسانی با یک دست با آن کار کرد. همین ویژگی به‌علاوه‌ی اعتبار اپل باعث شده است که دخترها عاشق این گوشی بشوند.

بخرید اگر…

  • یک گوشی آیفون جدید با ارزش خرید بالا می‌خواهید
  • می‌خواهید از این گوشی تا چند سال استفاده کنید.
  • یک گوشی سبک و کم‎‌وزن می‌خواهید.
  • گوشی Google Pixel 3

باتری گوشی Google Pixel 3 ظرفیتی معادل 3000 میلی‌آمپر دارد. رزولوشن دوربین پشتی آن 12.2 مگاپیکسل و رزولوشن دوربین دوگانه سلفی آن 8 مگاپیکسل است. در کنار این‌ها، گوشی Google Pixel 3 از 4 گیگابایت حافظه RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. Google Pixel 3 از پردازنده 8 هسته‌ای 64 بیت Qualcomm Snapdragon 670 2.5 GHz استفاده می‌کند. تمامی این مشخصات توانسته‌اند گوشی Google Pixel 3 را به یک گوشی پرکاربرد و کارآمد تبدیل کنند. 

بخرید اگر…

  • یک گوشی میان‌رده قدرتمند می‌‍خواهید
  • به‌دنبال یک گوشی با دوربین خارق‌العاده هستید
  • گوشی Apple iPhone XR

مقرون‌به‌صرفگی عاملی است که باعث شده است شاهد غیاب مدل‌های جدیدتر iPhone باشیم. “یک iPhone درنهایت یک iPhone است، فرقی نمی‌کند که کدام مدل باشد.” اگر شما هم این‌طور فکر می‌کنید و به‌دنبال یک گوشی مقاوم، با باتری قدرتمند و مشخصات مناسب می‌گردید، گوشی iPhone XR بهترین گزینه است. کیفیت نمایشگر، دوربین و پردازنده‌ی این گوشی با یکدیگر موازی نیستند. ابعاد نمایشگر گوشی iPhone XR 6.10 اینچ، و رزولوشن آن 828 × 1792 پیکسل است. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت است. اپل برای دوربین اصلی این گوشی، یک لنز قدرتمند 12 مگاپیکسلی تدارک دیده است. خلاصه بگویم، در این محدوده قیمت بهتر از این گوشی نخواهید یافت. گوشی iPhone XR در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز، زرد، قرمز و سفید روانه‌ی بازار شده است. گوشی iPhone XR برای خانم‌ها یک گوشی بسیار دلچسب خواهد بود.

بخرید اگر…

  • یک گوشی آیفون با قیمت پایین می‌خواهید.
  • به‌دنبال یک گوشی شیک و زیبا می‌گردید.
  • کاربرد به‌خصوصی جز گشت و گذار در اینترنت، موسیقی گوش دادن، و بازی‌های ساده از گوشی ندارید.
  • گوشی Xiaomi Mi 10

شرکت شیائومی به‌سرعت درحال ترقی است، و گوشی‌هایی مانند Mi 10 دلیل این پیشرفت هستند. گوشی Mi 10 یک گوشی رده‌بالا از برند شیائومی است که عملکرد یک گوشی پرچمدار را در اختیار کاربرش قرار می‌دهد. شیائومی قیمت بسیار منصفانه‌ای برای این گوشی تنظیم کرده است و واقعاً امکان ندارد این گوشی بتواند کاربرش را ناامید کند. گوشی Xiaomi Mi 10 با پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 و رابط کاربری MIUI 11 یکی از بهترین ترکیبات سخت‌افزاری در میان گوشی‌های هم‌قیمت خودش را ارائه می‌دهد. زیبایی، طراحی و لبه‌های خمیده نمایشگر 6.67 اینچی E3 AMOLED، از بارزترین ویژگی‌های بصری این گوشی به‌شمار می‌آیند. این گوشی در دو نسخه موجود است. ظرفیت RAM هردوی این نسخه‌ها 8 گیگابایت است، اما حافظه داخلی یکی 128 و دیگری 256 گیگابایت است. گوشی Mi 10 شیائومی در دو رنگ سبز و طوسی به بازار عرضه شده است.
لنز اصلی این گوشی رزولوشن 108 مگاپیکسلی دارد و می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 4K ضبط کند. Mi 10 شیائومی باتری بسیار قدرتمندی دارد. ظرفیت این باتری چیزی معادل 4780 میلی‌آمپر است. دوربین حرفه‌ای، صفحه نمایش شفاف، بدنه‌ی گلس، طراحی خمیده، باتری قوی و شارژ سریع، سخت‌افزار قدرتمند و… همگی درکنار هم توانسته‌اند به‌نوعی این گوشی را به بهترین گ.شی مخصوص بانوان تبدیل کنند.

بخرید اگر…

  • یک گوشی با قیمت کم و کارایی بالا می‌خواهید.
  • بازی کردن با گوشی برایتان در اولویت است.
  • عاشق تماشای ویدیو با گوشی هستید.
  • گوشی Galaxy A31 Samsung

پنل پشتی گوشی Galaxy A31 سامسونگ بافت بسیار زیبایی دارد و مطمئناً توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد. طراحی پنل پشتی گوشی A31 واقعاً چشم‌نواز است و بدون شک می‌تواند انتظارات هرخانمی را برآورده کند. پنل جلویی این گوشی شامل یک نمایشگر Super AMOLED و دوربین سلفی‌ای می‌شود که به شیوه‌ی ناچ بالای صفحه نمایش جا خوش کرده است. تجربه‌ی کار با این گوشی به‌لطف باتری 5000 میلی‌آمپری و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ در نمایشگر می‌تواند تجربه‌ی بسیار دلچسبی باشد. این گوشی در سه رنگ به بازار عرضه شده است مشکی، آبی و سفید. صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی توانسته است آن را به یک انتخاب خوب برای بازی و تماشای فیلم تبدیل کند.
چه کسی از ثبت تصاویر زیبا بدش می‌آید؟ خب، گوشی گلکسی A31 برای این‌ کار هم ایده‌آل است. دوربین عقب 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این گوشی تصاویر فوق‌العاده‌ای برای شما ثبت خواهند کرد. با 6 گیگابایت حافظه RAM و پردازنده 8 هسته‌ای این گوشی دیگر نگرانی‌ای از بابت عملکرد آن باقی نمی‌ماند. این گوشی از یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار است که می‌توان با استفاده از کارت حافظه MicroSD آن را تا 512 گیگابایت هم افزایش داد.

بخرید اگر

  • یک گوشی سامسونگ با باتری قدرتمند می‌خواهید.
  • طراحی گوشی برای شما مهم است.
  • بودجه زیادی ندارید اما عملکرد گوشی برایتان مهم است.
  • گوشی Samsung Galaxy S10

گوشی Samsung Galaxy  S10 یکی از پرچمداران دو سال گذشته‌ی سامسونگ بود. گوشی Galaxy S10 سامسونگ می‌تواند به‌نوعی بهترین گوشی مخصوص بانوان به‌حساب بیاید. این گوشی از پردازنده Exynos 9 سری 8920 SoC استفاده می‌کند و از یک نمایشگر پویا AMOLED با حسگر تشخیص اثر انگشت فراصوت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. گوشی Samsung Galaxy S10 از نقاط قوت بسیاری برخوردار است. برای مثال می‌توان به ضدآب بودن، شارژ سریع، شارژر بی‌سیم، محافظ Gorilla Glass 6 و… اشاره کرد. این گوشی یکی از بهترین‌ گوشی‌ها برای بانوان است.

بخرید اگر…

  • عاشق عکاسی هستید و کیفیت دوربین گوشی برایتان مهم است.
  • به‌دنبال یک گوشی با ظاهر خاص و لبه‌های خمیده هستید.
  • یک گوشی پرچمدار اما با قیمت پایین می‌خواهید.
  • گوشی Redmi K20 Pro

این برای بار دوم است که شیائومی در این لیست حضور می‌یابد، اما این‌بار با یک گوشی متفاوت. گوشی Redmi K20 Pro شیائومی با RAM 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی‌اش به‌آسانی دل کاربران را می‌برد. این گوشی از ترکیب لنزهای جذابی بهره می‌برد. این لنز‌ها شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 13 مگاپیکسلی می‌باشد. گوشی Redmi K20 Pro یک گوشی فوق‌الهاده برای بانوان است. باتری این گوشی با ظرفیت 4000 میلی‌آمپری‌اش می‌تواند تا 2 روز دوام بیاورد. نمایشگر 6.2 اینچی Redmi K20 Pro توسط یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 730 پشتیبانی می‌شود. این گوشی در رنگ‌های بسیار متنوعی عرضه شده است، بنابراین مطمئن باشید که بالاخره یکی از این رنگ‌ها می‌تواند باب سلیقه‌ی همسرتان باشد.

بخرید اگر…

  • گوشی‌ای با ارزش خرید بالا نسبت به قیمتش می‌‎خواهید.
  • گوشی‌ای با ظاهری به‌خصوص و دلنشین می‌خواهید.
  • دوربین گوشی برایتان اهمیت دارد.
  • گوشی Realme 6 Pro

Realme برندی است که سعی دارد سری میان سرها درآورد، بنابراین اگر به‌دنبال یک گوشی خاص هستید می‌توانید این گزینه را در نظر داشته باشید. یک صاعقه روی پنل پشتی گوشی Realme 6 Pro لیزرکاری شده‌ است و با تابش نور به آن، شمایل درخشان صاعقه را روی گوشی خود خواهید دید؛ بنابراین بی‌دلیل نیست که به مدل آبی آن، “آبی صاعقه‌ای” می‌گویند. حسگر اثر انگشت با ظرافت به‌خصوصی روی لبه‌های کناری گوشی کارگذاشته شده است تا دسترسی به آن آسان‌تر باشد. Realme برای بالاتر بردن وضوح و کیفیت تصاویر سلفی، این‌بار دو لنز برای دوربین سلفی تعبیه کرده است. حال می‌خواهم راجع به نمایشگر این گوشی صحبت کنم. اگر به‌دنبال یک تجربه‌ی بصری لذت‌بخش هستید بهتر است به هیج‌وجه این گوشی را از دست ندهید. نمایشگر گوشی Realme 6 Pro نرخ تازه‌سازی‌ای معادل 90 Hz دارد؛ این نرخ تازه‌سازی هماهنگی فوق‌العاده‌ای با صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی دارد. قدرت پردازنده Snapdragon 720، RAM 6 گیگابایتی و باتری 4300 میلی‌آمپری این گوشی به‌همراه شارژر سریع 30 واتی‌اش باعث شده‌اند که این گوشی به یک انتخاب فوق‌العاده هم برای بانوان و هم برای آقایان تبدیل شود.

بخرید اگر…

  • طراحی و ظاهر گوشی برایتان اهمیت دارد.
  • عملکرد روان و هنگ نکردن گوشی برایتان مهم است.
  • استفاده زیادی از دوربین سلفی‌تان دارید.
  • گوشی LG G8s ThinQ

این گوشی LG زیر 500 دلار قیمت دارد و نمایشگری به بزرگی 6.2 اینچ به کاربرانش ارائه می‌دهد. حافظه داخلی 128 گیگابایتی و RAM 6 گیگابایتی این گوشی یکی از مهم‎‌ترین نقاط قوت آن هستند. گوشی LG G8s ThinQ از سه لنز مختلف روی پنل پشتی‌اش بهره می‌برد. دوربین این گوشی متشکل از لنز اصلی با رزولوشن 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.6، لنز واید با رزولوشن 13 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.4، و یک لنز تله‌فوتو با رزولوشن 12 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/2.6 می‌باشد. LG برای سلفی‌های شما یک دوربین جلوی دوگانه تدارک دیده است. لنز اصلی دوربین سلفی رزولوشنی 9 مگاپیکسلی دارد و گشودگی دیافراگم آن f/1.9 است. قابلیت ToF دوربین سلفی این گوشی موجب شده است که بتوانید سلفی‌های بی‌نظیری ثبت کنید. سیستم‌عامل گوشی Android Pie 9 است. اما اصلی‌ترین مشخصه‌ی این گوشی منحصر به‌فرد، پردازنده‌ی 2.8 GHz هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 855 (7 nm) آن است. ظرفیت باتری گوشی LG G8s ThinQ، 3550 میلی‌آمپر است؛ بنابراین می‌توان با خیال راحت یک روز کامل از گوشی استفاده کرد.

بخرید اگر…

  • یک گوشی ضدآب با کیفیت ساخت بالا می‌خواهید
  • یک گوشی با صفحه نمایش شفاف و باکیفیت می‌‍خواهید
  • گوشی OPPO Reno 2Z

نمایشگر گوشی Oppo Reno2 Z، یک نمایشگر 6.53 اینچی FHD+ AMOLED با رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل و نسبت صفحه به بدنه‌ی 19.5:9 است. پنل پشتی Oppo Reno2 Z شامل یک فلش  LED، یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی با گشودگی دیافراگم f/1.7، یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی با میدان دید 119 درجه‌ای و گشودگی دیافراگم f/2.2، یک لنز مونوکروم 2 مگاپیکسلی، و یک حسگر تشخیص عمق میدان 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 می‌شود. دوربین گوشی Oppo Reno2 Z به قابلیت‌های CAF (فوکوس خودکار کنتراست) و PADF (فوکوس خودکار با تشخیص مرحله‌ای) هم مجهز است. خانم‌ها عاشق دوربین سلفی این گوشی خواهند شد. دوربین سلفی این گوشی رزولوشنی برابر 16 مگاپیکسل دارد. این لنز را هیچ‌کجای پنل جلویی Oppo Reno2 Z نخواهید یافت، چرا که این دوربین به‌شیوه پاپ‌آپ جاگذاری شده است؛ یعنی دوربین سلفی روی قطعه‌ای درون گوشی کارگذاشته شده است، زمانی‌که می‌خواهید عکس سلفی بگیرید این قطعه از بالای گوشی بیرون می‌آید. بسیار شیک و خاص. 

بخرید اگر…

  • از آن دسته افرادی هستید که عاشق فیلم دیدن با گوشی‌شان هستند
  • گوشی‌ای با کیفیت ساخت بالا می‌خواهید
  • عکس‌های سلفی زیادی می‌گیرید اما در عین حال دوست دارید نمایشگر گوشی‌تان نسبت زیادی به بدنه داشته باشد

 

جمع‌بندی

اگر انتخاب با من بود، گوشی‌های آیفون و گوشی شیائومی را نسبت به دیگر گزینه‌های معرفی شده ترجیح می‌دادم. طراحی و ظاهر زیبای این گوشی‌ها تحسین تمام کاربران آن‌ها را به خود جلب خواهد کرد. این گوشی‌ها بدون شک بهترین گوشی‌های مخصوص بانوان باکلاس هستند. بااین‌حال اگر می‌خواستید سراغ گزینه‌ای بروید که قیمت مناسب‌تری داشته باشد، می‌توانید گوشی‌های Pixel، Realme و Redmi شیائومی را در نظر داشته باشید. 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments