بهترین گوشی‌های ساده بازار زیر ۱ میلیون – اردیبهشت ۱۴۰۰

بهترین گوشی ساده

درست است که دنیا، دنیای گوشی‌های هوشمند با صفحه بزرگ و لمسی است اما هنوز هم افرادی هستند که طرفدار گوشی‌های ساده باشند! گوشی ساده حس و حال قدیمی و نوستالژی برای ما دارد. اگر استفاده شما از تلفن همراه فقط برای تماس گرفتن و ارسال پیام است شاید بهتر باشد یک گوشی ساده بخرید. بدین ترتیب هم تجربه کاربری ساده و روانی خواهید داشت و هم پول بسیار کمتری برای خرید گوشی پرداخت می‌کنید! در این مطلب می‌خواهید بهترین گوشی‌های ساده بازار با قیمت کمتر از 1 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

گوشی ساده ‌اُرُد مدل 105C

اولین و ارزان‌ترین گوشی لیست ما و احتمالا بازار، گوشی اُرُد مدل 105C است. اُرُد یک برند ایرانی است که در ساخت گوشی‌های ساده، ارزان و باکیفیت تخصص دارد. اُرُد 105 سی یک گوشی ساده با صفحه‌نمایش 1.8 اینچی رنگی است. این صفحه‌نمایش قابلیت نمایش 64 هزار رنگ را با رزولوشن  128×160  دارد. پردازنده مرکزی این گوشی ساده، SC6533 است که با حافظه داخلی 64 مگابایت و رم 32 مگابایت انجام کارهای ساده را برای شما ممکن می‌کند. البته این گوشی از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 8 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی ساده

ویژگی‌های دیگر این گوشی ساده، پشتیبانی از 2 سیم‌کارت، بلوتوث نسخه 2، فناوری 2G و چراغ‌قوه هستند. کیبورد این گوشی نیز به حروف فارسی مجهز شده تا بتوانید بدون دردسر برای دوستانتان پیامک ارسال کنید. درمجموع اگر دنبال یک گوشی ساده، ارزان و کار راه‌انداز هستید، این گوشی گزینه خوبی برای شماست.

حدود قیمت 320,000 تومان

گوشی ساده نوکیا 105 نسخه 2019

نوکیا 105 ساده‌ترین گوشی شرکت محبوب نوکیا است. این گوشی برای آن‌هایی طراحی ‌شده است که از گوشی خودشان فقط 2 چیز می‌خواهند؛ برقراری تماس صوتی و ارسال پیامک! خوشبختانه این گوشی توقع شما در این زمینه‌ها را برآورده خواهد کرد. این گوشی وزن کم 73 گرمی دارد و از صفحه‌نمایش 1.77 اینچی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش رنگی نیز قابلیت نمایش 64 هزار رنگ را دارد.

گوشی ساده نوکیا

تنها راه ارتباطی این گوشی شبکه 2G است که برای برقراری تماس و ارسال پیامک کاملا مناسب است. البته این گوشی از دو سیم‌کارت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند که ویژگی خوب و کاربردی است. نوکیا 105 صفحه‌کلید مناسبی برای ارسال پیامک دارد که از حروف فارسی نیز پشتیبانی می‌کند باطری این گوشی ساده نیز به‌راحتی تا 14 ساعت مکالمه را پشتیبانی می‌کند.

حدود قیمت 390,000 تومان

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 5G بازار 2021

جی‌ال‌ایکس ZOOM ME C43

برویم سراغ یک گوشی دیگر ایرانی! گوشی جی‌ال‌ایکس زوم یک گوشی ساده ایرانی است که امکانات نسبتا خوبی دارد. صفحه‌نمایش 2.4 اینچی این گوشی از دو مدل قبلی بزرگ‌تر است که خواندن و ارسال پیامک را آسان‌تر می‌کند. این گوشی از دو سیم‌کارت هم‌زمان نیز روی شبکه 2G پشتیبانی می‌کند. 16 مگابایت حافظه داخلی و 16 مگابایت حافظه رم برای انجام کارهای معمولی و روزمره کافی است؛ هرچند شما می‌توانید آن را 16 گیگابایت افزایش دهید.

بهترین گوشی ساده

ویژگی‌ جذاب این گوشی پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون است که برای دوستداران موسیقی عالی است. علاوه بر این وجود یک دوربین برای گرفتن عکس امکانات بی‌نظیر این گوشی را کامل می‌کند.

حدود قیمت 430,000 تومان

گوشی ساده سامسونگ B310E

سامسونگ در بازار گوشی‌های ساده نیز حرفی برای گفتن دارد! گوشی سامسونگ B310E یک گوشی دو سیم‌کارت از سامسونگ است به یک نمایشگر رنگی 2 اینچی با فناوری TFT مجهز شده است. این نمایشگر قابلیت نمایش طیف 64 هزار رنگ را دارد و از رزولوشن 160 در 128 پیکسل پشتیبانی می‌کند. ابعاد مناسب در کنار وزن پایین باعث شده این گوشی ساده به‌راحتی در جیب شما قرار بگیرد.

گوشی ارزان سامسونگ

کیبورد مناسب با حروف فارسی برای آن‌هایی که دوست دارند به سبک قدیمی و کلاسیک پیامک بفرستند کاملا مناسب است. از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به جک 3.5 میلی‌متری هدفون برای گوش دادن به موسیقی، رادیو FM و پشتیبانی از کارت حافظه تا 16 گیگابایت اشاره کرد.

حدود قیمت 549,000 تومان

نوکیا 125 نسخه 2020

نوکیا سلطان بلامنازع گوشی‌های ساده در بازار است. برای همین جای تعجب ندارد که بازهم یک گوشی ساده نوکیا دیگر در لیست ما باشد. نوکیا 125 یک گوشی ساده خوش‌ساخت و جذاب برای آن‌هایی است که دنبال سادگی و کارایی هستند. این گوشی از یک صفحه‌نمایش 2.4 اینچی با تراکم پیکسلی بالا بهره می‌برد. حافظه داخلی این گوشی 4 مگابایت است و متاسفانه امکان افزایش آن از طریق کارت حافظه وجود ندارد که نکته خوبی نیست!

این گوشی از 2 سیم‌کارت (هم‌زمان یکی فعال) پشتیبانی می‌کند. از امکانات دیگر آن می‌توان به جک هدفون، چراغ‌قوه و باطری با ظرفیت بالا اشاره کرد که می‌تواند چند روز دوام بیاورد. نکته مثبت این گوشی پشتیبانی از شبکه 3G است.

حدود قیمت 610,000 تومان

ارد امپایر 2020

لیست ما یک گوشی خوش استایل نیز دارد. گوشی ساده امپایر 2020 از برند ارد، ظاهری متفاوت از بقیه گوشی‌های این لیست دارد. این گوشی از یک نمایشگر 1.7 اینچی TFT بهره می‌برد. از 2 سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و از شبکه 3G نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی مهم این گوشی ظاهر زیبای آن است که می‌تواند توجه خیلی‌ها را به خودش جلب کند.

ارد امپایر 2020

اما ظاهر زیبا تنها ویژگی این گوشی نیست؛ این گوشی ساده به دوربین VGA مجهز شده تا بتواند برای شما عکاسی نیز بکند. در کنار آن وجود رادیو FM نیز یک ویژگی برجسته امپایر 2020 است.

حدود قیمت 694,000 تومان

گوشی ساده نوکیا 216

گوشی ساده نوکیا 216 یک گوشی جذاب با امکانات فراوان است. نوکیا 216 از نمایشگری 2.4 اینچی از نوع LCD‌ بهره می‌برد که در ساخت آن از فناوری‌ TFT‌ بهره گرفته‌شده است. این نمایشگر می‌تواند 64 هزار رنگ را نمایش دهد و با‌ توجه به ابعادش، تراکم پیکسلی 167 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر بکشد. این گوشی برای طرفداران گوشی‌های ساده یک پرچم‌دار محسوب می‌شود! زیرا در کنار تمام امکاناتی که همه گوشی‌های ساده دارند، ویژگی‌هایی ارائه می‌دهد که در این رنج قیمت بی‌نظیر است.

 

این گوشی ساده نوکیا هم یک دوربین اصلی دارد هم یک دوربین سلفی! در کنار این ویژگی جذاب شما با این گوشی می‌توانید به اینترنت 2G نیز متصل شوید! رادیو FM و بلوتوث نیز از دیگر امکانات این گوشی ساده نوکیاست.

حدود قیمت 769,000 تومان

انرژی E241s انرجایزر

این گوشی درست است که ظاهر یک گوشی ساده را دارد اما در باطن همه امکانات گوشی‌های هوشمند را دارد! گوشی Energy E241S به نمایشگری 2.4 اینچی مجهز شده که از نوع LCD‌ است و در ساخت آن از فناوری‌ TFT‌ بهره گرفته شده است. این گوشی جذاب قابلیت پشتیبانی از اینترنت 4G را دارد! بیشتر برنامه‌های کاربردی مثل گوگل مپ، جیمیل، واتساپ و یوتیوب روی آن نصب می‌شود و با پردازنده 2 هسته‌ای و 512 مگابایت حافظه رم، تجربه بسیار خوبی از یک گوشی ساده با امکانات بروز را برای شما رقم می‌زند.

انرژی E241s انرجایزر

این گوشی از بلوتوث نسخه 2.1 بهره می‌برد، جک هدفون دارد و از رادیو FM نیز پشتیبانی می‌کند. برخلاف بسیاری از گوشی‌های ساده در Energy E241S دوربین سلفی وجود دارد و روی قاب پشتی آن سنسوری از نوع VGA نقش دوربین اصلی را ایفا می‌کند.

حدود قیمت 859,000 تومان

گوشی ساده نوکیا 5310

اما آخرین گوشی ما بازهم گوشی ساده نوکیا مدل 5310 است. این گوشی ساده قیمت بالاتری نسبت به گوشی‌های دیگر این لیست دارد اما امکانات بیشتری نسبت به آنها ارائه نمی‌دهد! قیمت این گوشی بیشتر به خاطر کیفیت ساخت بالا و باطری بزرگ آن است. این گوشی یک نمایشگر 2.4 اینچی از نوع LCD دارد. صفحه‌کلید آن مانند دیگر گوشی‌های ساده نوکیا استاندارد است و حروف فارسی دارد.

 

باطری این گوشی به نسبت دیگر گوشی‌های ساده بزرگ‌تر است و ظرفیت 1200 میلی‌آمپر دارد. این گوشی نیز برای ثبت تصاویر از یک دوربین VGA بهره می‌برد. رادیو FM، بلوتوث و جک هدفون نیز از دیگر امکانات این گوشی است.

حدود قیمت 1 میلیون تومان

گوشی‌های قدیمی اما جدید!

در لیست بهترین گوشی‌های ساده بازار با قیمت زیر 1 میلیون گوشی‌های زیادی معرفی کردیم. از گوشی‌های ساده نوکیا گرفته تا سامسونگ. گوشی‌های با دوربین سلفی و اینترنت 4G و گوشی‌های واقعا ساده که فقط برای تماس گرفتن ساخته شده‌اند! اگر شما هم گوشی ساده و خوبی سراغ دارید که فکر می‌کنید می‌تواند در این لیست باشد، آن را در بخش نظرات معرفی کنید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments