بهترین آنتی ویروس اندروید در سال ۲۰۲۲

بهترین آنتی ویروس اندروید در سال 2022

در اینجا بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید برای محافظت از دستگاه و حریم خصوصی شخصی شما وجود دارد

 

اگر از یک دستگاه اندرویدی استفاده می کنید، به یکی از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید برای محافظت از تلفن یا لپتاپ خود در برابر برنامه های خراب و سایر انواع بدافزارها نیاز دارید.

 

انتخاب های شما به دور از محدودیت هستند. بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید نه تنها تشخیص و پیشگیری بدافزار درجه یک را ارائه می دهند، بلکه طیف وسیعی از ویژگی های حریم خصوصی و ضد سرقت موبایل   را ارائه می دهند. برخی از این برنامه ها خدماتشان رایگان و برخی نیاز به هزینه دارند.

پیشنهاد می کنیم!

پیشنهاد می کنیم اگر نمی خواهید برای خرید آنتی ویروس هزینه کنید مقاله  بهترین آنتی ویروس رایگان را مطالعه کنید.

 

بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید می توانند از مخاطبین و سایر داده های شما نسخه پشتیبان تهیه کنند، تلفن یا تبلت شما را در صورت سرقت  از طریق GPS ردیابی کنند، با دوربین دستگاه عکسی از دزد گوشی بگیرند و حتی از ساعت هوشمند Wear OS شما برای تعیین مکان گوشی خود استفاده کنند.

 

ما بزرگ‌ترین نام‌های محافظت از آنتی‌ویروس موبایل – Avast، Bitdefender، Kaspersky، ESET، McAfee، Norton و حتی خود گوگل را گردآوری کرده‌ایم و برنامه‌های اندرویدی آن‌ها را بر اساس راه‌اندازی، رابط، قابلیت استفاده، ویژگی‌های اضافی و البته، رتبه‌بندی کرده‌ایم.

 

برای سنجش حفاظت امنیتی، از داده‌های AV-Test استفاده کردیم، یک آزمایشگاه مستقل آلمانی که اکثر برنامه‌های امنیتی اصلی را بر اساس توانایی آنها در شناسایی بدافزارهای روز صفر و سایر تهدیدات اخیر رتبه‌بندی می‌کند. ما همچنین از برنامه Geekbench 4 برای اندازه گیری تأثیر این برنامه ها بر عملکرد کلی اندروید استفاده کردیم.

در بهترین آنتی ویروس اندروید به دنبال چه چیزی باشیم؟

هنگامی که به دنبال یک آنتی ویروس برای Chromebook هستید، بیشتر معیارهایی که برای سایر پلتفرم‌ها اعمال می‌شود در اینجا نیز مرتبط هستند.

برنامه اندرویدباید مطمئن شوید که این سرویس واقعاً یک برنامه برای اندروید دارد. و حتی اگر اینطور باشد، باز هم به این معنی نیست که باید فورا آن را دانلود کنید، بررسی کنید که آیا برنامه Android آنها در سطح کیفی بقیه مجموعه قرار دارد یا خیر.

امتیازات آزمایشگاه بدافزار مطمئن شوید که سرویس انتخابی شما در حذف بدافزار خوب است. اکثر آزمایشگاه‌های مستقل بدافزار آزمایش‌های ماهانه انجام می‌دهند و نتایج خود را منتشر می‌کنند. مانند AV-test

امکاناتشما می توانید بدون ویژگی های اضافی امنیت موبایل خود را تضمین کنید. اما بودن امکانات اضافی می تواند کمک بهتری در امنیت بکند. به شرطی که امکانات بیشتر موجب گران شدن محصول نشود

پشتیبانی مشتریاگر با مشکل مواجه شدید، همیشه خوب است بدانید که کسی به شما کمک می کند. پشتیبانی خوب مشتری تضمین می کند که همیشه کسی برای تکیه کردن وجود دارد.

قیمتاگر مطمئن نیستید چه چیزی به دست می آورید، خرج کردن بیش از حد آسان است. در خریدهای خود هوشمندانه عمل کنید و پول خود را برای خدمات آنتی ویروس ضعیف هدر ندهید.

بهترین آنتی ویروس اندروید در سال 2022

بهترین برنامه های آنتی ویروس برای اندروید ارزش بیشتری را برای جدول به ارمغان می آورند. جدا از محافظت از بدافزار، آنها ابزارهای ضد سرقت، ردیابی تلفن و VPN را ارائه می دهند. در اینجا تعدادی از بهترین های موجود در بازار آورده شده است:

1. Norton Mobile Security

نسخه رایگان: خیر
برنامه اختصاصی اندروید: بله
VPN شامل: خیر (در برنامه جداگانه موجود است)
پشتیبانی در ایران خلیلی ضعیف

نورتون سال هاست که یکی از بهترین سرویس های آنتی ویروس بوده است. قرار گرفتن محصول آنها در لیست ما عملاً یک محصول اصلی است.

با این حال، این بسیار بیشتر از آنتی ویروس معمولی شما برای موبایل است. حفاظت نورتون از سه حوزه کلیدی مراقبت می کند: امنیت، هویت و حریم خصوصی.

بخش امنیتی به اسکن بدافزار در تلفن همراه شما می‌پردازد ، زمانی که سیستم‌عامل Android شما دارای آسیب‌پذیری است به شما اطلاع می‌دهد و هنگام پیوستن به شبکه‌های ناامن به شما اطلاع می‌دهد. هنگامی که به نقاط اتصال Wi-Fi عمومی وصل می شوید، بیشترین کاربرد را دارد.

Web Protection از بازدید از وب‌سایت‌های آلوده به بدافزار جلوگیری می‌کند . نورتون به طور مداوم لیست سیاه را به روز می کند و سایت های موجود در آن به سادگی بارگیری نمی شوند. این به طور موثر هر آسیبی را که ممکن است ایجاد شود خنثی می کند.

همچنین هشدار برنامه‌ای وجود دارند که نصب‌های Google Play شما را اسکن می‌کنند و در مورد برنامه‌های بالقوه خطرناک به شما هشدار می‌دهند . می‌توانید اسکن‌های خودکار را تنظیم کنید که در پس‌زمینه انجام شوند. مثلاً وقتی می‌خوابید و گوشی‌تان را روی میز خواب می‌گذارید.

پشتیبانی آن در ایران خیلی ضعیف است زیرا این برنامه در کشور ایران تحریم و هیچ نماینده فعالی در کشور ندارد و اگر سایتی در ایران محصولات نورتون را بفروشد قیمت آن بسیار گران است.

در نهایت، حفاظت از حریم خصوصی وجود دارد که بیشتر با VPN ها سروکار دارد . به خاطر داشته باشید که باید این برنامه را جداگانه دانلود و نصب کنید. همین امر در مورد مدیریت رمز عبور و کنترل‌ والدین نیز صدق می‌کند .

اشکال اصلی نورتون قیمت گذاری آنهاست. هیچ نسخه رایگانی وجود ندارد و اشتراک تا حدودی گران است.

مزایا

  • اسکن عمیق بدافزار
  • امنیت شبکه
  • کنترل های والدین
  • فیلترهای وب
  • در مورد برنامه های خطرناک هشدار می دهد

معایب:

  • بدون نسخه رایگان
  • تا حدودی گران است
  • پشتیبانی ضعیف در ایران

2. ESET Mobile Security

نسخه رایگان: بله
برنامه اختصاصی اندروید: بله
VPN شامل: خیر
پشتیبانی در ایران: عالی

تا آنجا که آنتی ویروس های اندرویدی پیش می رود، ESET کنجکاوترین نمایشگاه است. مطمئناً این یکی از پیشرفته ترین سوئیت های موجود در بازار امروز است.

به طور طبیعی، اسکنر ویروس بخش بزرگی از جذابیت آن است. حتی می‌توانید اسکن‌ها را برای بعداً برنامه‌ریزی کنید یا زمانی که دستگاه خود را به برق متصل می‌کنید، آنها را به‌طور خودکار انجام دهید، بنابراین نیازی به مقابله با آنتی‌ویروسی که در کارهای روزمره‌تان تداخل می‌کند، نخواهید داشت.

یک مجموعه ضد سرقت نیز وجود دارد که در ابزارهای امنیت سایبری موبایل بسیار رایج شده است. با آن می توانید مکان و آدرس IP دستگاه خود را بررسی کنید. حتی می توانید اسکرین شات بگیرید تا بفهمید از گوشی شما برای چه کاری استفاده می شود.

این امکان وجود دارد که فیلترهای وب را فعال کنید که به دور شدن از وب سایت های فیشینگ و بدافزار کمک می کند. این بسیار مفید است زمانی که نگران هستید که ممکن است اطلاعات کارت اعتباری خود را در یک وب سایت جعلی وارد کنید. با این گفته، یک عملکرد محافظت از پرداخت جداگانه وجود دارد که در هنگام استفاده از برنامه های بانکی فعال می شود.

و این حتی همه چیز نیست – ESET Android مطمئناً شما را تحت پوشش قرار داده است. از طرف دیگر، شما باید قیمت این محصول بسیار ارزان است. این سرویس فقط پولی است و فقط یک برنامه اندروید ارائه می دهد. اما قیمت آن آنقدر کم است که می توان آن را به راحتی خرید. همچنین، برخی تنظیمات ممکن است برای کاربران جدید بسیار پیچیده باشد.

پشتیبانی این محصول در ایران به دلیل گسترگی فروش و رقابت های زیاد بین سایت ها و فروشندگان عالی است شما به راحتی می توانید بین سایت های رقیب یک سایت را به دلخواه برای خرید انتخاب کنید.

این نسخه برای 30 روز به صورت رایگان در گوشی موبایل شما فعال می شود و پس از 30 روز باید برای خرید لایسنس نود 32 اقدام کنید.

مزیا:

  • اسکن نود 32
  • اسکن اتوماسیون ها
  • مجموعه ضد سرقت
  • فیلترهای وب
  • حفاظت از پرداخت
  • قفل برنامه
  • ممیزی امنیتی
  • قیمت مناسب
  • پشتیبانی عالی در ایران

معایب:

  • بدون نسخه رایگان
  • ممکن است برای کاربران جدید گیج کننده باشد

3. Bitdefender Mobile Security

نسخه رایگان: بله
برنامه اختصاصی اندروید: بله
VPN شامل: بله
پشتیبانی در ایران خوب

بیت دیفندر اغلب به عنوان بهترین سرویس آنتی ویروس ستایش می شود. این حتی در اندروید هم تغییر نمی کند.

اگرچه، شایان ذکر است که Bitdefender در اینجا بسیار بیشتر از اسکن بدافزار است . این برنامه توصیه های متنی را بر اساس استفاده و نیاز دستگاه شما به شما می دهد . سپس، ابزارهای ضد سرقت ، اسکنرهای بدافزار ، محافظت از وب و VPN دارید .

اگر دستگاه شما گم شد، می‌توانید وارد حساب Bitdefender خود شوید تا ببینید کجا روی نقشه است . علاوه بر این، می‌توانید از راه دور بدافزار را اسکن کنید ، دستگاه را قفل کنید یا تمام داده‌ها را از آن پاک کنید. این یک سطح بسیار باورنکردنی از کنترل بر روی دستگاه شما می دهد، به خصوص اگر از یک روش امن برای قفل کردن صفحه نمایش تلفن خود استفاده می کنید.

نکته مهم این است که Bitdefender با پوشیدنی های هوشمند اندروید نیز کار می کند. در صورت دور شدن بیش از حد تلفن از شما، این ساعت هوشمند به شما هشدار می دهد .

اسکنر Bitdefender بررسی می کند که آیا باج افزار ، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم ، نرم افزارهای استالکر، استخراج کنندگان کوین و سایر برنامه های بالقوه ناخواسته را نصب کرده اید یا خیر . ناگفته نماند که می توانید انتظار داشته باشید پایگاه داده های بدافزاری به روزتر از آنچه با Google Play Protect دریافت می کنید، باشند.

سپس، محافظت از وب وجود دارد که وقتی روشن می شود، هر وب سایت را فیلتر می کند . وقتی فعال باشد، به طور تصادفی از وب سایت های آلوده به بدافزار بازدید نخواهید کرد. آنها به سادگی بارگذاری نمی شوند.

آخرین افزوده یک VPN است که دارای سقف بسیار محدود 200 مگابایتی روزانه است . با این حال، به این معنی است که می توانید از خرید VPN به طور جداگانه اجتناب کنید، با این فرض که خیلی به آن نیاز ندارید.

مزایا:

  • بهترین محافظت از بدافزار
  • ابزار ضد سرقت
  • فیلترهای وب
  • سازگار با پوشیدنی های هوشمند
  • ارزش عالی برای پول
  • به روز رسانی های مکرر
  • نمرات آزمون مستقل عالی

معایب:

  • عملکرد محدود VPN

4. Kaspersky Internet Security for Android

نسخه رایگان: بله
برنامه اختصاصی اندروید: بله
VPN شامل: بله
پشتیبانی در ایران خوب

به عنوان یک سرویس آنتی ویروس، Kaspersky سابقه فوق العاده ای دارد. این ارائه دهنده آنتی ویروس قدیمی همیشه یک بسته ویندوز عالی داشته است. خوب، همانطور که مشخص است، Kaspersky در دستگاه های تلفن همراه نیز به همان اندازه قابل اعتماد است.

در مد کلاسیک، جذابیت اصلی اسکنر بدافزار آنها است . با استفاده از آن، می‌توانید اکثر برنامه‌های مخرب و سایر تهدیدها را حذف کنید. اگر تلفن شما به طور تصاعدی کندتر می شود یا بیش از حد گرم می شود، بررسی آن در این حالت ضرری ندارد.

سپس، یک بررسی کننده به روز رسانی سیستم ، فراخوانی فیلترها برای مسدود کردن تماس های خودکار و ابزارهای ضد سرقت وجود دارد . با استفاده از دومی، می‌توانید دستگاه خود را قفل کنید، متوجه شوید که دقیقاً کجاست، وقتی کسی سعی می‌کند قفل آن را باز کند، سلفی بگیرید، آن را از راه دور پاک کنید یا زنگ هشدار به صدا درآورد. اگر موبایل شما دزدیده شود، همه این موارد می توانند مفید واقع شوند. مهمتر از همه، همه ویژگی های فوق رایگان هستند.

اگر کاربر نسخه پریمیوم هستید، می‌توانید محافظت بی‌درنگ دریافت کنید . این ویژگی در فایل های باز شده به دنبال تهدیدات می گردد و هنگام نصب کدهای مخرب را اسکن می کند . یکی دیگر از موارد اضافه، قفل برنامه است – این به شما امکان می دهد از برنامه های خاص با یک رمز عبور محافظت کنید. اگر عادت دارید تلفن خود را به فرزندان خود بدهید، این می تواند مفید باشد.

در نهایت، پیام های متنی و ابزارهای ضد فیشینگ وب برای جلوگیری از کلیک کردن بر روی URL وب سایت های مخرب وجود دارد.

پشتیبانی این محصول در ایران تا حدودی به دلیل رقابت بین سایت ها خوب است و شما می توانید سایت های نسبتا خوبی را برای خرید این محصول قدرتمند انتخاب کنید. همچنین قیمت این محصول در ایران تقریبا زیاد است و باید هزینه نسبتا زیادی را برای خرید این محصول بپردازید

جایی که ممکن است نگرانی داشته باشید محل کسب و کار آنها – روسیه است. اگرچه آنها بیشتر عملیات خود را به جاهای دیگر منتقل کردند.

مزایا:

  • فیلترهای وب
  • ابزار ضد سرقت
  • پشتیبان گیری از مخاطبین
  • اسکنر شبکه
  • مسدود کننده تماس
  • حفاظت از میکروفون
  • محافظت از دوربین
  • بهینه ساز سیستم

معایب:

  • مستقر در کشور غیر دوستدار حریم خصوصی (روسیه)

5. Avira Mobile Security

نسخه رایگان: بله
برنامه اختصاصی اندروید: بله
VPN شامل: بله
پشتیبانی در ایران: ضعیف

Avira سرویسی است که استفاده از آن ساده است اما هنوز هم بسیاری از ویژگی های مفید را ارائه می دهد. به عبارت دیگر، یک مجموعه امنیتی سبک است که هیچ افتی در عملکرد ندارد.

مجموعه آنها بر روی حفاظت، حریم خصوصی و عملکرد تمرکز دارد. بنابراین، این ابزاری نخواهد بود که فقط برای حذف بدافزار از آن استفاده کنید. خدمات بسیار متنوع تر است.

Web Protection وجود دارد که شما را از وب سایت های فیشینگ و بدافزار دور نگه می دارد . این همان ویژگی است که ممکن است در نسخه های دسکتاپ برنامه دیده باشید. چیزی که منحصر به فرد است ، ابزارهای ضد سرقت موبایل است که به شما کمک می کند تا دستگاه گم شده خود را پیدا کنید. می‌توانید از مخاطبین خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و اگر فضای ذخیره‌سازی شما خراب شد، به راحتی آنها را بازیابی کنید.

در مورد حریم خصوصی، اسکنر شبکه وجود دارد که سایر دستگاه‌های موجود در شبکه را به شما نشان می‌دهد . همچنین یک مسدودکننده تماس وجود دارد که ممکن است به شما در مدیریت بهتر تماس‌گیرندگان مزاحم کمک کند .

سپس، محافظت از میکروفون و دوربین نیز وجود دارد – اگر نگران این هستید که برخی از برنامه ها مخفیانه شما را ضبط می کنند، این به شما کمک می کند. مجوزهای میکروفون یا دوربین را به دلخواه لغو کنید.

در نهایت، یک بهینه ساز سیستم برای پاکسازی فایل های ناخواسته یا تکراری دریافت می کنید . با استفاده از آن، به راحتی از شر بهم ریختگی خلاص خواهید شد و فضای بیشتری در موبایل خود خواهید داشت.

پشتیبانی این محصول در ایران ضعیف است و جز محصولاتی است که در ایران طرفدار زیادی ندارد در نتیجه سایت های زیادی برای فروش این محصول وجود ندارد

مزایا:

  • رابط کاربری بصری
  • امنیت وب
  • ابزار ضد سرقت
  • پشتیبان گیری از مخاطبین
  • اسکنر شبکه
  • مسدود کننده تماس
  • محافظ میکروفون و دوربین
  • بهینه ساز سیستم

منفی:

  • تاخیر در پاسخ های پشتیبانی مشتری

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments