این ۴ بازی اندروید را در روزهای گرم تابستان از دست ندهید

با اغاز فصل گرم سال و تعطیلی مدارس، گرایش به انجام بازی های دیجیتالی افزایش پیدا کرده است . در این مقاله قصد معرفی چند بازی بسیار جذاب و محبوب را داریم که مخاطبان بسیاری بخصوص در فصل تابستان دارند.

با اغاز فصل گرم سال و تعطیلی مدارس، گرایش به انجام بازی های دیجیتالی افزایش پیدا کرده است . در این مقاله قصد معرفی چند بازی بسیار جذاب و محبوب را داریم که مخاطبان بسیاری بخصوص در فصل تابستان دارند.

این 4 بازی اندروید را در روزهای گرم تابستان از دست ندهید

کلش و دیگر هیچ

کلش اف کلنز به نوعی اولین بازی محبوب چندنفره انلاین است که در مدتی کوتاه تعداد بازی کننده های آن میلیونی شد و هنوز که هنوز است پس از نزدیک به یک دهه که از انتشار آن میگزرد محبوبیت خود را حفظ کرده است . در این سالها بازی های مشابه و یا حتی بازی هایی با سبک های مختلف و جذاب بسیاری معرفی شده اند، اما کلش همچنان محبوبیت خود را در بین بازی خورهای قدیمی حفظ کرده و بسیاری از بازی خورهای جدید را نیز به جمع خانواده خود افزوده است.

عبور از مراحل مختلف کلش نیازمند بدست اوردن جم ها و شرکت در کلن های مختلف است. کلن ها می تواند به صورت کلن های منطقه ای باشد و یا کلنی متشکل از چند دوست که در این صورت جذابتر نیز خواهد بود.

نسخه مود شده ی این بازی نیز در سال های اخیر ارائه شده است که به دلیل حساسیت بسیار بالای سوپرسل، سازنده ی سری بازی های کلش، امکان اتصال این نسخه به سرورهای اصلی بازی وجود ندارد. در نتیجه تولید کننده های نسخه ی مود شده سرورهای اختصاصی خود را راه اندازی کرده اند. با دانلود بازی کلش اف کلنز هک شده امکان دسترسی سریع به تمامی جادو ها و امکانات کلش اف کلنز راخواهید داشت ، بدون اینکه جم خریداری کنید یا اقدام به انجام بازی برای مدتی طولانی کرده باشید .

همانطور که گفته شد این نسخه ارتباطی با سرور اصلی بازی ندارد ، از این رو تعداد بازی کنندگان بسیار محدود است . شاید تنها مزیت بزرگ این بازی تجربه ی انجام بازی با تمامی نیروهای ویژه و دسترسی به هر امکانی باشد که تصور ان را می کنید باشد . این بازی اندروید به صورت کاملا رایگان عرضه شده است.

کالاف دیوتی ، پیر محبوب :

کالاف دیوتی نامی اشنا برای تمامی بازی خورهای قدیمی دنیای دیجیتالی است. سری بازی های کالاف دیوتی سالهاست که جزو محبوبترین بازی ها بین مخاطبان تبدیل شده است و با ارائه ی نسخه های جدیدتر این محبوبیت نیز افزایش پلکانی و بسیاری داشته است .

در سالهای اخیر تولیدکننده اصلی کالاف دیوتی یعنی کمپانی اکتیویژن اقدام به معرفی نسخه ای متفاوت و بسیار جذاب از کالاف دیوتی بر روی موبایل کرد که با استقبال بسیار بالای مخاطبان همراه شد.

این بازی جذاب و دیدنی اولین نسخه از سری بازی های کالاف دیوتی بود که محیط بازی بتل رویال در ان پیاده سازی شد . این بخش که به صورت مجزا در بازی قرار داده شده است تجربه ای بسیار جذاب از سری بازی های بتل رویال را به بازی کننده منتقل خواهد کرد که همین امر سبب افزایش بسیار شدید مخاطبان کالاف دیوتی موبایل در چند سال اخیر شده است. پس از این نسخه بود که کالاف دیوتی نسخه وارزون را برای کنسول های بازی و پی سی منتشر کرد و میلیون ها مخاطب مشتاق را به خود جذب کرد.

شایان ذکر است که طبق گفته های اکتیویژن ، بزودی و در همین سال میلادی نسخه ی وارزون برای گوشی های موبایل نیز عرضه خواهد شد. بی تردید تمامی طرفداران کالاف دیوتی موبایل منتظر آن روز خواهند بود !

کالاف دیوتی ، پیر محبوب :

فری فایر ، سلطان بی حاشیه :

فری فایر پر دانلودترین بازی بتل رویال گوشی های اندرویدی در فروشگاه گوگل می باشد. این بازی جذاب که برای اولین بار در سال 2017 به بازار عرضه شد ، از جذابترین بازی های موبایلی سبک بتل رویال می باشد. بازی رقابت تنگاتنگی با پابجی ، کالاف دیوتی ، فورتنایت و … دارد و اما به دلیل انتشار تخصصی برای گوشی های اندروید توانسته است همچنان خود را بالاتر از بقیه به عنوان پردانلودترین بازی اندرویدی بتل رویال معرفی کند.

در این بازی جذاب 50 شرکت کننده در جزیره ای رها می شوند و با کشف امکانات جنگی مختلف باید اقدام به نابودی همدیگر کنند ! در پایان یک نفر به عنوان برنده باقی می ماند که برنده ی ان رقابت خواهد بود. جامعه آماری بسیار بزرگی که این بازی دارد سبب شده است که همواره بازی کننده های مختلفی از اقصی نقاط جهان در حال انجام ان باشند و در هر دقیقه امکان بازی با 50 بازی خور با ملیت های دیگر را داشته باشید .

دانلود فری فایر اندروید به دلیل برخی ادعاها در مورد کپی از بازی فری فایر در برخی از نقاط جهان با محدودیت هایی روبرو شده است. البته این محدودیت ها فقط از طریق گوگل پلی استور و استور اپل اعمال شده است و امکان بازی برای بازیکنندگان از طرق دیگر همچنان برقرار است.

آسفالت ، تمام رقبا آسفالت میشوند !

آسفالت ، تمام رقبا آسفالت میشوند !

آسفالت عنوان یکی از بهترین و به نوعی محبوبترین سری بازی های ماشین سواری در گوشی های هوشمند می باشد. این بازی برای اولین بار در سال 2004 برای گوشی هایی مبتنی بر جاوا و همینطور کنسول نینتندو منتشر شد. سپس اولین نسخه برای اندروید در سال 2009 با ارائه ی آسفالت 5 به بازار معرفی گردید.

ارائه ی یک بازی بسیار گرافیکی و جذاب ماشین سواری در کنار امکان شرکت در مسابقات مختلف و همینطور امکان شرکت در تورنمنت های آنلاین سبب افزایش روزبروز محبوبیت آسفالت شده است.

در نسخه ی 8 این بازی که به نوعی پر دانلودترین بازی مجموعه نیز می باشد علاوه بر ماشین سواری امکان موتور سواری نیز در بازی مهیا شد که سبب افزایش بازی کنندگان آسفالت نیز گشت. اخرین نسخه ی بازی که آسفالت 9 نام دارد، در سال 2018 منتشر شده است که گرافیکی فوق العاده را شامل میشود. ماشین های روز در اپدیت های جدید به بازی اضافه میشود و جامعه ی اماری بالای بازی خورها سبب شده اند که تورنمنت های انلاین بازی همچنان پر مخاطب باقی بماند.

سخن پایانی :

در این مقاله به معرفی 4 بازی از محبوبترین و داغ ترین بازی ها در این روزهای داغ تابستانی اشاره کردیم که جزو پردانلودترین بازی های اندرویدی می باشد. تعداد بسیار زیادی بازی محبوب ایرانی و بین المللی دیگر نیز همچون پابجی ، فورتنایت ، سری بازی های شمشیر بازی همچون نینجاها ، بازی های ماشین سواری درگ ، بازی های پازلی ایرانی و … بود که بررسی انها در مجال این مقاله نمی گنجد.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments