اپلیکیشنی که راست کار ایرانسلی‌های کاربلد و حرفه‌ای است!

احتمالا شما هم آن روزها را به خاطر می‌آورید که اکثر خطوط تلفن همراه دائمی بودند و هر شخصی توانایی خرید و استفاده از آن‌ها را نداشت. بعد از گذشت مدت زمان نه‌چندان طولانی، خطوط اعتباری به بازار عرضه شدند تا فرصت داشتن تلفن همراه را به همه افراد بدهند. البته هر تغییر و تحولی دارای مشکلاتی است که افراد با آن مواجه می‌شوند، برای مثال خرید شارژ دستی و وارد کردن کد صحیح آن یکی از مشکلات بزرگی بود که برای بسیاری از افراد پیش آمده بود.

راه و روش‌هایی برای حل این مشکل به‌وجود آمد که خرید شارژ را در کمتر از یک دقیقه امکان‌پذیر می‌کرد. علاوه بر خرید شارژ که به کار آسانی تبدیل شده‌است، دارندگان سیمکارت‌های اعتباری از خدمات و امکانات بسیاری برخوردار شده‌اند که در ادامه اطلاعات جامعی در این رابطه در اختیارتان قرار می‌دهیم.

خطوط ایرانسل و ویژگی‌های آن

خطوط ایرانسل و ویژگی‌های آن

ایرانسل یکی از اپراتورهای پرطرفدار در ایران است که اولین سیمکارت‌های اعتباری را روانه بازار کرد. به‌دلیل سابقه طولانی در این امر و همچنین به خاطر امکانات ویژه‌ای که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، جایگاه پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین اپراتور سیمکارت‌های اعتباری را از آن خود کرده است. این اپراتورها امکان خرید شارژ ایرانسل بسته اینترنتی ایرانسل را نیز برای کاربران خود فراهم کرده‌‌‌اند. در ادامه با دیگر مزایای استفاده از این خطوط آشنا می‌شوید.

سریع‌ترین اینترنت: سریع‌ترین اینترنت همراه مختص ایرانسلی‌هاست؛ زیرا این اپراتور اولین اپراتور دیجیتال در ایران می‌باشد. شما می‌توانید تنها با شارژ ایرانسل بسته اینترنتی ایرانسل به پرسرعت‌ترین اینترنت همراه در سرتاسر ایران متصل شوید.

  • مناطق تحت پوشش: یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از این خطوط را می‌توان پوشش‌دهی عالی این اپراتور دانست.
  • طرح‌ تشویقی: اگر یک ایرانسلی باشید، معنی واقعی تخفیف و طرح‌های مناسبتی و تشویقی را درک خواهید کرد. طرح‌های تشویقی بسیاری وجود دارد که تنها دارندگان خطوط اعتباری ایرانسل می‌توانند با خرید شارژ و بالا بردن اعتبار خود از آن استفاده کنند.
  • پشتیبانی 24 ساعته: اگر یک ایرانسلی باشید و با مشکلی مرتبط با سیمکارت‌تان مواجه شوید، می‌توانید به‌آسانی با تماس و برقراری ارتباط با پشتیبانان این مجموعه مشکل را حل کنید.

  آشنایی با بسته‌های ایرانسلی

آشنایی با بسته‌های ایرانسلی

با بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین اپراتور خطوط اعتباری ایران آشنا شدید، اکنون وقت آن رسیده‌است با بسته‌های ایرانسلی نیز آشنا شوید تا به‌راحتی بتوانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • بسته‌های اینترنتی: شما می‌توانید با خرید شارژ و افزایش اعتبار سیمکارت‌تان یکی از بسته‌های کاربردی زیر را برای خود فعال کنید.
  • بسته اینترنتی همراه 4 G: این بسته‌ها از سرعت بالایی برخوردار بوده و دارای تنوع زیادی در حجم و اعتبار هستند.
  • بسته اینترنت ثابت TD-LET: این بسته مختص مودم‌های ثابت ایرانسل است که بیشتر کاربرد خانگی و اداری دارد.
  • بسته‌ اختصاصی: هر شخص بنابر الگوی مصرف خود می‌تواند بسته‌ای مختص خود تهیه کند، تنها کافی است با خرید شارژ اعتبار سیمکارت‌تان را افزایش دهید.
  • بسته اینترنت رومینگ: شما می‌توانید در هنگام مسافرت به کشورهایی که با ایرانسل توافق‌نامه دارند، بسته‌های رومینگ تهیه کنید تا در آنجا نیز از اینترنت پرسرعت خط اعتباری‌تان استفاده کنید.
  • بسته مکالمه: با خرید شارژ می‌توان اقدام به فعال‌سازی بسته‌های مکالمه ایرانسلی کرد تا مکالمات شما را به‌صرفه کرده و هزینه‌های تماس را کنترل کند. حتی افراد می‌توانند این بسته‌ها را طبق الگوی مصرف خود خریداری کنند.
  • بسته ترکیبی: این بسته‌ها ترکیبی از مکالمه، اینترنت ثابت و اینترنت همراه هستند که می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت خریداری کرده و برای بلندمدت از آن استفاده کنید.

  معرفی تاپ و خدمات آن

شما با یکی از محبوب‌ترین اپراتورها و بسته‌های خدماتی آن‌ آشنا شدید، اکنون در این قسمت نحوه خرید شارژ و تهیه بسته‌ها را به شما توضیح می‌دهیم. سوپر اپلیکیشن تاپ یکی از بهترین گزینه‌هایی است که به شما کمک می‌کند از خدمات موجود بر روی سیمکارت‌تان به‌راحتی استفاده کنید.

برخلاف گذشته که خرید شارژ به‌صورت دستی یا با شماره‌گیری کد انجام می‌شد، اکنون به کمک تاپ به‌سرعت و به‌راحتی انجام می‌گیرد. تنها کافی است برنامه تاپ را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید، سپس به بخش شارژ مراجعه کرده و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. بعد از این مرحله نوع شارژ عادی یا شگفت‌انگیز خود را مشخص کرده و مبلغ را نیز از بازه موجود انتخاب کنید. در نهایت هزینه را با استفاده از اعتبار موجود در کیف پول تاپ یا به صورت مستقیم از کارت بانکی‌تان پرداخت نمایید.

بعد از شارژ کردن سیمکارت خود می‌توانید از بسته‌های معرفی شده استفاده کنید.

بهتر است بدانید این سوپراپلیکیشن به سیمکارت سایر اپراتورها مانند همراه اول و رایتل نیز خدمات شارژ را ارائه می‌دهد.

  سخن پایانی

در این مطلب با انواع امکاناتی که سوپر اپلیکیشن تاپ در اختیار کاربران خود قرار داده‌است آشنا شدید. علاوه بر ارائه خدمات شارژ و بسته‌های اینترنتی و مکالمه، شما می‌توانید از 70 سرویس کاربردی موجود در این سوپراپلیکیشن استفاده کنید. سوپر اپلیکیشن تاپ تحت نظر بانک پارسیان، بانک مرکزی و پلیس فتا قرار دارد و محیطی امن و مطمئن برای کاربران خود به‌وجود آورده‌است. این سوپراپلیکیشن دارای سرویس‌های گسترده‌ای در بخش کارت به کارت، سامانه صیاد، سامانه سجام، پرداخت عوارض خروج از کشور، استعلام ممنوع‌الخروجی و … است که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

تنها کافی است سوپر اپلیکیشن تاپ را دانلود و نصب کنید، سپس از سرویس‌های کاربردی آن استفاده کنید.

 

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments