آموزش دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی یا تبلت اندرویدی

دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی

اگر تمایل دارید که ویدیوهای فیسبوک را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود دانلود و ذخیره کنید، این مقاله بهترین راهنمایی ممکن را برایتان ارائه می‌کند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی یا تبلت اندرویدی با استفاده از برنامه MyVideoDonloader بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی یا تبلت اندرویدی

فیسبوک شبکه اجتماعی است که در آن پست‌های مختلفی از سوی کاربران ارسال می‌شود. این پست‌ها می‌توانند به صورت متن، عکس یا ویدیوها باشند. در این بین تجربه نشان داده که پست‌های ویدیویی کاربران در فیسبوک یا هر شبکه اجتماعی دیگری بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. اگر با استفاده از گوشی یا تبلت اندرویدی خود وارد فیسبوک شوید و به ویدیوی جالبی برخورد کنید، احتمالا تمایل به دانلود و ذخیره آن ویدیو در دستگاهتان پیدا خواهید کرد. اما این امر چگونه امکانپذیر می‌شود؟ به بیان دیگر چگونه می‌توانیم نسبت به دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی یا تبلت اندرویدی خود اقدام کنیم؟

اپلیکیشن رایگانی تحت عنوان MyVideoDownloader وجود دارد که در این راستا می‌تواند به شما عزیزان کمک کند. با استفاده از این برنامه کاربردی قادر به دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی اندرویدی خود می‌شوید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش مختصر نحوه استفاده از این برنامه به منظور دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی های اندرویدی بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

نحوه دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی یا تبلت اندرویدی

اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های متعددی در گوگل پلی استور (Google Play Store) ارائه شده‌اند که امکان دانلود ویدیوهای فیسبوک را فراهم می‌کنند، اما برنامه MyVideoDonwloader یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رویتان محسوب می‌شود. با این حال شما مجبور یا ملزم به استفاده از این برنامه نیستید. برای ایجاد امکان دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی یا تبلت اندرویدی خود به شرح زیر عمل کنید:

دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی

ابتدا با کلیک بر روی این قسمت نسبت به دانلود و نصب برنامه MyVideoDownloader در گوشی یا تبلت اندرویدی خود وارد عمل شوید.

دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ با گارانتی

پس از نصب برنامه نام برده شده، آن را در دستگاه اندرویدی خود اجرا کنید. در این شرایط از شما خواسته می‌شود تا اکانت فیسبوک خود را لاگین کنید. با انتخاب گزینه Login و وارد کردن مشخصات اکانت فیسبوک خود این عمل را انجام دهید.

دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی

به محض لاگین یا وارد شدن به اکانت خود، پست‌های سایر دوستانتان را مشاهده خواهید کرد. حال به صفحه ویدیویی بروید که قصد دارید آن را دانلود کنید.

دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی

به منظور دانلود ویدیوی مد نظر کافیست که آن را لمس کنید و سپس در بین آپشن‌های ارائه شده، گزینه Download را انتخاب نمایید. در این شرایط احتمال دارد که برنامه MyVideoDownloader از شما درخواست کند که محل مورد نظرتان برای دانلود ویدیو را انتخاب کنید. این محل می‌توانید حافظه داخلی یا حافظه SD گوشی اندرویدی شما باشد.

دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی

حال منوی اصلی برنامه MyVideoDownloader را اجرا کنید. در این بخش قسمتی تحت عنوان Downloads وجود دارد که با مراجعه به آن و زدن تیک گزینه HD Download می‌توانید کیفیت دانلود ویدیوهای فیسبوک را در حالت HD تنظیم کنید. با انتخاب گزینه My Videos از منوی اصلی برنامه MyVideoDownloader هم به بخشی هدایت می‌شوید که آرشیو ویدیوهای دانلود شده شما در آن ضمیمه شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S10 پلاس

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش استفاده از برنامه MyVideoDownloader به منظور دانلود ویدیوهای فیسبوک در گوشی یا تبلت اندرویدی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعه موبایل

تاچ ال سی دی آیفون SE 2020

قیمت تاچ ال سی دی Samsung S6 Edge Plus

تعمیرات موبایل

منبع updato

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
فهیمه
فهیمه
3 سال گذشته

سلام و ممنون از معرفی این برنامه ، یه مشکلی دارم اینکه وقتی دانلود انجام میشه وارد ارشیو دانلودها که میشم میزنه scan… ولی هرچی منتظر شدم اسکن تمام نشد و وقتی از برنامه خارج میشم و دوباره وارد میشم و توی قسمت دانلودها میشم ارشیو خالی هست ، مشکل چیه؟!ممنون میشم راهنماییم کنید

ریتا
ریتا
4 سال گذشته

ممنونم.تشکر از زحماتتون

داریوش آغوش
داریوش آغوش
4 سال گذشته

سپاس از راهنمایی خوبتون