مقاله جامع کسب درآمد از اینستاگرام در سال ۱۴۰۱

آموزش افزایش فالوور

در طی چند سال اخیر با ورود شبکه های مجازی به زندگی ما می توان گفت که یک عصر جدید از اینترنت رونمایی شد؛ زیرا امروزه معمولا شبکه های اجتماعی جزیی از زندگی روزمره ما محسوب می شوند. یکی از پرطرفدار ترین شبکه های مجازی اینستاگرام می باشد که مخصوصا این روز ها به خاطر کسب درآمد های باور نکردنی که می توان از این شبکه به دست آورد دارای محبوبیت ویژه ای است .اکثر افراد به دنبال یک درآمد آسان و پرسود هستند که اینستاگرام این امکان را به آنها میدهد. اصلی ترین رکن برای کسب درآمد در اینستاگرام داشتن فالوور های میلیونی می باشد اگر شما نیز جزء آن دسته از افراد هستید که می خواهند یک کسب و کار در اینستاگرام راه اندازی کنند با ما همراه باشید تا آموزش افزایش فالوور را به شما ارائه دهیم.

راه های افزایش فالوور در اینستاگرام

راه های افزایش فالور اینستاگرام

  • داشتن پروفایل جذاب
  • استفاده از هشتگ ها
  • راه اندازی مسابقه های اینستاگرامی
  • داشتن یک وب سایت پشتیبان
  • گذاشتن پست های چالشی
  • تبلیغ در پیج های مختلف
  • تولید محتوا
  • داشتن محتوا های سرگرم کننده
  • شناخت بهترین زمان ها برای انتشار پست
  • نوشتن کپشن های حرفه ای
  • بیش از حد پست نگذارید
  • خرید فالوور ارزان

 

داشتن پروفایل جذاب

همانگونه که می­دانید اصل و محور شبکه اینستاگرام بر روی تصاویر است، پس شما اگر به دنبال جذب فالوور در این شبکه می باشید، باید تصویر چشم نواز و بسیار جذاب را برای پروفایل خود انتخاب کنید. در اینستاگرام اولین چیزی که به چشم هر ببینده و کاربری می­رسد، تصویر پروفایل یک اکانت اینستاگرام است. در واقع پروفایل اینستاگرام شما مانند ویترین یک مغازه عمل می کند. پس توجه داشته باشید که حتما ویترین خود را جذاب کنید تا مخاطبان شما افزایش یابند.

حضور فعال در اینستاگرام با استفاده از ربات های هوشمند مخصوص اینستاگرام

یکی از اصول مهم برای رشد پیج در انستاگرام حضور فعال شما در این شبکه و تعامل مستمر ما مخاطبین و فالور های خودتان می‌باشد که بسیار دارای اهمیت است. اما بسیاری از ما زمان لازم و کافی برای انجام این کار را نداریم که می‌تواند فرآیند رشد پیج مارو به شدت کند و آهسته کند.

خرید ربات اینستاگرام  یکی از بهترین راه حل هایی است که می‌تواند این مشکل را حل کند. اما باید توجه کنید اکثر ربات های موجود در این حوزه باعث بلاک شدن پیج اینستاگرامی شما می‌شوند. اما ربات های اینستاگرام فالو وان توسط مجرب ترین برنامه نویسان معروف ایرانی نوشته شده است و به کمک بسیاری از دانشجویان دانشگاه های برتر ایران همچون دانشگاه شریف جمع آوری شده است. که در انتهای مقاله به معرفی بهتر فالو وان می‌پردازیم.

استفاده از هشتگ ها

یکی دیگر از مهم ترین راه های افزایش فالوور استفاده از هشتگ ها می باشد. در اینستاگرام این قابلیت وجود دارد که شما بتوانید هشتگ های مورد علاقه خود را فالو کنید. پس شما باید تمامی هشتگ های مرتبط با کار و فعالیت خود را شناخته و آن ها را فالو کنید تا به موفقیت برسید.

راه اندازی مسابقه های اینستاگرامی

معمولا یکی از راه های جذب مخاطب در هر حوضه ای دعوت مخاطبین خود به شرکت در نظرسنجی ها و مسابقات می باشد. اگر شما به دنبال یک افزایش فالوور میلیونی هستید، باید هر چند وقت یک بار یک مسابقه مشارکتی در رابطه با حوزه کاری خود داشته باشید. این مسابقه باید بگونه ای باشد که حتما فالوور شما برای شرکت در آن چند نفر را به فالوور های شما اضافه کند. با انجام این کار می توانید یک افزایش چشمگیری در میزان فالوور های پیج خود داشته باشید.

داشتن وب سایت پشتیبان

معمولا افراد برای یافتن اطلاعات در مورد هر مطلبی اولین راه انتخابی آنها سرچ در گوگل می باشد پس بنابراین یکی از راه های افزایش فالوور این است که شما یک سایت داشته باشید و در قسمت تماس با ما و پشتیبانی آن حتما آدرس اینستاگرام خود را وارد کنید زیرا ممکن است روزانه افراد زیادی از این وب سایت دیدن کنند و همین امر موجب افزایش فالور های شما می شود.

گذاشتن پست های چالشی

تولید محتوای اینستاگرام

معمولا به چالش کشیدن افراد می تواند یکی از بهترین راه های تعامل با آن ها باشد. زیرا بیشتر افراد برایشان شرکت در چالش ها و نظر دادن در مودرد آن ها جذاب بوده و از این شیوه استقبال می کنند. توصیه ما به شما این است که هر چند وقت یک بار یک سوال یا چالش را به صورت تصویری در پیج خود قرار دهید.

تبلیغ در پیج های مختلف

عامل اصلی فروش و درآمد در این روزها تبلیغات می باشد یکی از بهترین راه های جذب فالوور دیده شدن و تبلیغات گسترده در اینستاگرام می باشد شما برای این کار باید در پیج های مختلف یک مطب تبلیغی جذاب داشته باشید تا افراد زیادی از آن بازدید کنند.این راه در واقعه نوعی ارسال دایرکت انبوه نیز می باشد.

تولید محتوا خلاقانه

امروزه یکی از الگوریتم های اینستاگرام برای تداوم در آن داشتن فعالیت مفید و مستمر می باشد. یکی از بهترین راه های افزایش تعامل با کاربران در اینستاگرام داشتن محتوا خلاقانه می باشد. این کار مخاطبان و فالوور های شما را به دنبال کردن پیج شما ترغیب می کند همچنین توجه داشته باشید که .خرید فالوور در مرحله اول می تواند باعث افزایش مخاطبین شما شود ولی نمیتواند یک راه اصلی برای افزایش فالوور محسوب شود .

داشتن محتوا های سرگرم کننده

معمولا بسیاری از افرادی که در اینستاگرام حضور دارند به دنبال سر گرم کردن خود با این شبکه اجتماعی می باشند و به همین خاطر بهتر است که شما هر چند وقت یک بار مطالب و محتواهای سرگرم کننده ای در پیج خود قرار دهید.

شناخت بهترین زمان ها برای انتشار پست

یکی از هوشمندانه ترین راه های افزایش فالوور انتشار پست در بهترین زمان می باشد. برای مثال با توجه به اتفاقات روز دنیا، می توانید پست های مرتبط گذاشته تا مخاطبان بسیاری را به خود جذب کنید. اما این راه می تواند خیلی موثر تر از خرید لایک در اینستاگرام می باشد.

نوشتن کپشن های حرفه ای

نوشتن کپشن در واقع یک نوع هنر محسوب می شود؛ چراکه ارتباط نزدیکی با خلاقیت شما دارد. اگر شما در پست هایتان از کپشن های جذاب استفاده کنید، معمولا افراد زیادی را وادار به توقف بر روی پست خود می کنید که همین امر موجب میشود اینستاگرام شما را یک کاربر فعال به شمار آورد.

بیش از حد پست نگذارید

شاید شما درمورد گفته ما که حتما یک حضور فعال در اینستاگرام داشته باشید، این مطلب را برداشت کرده باشید که همیشه و به تعداد زیادی پست داشته باشید اما باید توجه داشت که اگر شما در گذاشتن پست ها زیاده روی کنید، ممکن است که کیفیت کار شما پایین بیاید و نه تنها باعث افزایش فالوور شما نشود بلکه باعث کاهش و خسته شدن فالوور های شما نیز شود. همچنین یکی از راه هایی که میتوانید با آن نشان دهید که در اینستاگرام یک حضور فعال دارید خرید بازدید می باشد.

کلام آخر و معرفی فالو وان

اگر شما به دنبال یه راه خوب و مطمئن هستید تا فالوور های خود را افزایش دهید نیاز به یک شناخت کلی و اساسی از این شبکه اجتماعی و تمامی مطالب آن میباشد برای دستیابی به این شناخت ما به شما توصیه می کنیم حتما به سایت فالو وان مراجعه کرده تا به تمامی مطالب و موضوعات مد نظر خود در این حوضه دست بیابید. سایت فالو وان یکی از معتبر ترین و پر طرفدار ترین سایت های اینستاگرامی می باشد .

فالو وان، با داشتن سابقه شش ساله یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که خدمات تخصصی اینستاگرام ارائه می‌دهد. در ادامه، با خدمات اختصاصی این مجموعه برای کسب‌وکارها، آشنا می‌شوید.

  1. خرید فالوور

داشتن تعداد زیادی فالوور، نشان‌دهنده اعتبار بالای پیج‌های بیزینسی برای کاربران و اینستاگرام است. از طرفی دیگر، وقتی اعتبار پیج بالا باشد، کاربران به شما اعتماد کرده و پیج‌تان را فالو می‌کنند، در نتیجه سریع‌تر فالوورهای جدید را جذب می‌کنید.

برای همین خرید فالوور، به خصوص وقتی در ابتدای راه هستید، استراتژی خوبی برای رشد پیج است.

اما در این میان چند نکته وجود دارد که قبل از اقدام به خرید فالوور، باید مدنظر داشته باشید.

مهم‌ترین نکته، عدم خرید فالوور فیک است. فالوور فیک، یعنی اکانتی که کسی پشت آن نیست و اگر به آن‌ها پیام بدید، جوابی دریافت نمی‌کنید.

خرید فالوور پیج، بدترین بلایی است که می‌توانید سر پیج‌تان بیاورید. زیرا این دسته فالوورها، هیچ تعاملی با پیج شما ندارند، در نتیجه اعتبار پیج خراب شده و به خاطر الگوریتم‌های اینستاگرام، دیگر رشد نخواهد کرد.

پس دلیل خرید فالوور، تنها افزایش تعداد دنبال‌کنندگان نیست. بلکه شما باید فالووری را بخرید که فعال باشد تا با افزایش تعامل پیج، اعتبار پیچ بیشتر شود.

با خرید فالوور از فالو وان، می‌توانید فالوورهای واقعی داشته باشید تا با افزایش اعتبار نزد اینستاگرام، شانس بیشتری برای دیده شدن در اکسپلور داشته باشید.

 

      2. خرید لایک

اگر کاربران بعد از دیدن پست‌هایتان، آن را لایک، ذخیره و به دیگران ارسال کنند، نرخ تعامل پیج افزایش پیدا می‌کند و این به معنای دیده شدن بیشتر پست‌هایتان در اکسپلور و فید دیگر کاربران است.

از طرف دیگر، وقتی پستی لایک بالایی داشته باشد، کاربران به آن پیج بیشتر اعتماد می‌کنند.

به همین دلیل خرید لایک، یکی از راه‌های افزایش رشد پیج است که به شما برای کسب محبوبیت بیشتر کمک می‌کند.

نکته مهم در خرید لایک این است که از شرکتی خرید کنید که معتبر بوده و از حساب‌های واقعی، برای سرویس لایک استفاده کند.

      3. خرید ربات اینستاگرام

خرید ربات اینستاگرام از فالووان

قطعا داشتن یک دستیار برای رسیدگی به پیج، به شما کمک زیادی می‌کند. به همین خاطر، بسیاری از پیج‌های موفق در اینستاگرام، از ربات هوشمند برای مدیریت پیج خود استفاده می‌کنند.

کمک گرفتن از ربات هوشمند اینستاگرام فالو وان، مسیری میان‌بر برای رشد تعداد فالوورهای شما در کمترین زمان است.

بخصوص که برای رشد پیج، مجبور هستید زمان زیادی از روز را در اینستاگرام فعال باشید و قطعا این مسئله، بسیار خسته‌کننده است. برای همین ربات هوشمند فالو وان، مدیریت اکانت شما را به صورت تمام وقت بر عهده می‌گیرد و همانند یک ادمین حرفه‌ای، به پیج‌تان رسیدگی می‌کند.

مزایای خرید ربات اینستاگرام فالو وان

  • بدون نیاز به نصب و حفظ حریم خصوصی شما
  • تضمین اکشن بلاک نشدن پیج
  • تنها ربات دارای هوش مصنوعی در ایران
  • افزایش فالوور از شهر و منطقه دلخواه و بر اساس هشتگ
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • فالو و آنفالو هوشمند
  • ارسال لایک و کامنت به صورت خودکار
  • ارسال دایرکت انبوه به صورت هدفمند
  • هشتگ یابی هوشمند
  • بازدید استوری انبوه
  • جذب فالوورهای پیج رقبا
  • ارسال پست زمان‌بندی شده در پیج و استوری
  • ارائه گزارشات دقیق از تمامی فعالیت‌های انجام شده در پیج

     4. خرید بازدید

یکی از فاکتورهایی که به اینستاگرام می‌گوید این اکانت اعتبار بالایی دارد، تعداد بازدیدهای کاربران از پست‌ها و ویدیوهای پیج است.

وقتی بعد از گذاشتن پست جدید، کاربران زیادی آن را می‌بینند، اینستاگرام می‌فهمد که آن پست بسیار جذاب بوده، پس ارزش معرفی به دیگر کاربران را دارد. در نتیجه آن را وارد اکسپلور می‌کند و این یعنی تبلیغ غیر مستقیم پیج شما توسط اینستاگرام و در نتیجه دیده شدن بیشتر توسط تعداد زیادی از کاربران.

با خرید بازدید اینستاگرام، پست‌ها و استوری‌های شما، توسط تعداد بسیار بالایی از فالوورهای ارگانیک دیده می‌شود و در نهایت میزان بازدید و تعامل پیج‌تان افزایش یافته و می‌توانید فالوورهای زیادی را جذب کنید.

چرا انتخاب تیم فالو وان؟

تیم حرفه‌ای فالو وان، با داشتن شش سال تجربه، به صورت ۲۴ ساعته در کنار شما هستند تا بتوانید به بهترین شیوه پیج خود را مدیریت کنید و رقبا پشت سر بگذارید.

بنابراین اگر مشتاقید زودتر رشد کرده و دیده شوید، تا سریع‌تر به قله‌های موفقیت برسید، با تیم فالو وان تماس بگیرید.

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
سارا مومنی
سارا مومنی
2 سال گذشته

ممنون از تیم فالووان من ازتون ربات گرفتم فعلا ۳ روزه امیداورم نتیجه خوبی داشته باشه