معرفی کارت های کلش رویال : الکسیر کالکتور (Elixir Collector)

معرفی کارت های کلش رویال : کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector)

استفاده از کارت خاصی به نام الکسیر کالکتور (Elixir Collector) در این بازی می‌توانید سرعت تولید اکسیر خود را افزایش دهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) کلش رویال بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) کلش رویال

در بازی جذاب کلش رویال (Clash Royale) همه چیز به اکسیر ها بستگی دارد! شما با استفاده از اکسیر ها می‌توانید کارت های مورد نظرتان را استفاده کنید و هر کارت منجر به صرف مقداری اکسیر می‌شود. سرعت بازیابی اکسیر هر دو گیمر در حالت عادی بازی کلش رویال یکسان است، اما کارتی با عنوان الکسیر کالکتور (Elixir Collector) می‌تواند سرعت تولید اکسیر شما را افزایش دهد!

بیشتر بخوانید: مرجع تعمیرات موبایل

در ادامه این مقاله قصد داریم که به معرفی کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) پرداخته و توضیحات تکمیلی در مورد آن ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های کلش رویال : کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector)

معرفی کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) در بازی کلش رویال (Clash Royale)

کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) از کارت هایی است که در بازی کلش رویال جزء کارت های ساختمانی محسوب می‌شود. این کارت سبب می‌شود تا یک منبع تولید کننده اکسیر در بیس شما پدیدار شده و سرعت تولید اکسیرتان را افزایش دهد. برای آشنایی بیشتر با این کارت دانستن نکات و مسائل زیر الزامی است:

معرفی کارت های کلش رویال : کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector)

  • کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) در آرنای 6 (Arena 6) یا بیلدرز ورکشاپ (Builders Workshop) آنلاک می‌شود.
  • این کارت منجر به ایجاد که معدن اکسیر خواهد شد که در مقایسه با سایر ساختمان های دیگر بازی کلش رویال، خون یا جان (Hitpoints) متوسطی دارد.
  • برای استفاده از کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) ملزم به صرف 6 اکسیر هستید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل

  • کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) از کارت های کمیاب یا Rare بازی کلش رویال (Clash Royale) محسوب می‌شود.
  • الکسیر کالکتور (Elixir Collector) منجر می‌شود تا شما در هر 8.5 ثانیه یک اکسیر بیشتر از دشمن خود تولید کنید.
  • مدت زمان بقای این کارت در بهترین شرایط ممکن برابر با 70 ثانیه است.
  • ترکیب اسپل ریج (Rage) و الکسیر کالکتور (Elixir Collector) می‌تواند منجر شود که سرعت تولید اکسیر شما به شدت افزایش یابد و بتواند دشمن را به شدت تحت فشار قرار دهید.
  • از کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) می‌توان برای منحرف کردن سرباز هایی همچون جاینت (Giant)، هاگ رایدر (Hog Rider) و غیره استفاده کرد، اما بهتر است تا حد ممکن این کار را انجام ندهید.
  • استفاده از اسپل آینه (Mirror) برای دوبل کردن الکسیر کالکتور (Elixir Collector) یک استراتژی بسیار عالی محسوب می‌شود.
  • از آنجایی که الکسیر کالکتور (Elixir Collector) یک ساختمان است، اسپل هایی مثل راکت (Rocket)، فایربال (Fireball) و غیره می‌توانند به آن آسیب بزنند و عمر مفید این سازه را کاهش دهند.
  • یک اسپل فایربال (Fireball) هم لول با کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) می‌تواند 56 درصد از خون آن را از بین ببرد. این موضوع سبب می‌شود که اکسیر کالکتور دشمن قدرت تولید 4 اکسیر را از ماکسیمم توان خود دست دهد. پس اسپل فایربال را می‌توان یک اسپل ضد کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) محسوب کرد.
  • استفاده از کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) در ابتدای بازی و زمانی که اکسیر شما فول است، می‌تواند یک استراتژی مناسب محسوب شود و سرعت تولید اکسیر شما را برای ادامه بازی افزایش دهد.
  • کارت راکت (Rocket) می‌تواند به طور آنی الکسیر کالکتور (Elixir Collector) را از بین ببرد. پس این کارت یک کارت ضد عالی برای الکسیر کالکتور است.
  • اگر قصد دارید که از کارت راکت (Rocket) برای از بین بردن الکسیر کالکتور دشمن استفاده کنید، حتما باید هرچه سریع‌تر آن را بر روی الکسیر کالکتور پرتاب نمایید. در غیر این صورت اکسیر بیشتر توسط آن تولید و دشمنتان از شما پیشی می‌گیرد.
  • علاوه بر راکت (Rocket) استفاده از کارت ماینر (Miner) هم می‌تواند برای از بین بردن الکسیر کالکتور (Elixir Collector) بسیار موثر باشد.
  • استفاده از کارت بشکه گوبلین ها (Goblins Barrel) هم می‌تواند استراتژی مناسبی برای آسیب رساندن به الکسیر کالکتور (Elixir Collector) دشمن باشد اما انتظار نداشته باشید که این گوبلین ها به سادگی بتوانند اکسیر کالکتور را از بین ببرند.
  • می‌توانید از کارت هایی مثل کنون (Cannon)، تسلا (Tesla)، اینفرنو تاور (Inferno Tower)، بمب تاور (Bomb Tower) و سایر ساختمان های دفاعی دیگر به منظور حفاظت از الکسیر کالکتور (Elixir Collector) در برابر اتک سرباز هایی مثل هاگ رایدر (Hog Rider) و غیره استفاده کنید.
  • اگر اکسیر های شما فول باشند و زمان آن رسیده باشد که الکسیر کالکتور (Elixir Collector) یک اکسیر به شما اضافه کند، این عمل انجام نمی‌شود و اکسیر تولید شده ذخیره می‌ماند و به محض اینکه از کارتی استفاده کنید، این اکسیر به مجموعه اکسیرهایتان اضافه خواهد شد. این موضوع به آن معناست که شما از عملا 11 اکسیر در اختیار دارید و می‌توانید از ترکیب کارت هایی با ارزش 1 اکسیر استفاده کنید.
  • پس از اینکه از کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) استفاده کردید، با نگاه کردن به لوله میانی آن می‌توانید متوجه شوید که چه مقدار زمان تا تولید اکسیر اضافه باقی مانده است. هرچه ارتفاع رنگ صورتی در لوله میانی این سازه بیشتر باشد، نیاز به صرف زمان کمتری برای دستیابی به اکسیر اضافه خواهید داشت.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی  

  • سعی کنید که تا حد امکان کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) را در پشت تاور های اصلی خود استفاده نکنید. چرا که اگر دشمن شما از کارت راکت (Rocket) یا فایربال (Fireball) برای از بین بردن اکسیر کالکتور استفاده کند، تاور شما هم آسیب می‌بیند. در این شرایط اصطلاحا دشمن شما یک تیر و دو نشان زده است.
  • اگر دشمن شما از کارت هایی مثل راکت (Rocket)، ماینر (Miner) یا بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) که ضد کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) هستند استفاده می‌کند، بهترین مکان برای قرار دادن اکسیر کالکتور وسط بیس شماست. بدین ترتیب اگر دشمن از ماینر (Miner) یا بشکه گوبلین (Goblin Barrel) برای از بین بردن اکسیر کالکتور استفاده کند، تاورهایتان به آن‌ها اتک خواهند داد. اگر هم از راکت (Rocket) استفاده کند، تاور های شما آسیبی نمی‌بینند. پس در هر سه شرایط شما بهترین نتیجه را گرفته‌اید.
  • با لول آپ یا ارتقاء کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) شاهد افزایش جان آن خواهید بود. پس هیچوقت با لول اپ این کارت، سرعت تولید اکسیر آن افزایش پیدا نمی‌کند. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

معرفی کارت های کلش رویال : کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector)

بنابراین کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) فقط یک کارت پشتیبان یا حمایت کننده است. این کارت می‌تواند برای شما برتری از نظر تعداد اکسیر تولیدی ایجاد کند. ترکیب این کارت با اسپل ریج (Rage) ترکیب مناسبی بوده و کارت مذکور در قبال اسپل‌هایی مثل راکت (Rocket) هیچ دفاعی نخواهد داشت. از آنجایی که الکسیر کالکتور (Elixir Collector) از خود قدرت دفاعی ندارد بهتر است با ساختمان های دیگر از آن حافظت کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector) در بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات آیفون 6s

قطعات سامسونگ A70

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments