معرفی و دانلود بازی Last Day on Earth Survival

معرفی و دانلود بازی Last Day on Earth Survival

بازی زیبای Last Day on Earth Survival تجربه‌ای کم نظیر را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این بازی شما باید برای بقاء و زنده ماندن خود و البته دیگر اعضای گروهتان تلاش کنید. در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی بازی Last Day on Earth Survival بپردازیم و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بازی Last Day on Earth Survival

بازی Last Day on Earth Survival یک بازی اکشن است که تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیز را برایتان به ارمغان می‌آورد. در این بازی شما باید برای بقاء تلاش کنید و زامبی ها را نابود سازید. بازی جذاب Last Day on Earth Survival به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرکار تلفن

در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی مختصر بازی Last Day on Earth Survival بپردازیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

معرفی بازی Last Day on Earth Survival

بازی جذاب Last Day on Earth Survival توسط شرکت روسی کفیر (Kefir) توسعه داده شده و به دلیل گیم پلی زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری از گیرهای علاقمند به بازی های موبایل قرار گرفته است. در این بازی شما به سال 2027 و زمانی می‌روید که دنیا توسط ویروسی عجیب آلوده شده است. این ویروس منجر می‌شود تا انسان های و سایر موجودات زنده با آدمخوار یا زامبی تبدیل شوند.

معرفی و دانلود بازی Last Day on Earth Survival

شما در بازی Last Day on Earth Survival در شرایطی برای بقاء خود و دیگر هم گروهیتان تلاش می‌کنید که بیش از 80 درصد جمعیت دنیا به زامبی تبدیل شده‌اند. برای بقاء در این دنیا باید از هر ابزار و راهی استفاده کنید. جالب است بدانید که زامبی ها تنها دشمنان شما در بازی Last Day on Earth Survival نخواهند بود و در برخی شرایط حتی انسان های دیگر هم می‌توانند برایتان خطر آفرین شوند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل در تهران

شما باید در جریان بازی زیبای Last Day on Earth Survival برای خود یک پناهگاه بسازید و آن را توسعه دهید. آیتم ها و سلاح های مختلفی در بازی طراحی شده‌اند که شما قادر به استفاده از آن ها خواهید بود. اگرچه بازی Last Day on Earth Survival سبک اکشن را به همراه دارد، اما نمای بازی به صورت سوم شخص یا اول شخص نیست و نمایی از بالا خواهد بود که شبیه به بازی های سبک استراتژیک به نظر می‌رسد.

معرفی و دانلود بازی Last Day on Earth Survival

مکان های مخفی زیادی در بازی جذاب Last Day on Earth Survival طراحی شده‌اند که شما می‌توانید با سرک کشیدن در آن‌ها به جمع‌آوری آیتم و مهمات متنوع بپردازید. گیم پلی بازی به گونه‌ای طراحی شده که انتخاب های گیمر بر روی مسیر بازی تاثیر می‌گذارد و این مسئله به نوعی بازی را شبیه به بازی های سبک نقش آفرینی می‌کند. همچنین امکان چت کردن با گیمرهای دیگر و ملحق شدن به کلن های مختلف هم از دیگر ویژگی های بازی زیبای Last Day on Earth Survival محسوب می‌شود.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی Last Day on Earth Survival پرداختیم. به منظور دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در مورد بازی مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت

  • گیم پلی بسیار جذاب
  • تنوع آیتم ها و سلاح ها
  • تاثیر مستقیم انتخاب های گیمر روی بازی
  • امکان چت و ملحق شدن به کلن های دیگر

نقاط ضعف

  • این بازی تقریبا نقطه ضعف محسوس ندارد

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی iPhone XR

iPhone 6s Plus قیمت باتری

قیمت قاب پشت آیفون SE 2020

دانلود Last Day on Earth Survival از مایکت

تعمیرات موبایل

بازی Last Day on Earth Survival
نام بازی Last Day on Earth Survival
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید و iOS
سازنده Kefir

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمدرضا یاری
محمدرضا یاری
3 سال گذشته

سلام تروخدا جواب بدین چجوری میشه به سایر بازیکن های انلاین حمله کرد یا باهاشون متحد شد

HOSSEIN
HOSSEIN
4 سال گذشته

سلام خدمت اقای امین رضاییان و همکارانشون که همیشه در تلاش هستن مشکلات مردم را حل کنن یه سوال داشتم من گوشیم Samsung galaxy j2 core هست ولی نمی دونم یه مشکلی داره که وقتی vpn رو روشن می کنم میرم تو این یا هر بازی خود vpn خودبخود قطع میشه vpn زیاد نصب کردم vpn های عالییم هستن فقط هر مشکلی عیبی هست از گوشیمه که خودش خود بخود vpn رو قطع می کنه البته تو بازی ولی تو تلگرام یا سایت های خارجی نه عالی کار می کنه تو تنظیماتشم گشتم چیزی پیدا نکردم لطفا بگین که مشکلش از چیه با تشکر از شما و همکارانتون