معرفی و دانلود همراه بانک بانک شهر ؛ جدیدترین نسخه

همراه بانک بانک شهر

بانک شهر با ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی، امکان دسترسی سریع و آسان به مجموعه‌ای از خدمات بانکی از طریق گوشی همراه را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی همراه بانک بانک شهر پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

معرفی و دانلود همراه بانک بانک شهر

اگر از مشتریان بانک شهر هستید و تمایل دارید بدون مراجعه حضوری به بانک و دستگاه های خود پرداز نسبت به انجام امورات بانکی مورد نظر خود اقدام نمایید، پیشنهاد می‌کنیم همراه بانک بانک شهر را بر روی گوشی خود نصب کنید. بدین ترتیب برای انجام عملیات بانکی، محدودیت زمانی و مکانی نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی در هر ساعت از شبانه روز به مجموعه‌ای از خدمات بانکداری الکترونیکی بر روی گوشی همراه خود دسترسی داشته باشید. همراه بانک شهر خدماتی نظیر پرداخت قبوض، انتقال وجه، خرید شارژ، دریافت موجودی و غیره را ارائه می‌کند.

همراه بانک بانک شهر

در صورت تمایل به استفاده از خدمات ارائه شده توسط همراه بانک شهر، ابتدا به یکی از شعب بانک مذکور مراجعه کرده و نسبت به فعال سازی و دریافت نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک حساب خود اقدام نمایید. سپس با نصب موبایل بانک شهر بر روی گوشی همراه خود قادر به استفاده شبانه روزی از خدمات بانکداری الکترونیکی در دو بستر پیامک و اینترنت خواهید بود. همراه بانک بانک شهر برای سه سیستم عامل اندروید، آی او اس و ویندوز فون عرضه شده و هر سه نسخه به صورت رایگان قابل دانلود هستند. به منظور دانلود جدیدترین نسخه همراه بانک بانک شهر می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید. چنانچه در مورد قابلیت های برنامه موبایل بانک شهر نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 

تعمیرات موبایل

دریافت برنامه همراه شهر از بازار
نام دریافت برنامه همراه شهر از بازار
قیمت رایگان
سیستم عامل اندروید
سازنده همراه شهر

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments